Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom neem ik drugs?

Waarom neem ik drugs?

76 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt en misschien kwam mijn reactie wat junkie-zijnt-suggererend over maar dat was niet geheel terecht en bedoeld.

Maar dan nog, als je niet weet waarom je drugs neemt... waarom neem je het dan? Denk je voor dat je iets neemt niet na over waarom je t wel of niet zou nemen, of je er wel écht zin in heb of niet? Ik zelf wel namelijk.


*Edit: Ik ken je niet dus is het moeilijk om een waarheidsgetrouw beeld van iemand te hebben :wink:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
alainalain zei:
Maar dan nog, als je niet weet waarom je drugs neemt... waarom neem je het dan? Denk je voor dat je iets neemt niet na over waarom je t wel of niet zou nemen, of je er wel écht zin in heb of niet? Ik zelf wel namelijk.

Maar dan nog, als je niet weet waarom je drugs neemt... waarom neem je het dan?

Staat toch duidelijk in mijn start-topic :confused:
-het klinkt mij logisch dat het antwoord
meestal zal zijn "omdat het plezant is".
Klik om te vergroten...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het neemt omdat het plezant is dan heb je toch antwoord op je vraag?
Als dat niet genoeg 'antwoord' op je vraag is denkik dat het langzaamaan een gewoonte is geworden en dan doe je er misschien goed aan om het eens te proberen zonder.
Er zijn genoeg andere dingen in het leven die plezant zijn.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#4
alainalain zei:
Als je het neemt omdat het plezant is dan heb je toch antwoord op je vraag?
Als dat niet genoeg 'antwoord' op je vraag is denkik dat het langzaamaan een gewoonte is geworden en dan doe je er misschien goed aan om het eens te proberen zonder.
Er zijn genoeg andere dingen in het leven die plezant zijn.
Klik om te vergroten...

dan doe je er misschien goed aan om het eens te proberen zonder.
Er zijn genoeg andere dingen in het leven die plezant zijn.


Maar dat heb ik toch in mijn vorige reactie's of quotes al gezegd!!!
Ik heb de indruk dat jij teveel denkt over mij persoonlijkheid.
Sorry met jou praat :rolleyes: ik niet echt graag.(je bent echt onduidelijk en je draait teveel rond de pot,denk niet zoveel,en wees gewoon recht voor de raap tegenover mij!!!).
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol recht voor je raap?

Ik denk dat je of verslaafd bent of een gewoonte heb gemaakt van drugsgebruik en dat je daar nu langzaam achter begint te komen.
Het feit dat je 'het-plezant-vinden' niet genoeg vindt om drugs te nemen (je vraagt je immers alsnog af WAAROM je drugs neemt dus dat plezant-zijn is niet genoeg reden voor jou), maar je neemt het toch. Dat laat mij denken dat je niks beters te doen heb of dat je geen zin heb om iets anders te doen en daarom maar drugs gebruikt.

Plus, je kan mij onduidelijk noemen maar zelf ben je dat zeker ook. Je gebruikt omdat je het plezant vind, maar je vraagt je af waarom je gebruikt. Speaking of onduidelijk.. Plus dat ik al een paar post geleden wat heb gezegd, maar je daar gewoon niet op reageerd. Je komt enkel met stukken uit mijn posts naar voren die volgens jou ' :openmouth: ' of niet waar zijn.

Ergens op antwoorden is zo moeilijk.. is natuurlijk niet verplicht, maar ik vindt dit een beetje vreemde bedoeling.

Ik heb ook het idee dat je me 'aanvalt' omdat ik niet erg postief ben over deze kwestie
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uit ververling.
Uit nieuwschierigheid/benieuwdheid.
Om negatieve emoties weg te drukken en vervolgens er 2x zo hard er in terug te vallen. :wave:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#7
alainalain zei:
Lol recht voor je raap?

Ik denk dat je of verslaafd bent of een gewoonte heb gemaakt van drugsgebruik en dat je daar nu langzaam achter begint te komen.
Het feit dat je 'het-plezant-vinden' niet genoeg vindt om drugs te nemen (je vraagt je immers alsnog af WAAROM je drugs neemt dus dat plezant-zijn is niet genoeg reden voor jou), maar je neemt het toch.Dat laat mij denken dat je niks beters te doen heb of dat je geen zin heb om iets anders te doen en daarom maar drugs gebruikt.



Plus, je kan mij onduidelijk noemen maar zelf ben je dat zeker ook. Je gebruikt omdat je het plezant vind, maar je vraagt je af waarom je gebruikt. Speaking of onduidelijk...Plus dat ik al een paar post geleden wat heb gezegd, maar je daar gewoon niet op reageerd. Je komt enkel met stukken uit mijn posts naar voren die volgens jou ' :openmouth: ' of niet waa

Ergens op antwoorden is zo moeilijk.. is natuurlijk niet verplicht, maar ik vindt dit een beetje vreemde bedoeling.

Ik heb ook het idee dat je me 'aanvalt' omdat ik niet erg postief ben over deze kwestie
Klik om te vergroten...


quote Bolea:wel ongelooflijk grof om dit te zeggen,ik ga dagelijks van 21u tot 05 u gaan werken.Mijn vrije tijd besteed ik met vrienden,ik ga zelden uit en ja ik rook REGELMATIG thuis
een joint.

quote Bolea,waarom zou ik moeten reageren naar iemend toe,die ik volledig niet ken?
Ook ik heb recht op privacy,al is het dan "maar" internet.


quote Bolea:jij bent degene die mij aanvalt(of toch weer niet,volgens jou?),je noteert hier op DFdat ik verslaafd ben,en niks beter te doen heb

quote Bolea:Beste dit forum bestaat hier al sinds 2005,Velen zijn hier geen lid meer...dat bewijst toch,dat er al heel veel geen drugs meer nemenniet omdat ze verslaafd zijn,maar dat ze gewoon een iets anders willen in het leven!!!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Betrek het niet zo op jezelf Bolea, hij zegt alleen maar wat voor indruk hij van jou krijgt en jij neemt het op alsof hij die dingen hier als waarheid poneert maar dat is niet zo, hij doet suggesties voor wat het zou kunnen zijn.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
Betrek het niet zo op jezelf Bolea, hij zegt alleen maar wat voor indruk hij van jou krijgt en jij neemt het op alsof hij die dingen hier als waarheid poneert maar dat is niet zo, hij doet suggesties voor wat het zou kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Jij begrijpt me iig beter dan Bolea..

Ze heeft een hekel aan 'ik denk' ofzo.. Kan het ook niet helpen maar dit soort figuren bestaan natuurlijk ook.
Open een topic, lul wat filosofisch over onzin. (Je weet het antwoord op de vraag, maar dat is niet antwoord genoeg.. dus ga je in een topic lullen over iets wat je allang weet, maar TOCH ook weer niet :confused: :confused: )

Komt iemand met een mening/suggestie die niet gewenst is, dan vooral niet inhoudelijk reageren maar gewoon dom doen en je van de domme houden. :wave:



*Edit: hihihi kom er net achter dat je gewoon op meerdere plekken int forum een link plaatst naar dit topic.

WHEHEHEHEHHEHEHEHHEE :tearsofjoy: Kan je het niet in je eentje aan, wil je graag dat anderen mensen aan jouw kant komen staan en mij af gaan zeiken zodat je je niet zo alleen hoeft te voelen?

Of trek je je zoveel aan van wat ik zeg en vind je het zo briljant dat je het met de wereld wil delen.. lijkt me niet tog :P HAHA pauper
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#10
803: Bekenen,Reacties:50...Ik dacht iets grappigs te starten,en deed het.
Mijn paar halfnaakte(foto's) op fotoalbum hadden goeie reacties,daarom startte ik deze topic op.
Puur fun leek het mij,vandaag beseffend heb ik de flater van mijn leven gedaan geloof ik :rolleyes:Degenen die dit topic bekenen,reaties gaven,...keren opeens zich allen tegen mij,simpelweg omdat ik hier na de vrouwen...eens een man in een soort van naaktpose wilde.
Opeens jammer genoeg zoveel judassen en vriendjespolitiek(dit had ik al eerder in de gaten) hier op DF,ik ben echt teleurgesteld in velen hier :( ok,ik snap het... ik laat het hierbij en trek mij terug uit DF.
Hopelijk heb ik jullie toch wat entertainment en plezier bezorgt en ik hoop dat jullie mij herinneren als een leuke en eerlijke persoon.
Groetjes van Bolea :wink: :wave:

Peace,Love & respect!!!!!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Euh, alain, jouw reactie is dan ook wel weer 'n beetje zielig. Je kunt ook gewoon normaal inhaken op wat ik zeg, ik kies geen partij voor jou wat jij volgens mij wel dacht, ik probeerde Bolea iets te verduidelijken.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amaranth zei:
Euh, alain, jouw reactie is dan ook wel weer 'n beetje zielig. Je kunt ook gewoon normaal inhaken op wat ik zeg, ik kies geen partij voor jou wat jij volgens mij wel dacht, ik probeerde Bolea iets te verduidelijken.
Klik om te vergroten...

Je hoeft geen partij voor me te kiezen had ik ook niet verwacht. Was wel duidelijk aan je post dat je het uitlegde en ik zei toch ook enkel dat jij mij beter begreep dan zij?

Ik gebruikte jouw post om even lekker in te haken op wat ik eigenlijk nog te zeggen had. Lullig en overdreven of niet maar had ik even zin in.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bolea zei:
Hopelijk heb ik jullie toch wat entertainment en plezier bezorgt en ik hoop dat jullie mij herinneren als een leuke en eerlijke persoon.
Klik om te vergroten...

An hero!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Bolea zei:
Hopelijk heb ik jullie toch wat entertainment en plezier bezorgt en ik hoop dat jullie mij herinneren als een leuke en eerlijke persoon.
Klik om te vergroten...

An hero!
Klik om te vergroten...

Asshole :openmouth:
T
TaramaLid
01-01-2024, 00:00
#15
alainalain zei:
Amaranth zei:
Euh, alain, jouw reactie is dan ook wel weer 'n beetje zielig. Je kunt ook gewoon normaal inhaken op wat ik zeg, ik kies geen partij voor jou wat jij volgens mij wel dacht, ik probeerde Bolea iets te verduidelijken.
Klik om te vergroten...

Je hoeft geen partij voor me te kiezen had ik ook niet verwacht. Was wel duidelijk aan je post dat je het uitlegde en ik zei toch ook enkel dat jij mij beter begreep dan zij?

Ik gebruikte jouw post om even lekker in te haken op wat ik eigenlijk nog te zeggen had. Lullig en overdreven of niet maar had ik even zin in.
Klik om te vergroten...

allemaal jouw shuld :angry: haar verwijten dat ze verslaafd is en niks betrs te doen had dan drugs nemen,terwijl ze zo hard werkte..kontent nu?,hopelik ga jij hier ook weg,pffff flauwe vent die tegen vrouw kan uithalen,proficiat!!!!!!!!!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vatten Belgische vrouwen hem verkeerd op ofzo? (no offence intended)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat mis ik nou dat Bolea zo overdreven reageert?
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amaranth zei:
Betrek het niet zo op jezelf Bolea, hij zegt alleen maar wat voor indruk hij van jou krijgt en jij neemt het op alsof hij die dingen hier als waarheid poneert maar dat is niet zo, hij doet suggesties voor wat het zou kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Hoezo meent hij dan niet wat hij zegt ofzo?
Maar waarom plaatst hij het dan,vraag ik mij af?Mijn excuses als dat verkeerd overkwam
:wink: :wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nieuwsgierighid is geen echte reden. Dat je nieuwsgierig bent als je zoiets probeert, duh. Maar het echte antwoord op de vraag waarom is het niet.
Wat brengt je op het idee nieuwsgierig te worden naar middelen die verboden, heftig afgekeurd door mensen, en er in de volksmond om bekend staan enorm verslavend en schadelijk te zijn? Er moet een reden zijn die die nieuwsgierigheid op wekt.

Ik ben er nog niet achter wat het precies bij mij was, maar ik denk een combinatie van bij bepaalde mensen willen horen, onderscheiding van andere mensen en de zoek naar spanning en gevaar om alles wat minder eentonig te maken.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."