#1
^Is inmiddels uitgepraat
tussen ik en AT via pm.
tussen ik en AT via pm.
tussen ik en AT via pm.2c-b is prachtig, gebruik het wijsdivided zei:Kom net terug van de dokter toevallig! En volgens mij is alles wel goed met me. Mn bloeddruk was zelfs aan de lage kant! Dusja, ben nu gestopt met roken sinds t ziekenhuisbezoek en ook gestopt met energiedrank (dronk ik ook best veel). En voorlopig ff niks gebruiken, dan zien we in t festivalseizoen wel weerMaargoed heb nu iig wel mn grenzen leren kennen en 2CB begin ik niet meer aan!
Dat zeker. Maar of je dan een hartaanval krijgt? Ik heb er niet veel verstand van. Maar je kan je druk maken waardoor je bloeddruk omhoog gaat, maar een hartaanval krijg je niet zomaar. Maar je kan jezelf ook wel pijn aanpraten in een trip misschien. Dan zou er in feiten niks mis met je hart zijn geweest.Wacky zei:Ja, en daar zijn geen eens drugs voor nodig. Dagelijks maken volgens mijn talloze mensen zichzelf gek waardoor ze in het ziekenhuis of tenminste bij de huisarts komen.
PatrickBateman zei:@ AT: Ik wil me opzich nergens mee bemoeien, maar wellicht is het een idee om eens te kappen, of tenminste ernstig te minderen met drugs. Ik ken je verder niet, en ik doe dientengevolge ook niet mee aan de "We gaan AT afzeiken om alles wat hij zegt"-trend, maar in 50% van je posts komen de woorden 'angst', 'stress' en / of 'psychose' wel voor, al dan niet gerelateerd aan drugsgebruik.
Vind je zelf dat je goed bezig bent? Als ik me baseer op je posts zit je elk weekend wel weer keta te combineren met MDMA, LSD, 2C-B en paddo's. Je bent vrij jong, is het niet? Ik meen me te herinneren dat je onder de 18 bent, en als ik je posts zo lees lijk je me absoluut geen dom figuur. Waarom zou je het zo voor jezelf verneuken? Laat die shit een poosje liggen en werk wat aan je zelfvertrouwen / persoonlijke groei in plaats van in drugs te vluchten. Het zijn per slot van rekening maar drugs, er is wel meer in het leven dan dat.
PatrickBateman zei:@ AT: Ik wil me opzich nergens mee bemoeien, maar wellicht is het een idee om eens te kappen, of tenminste ernstig te minderen met drugs. Ik ken je verder niet, en ik doe dientengevolge ook niet mee aan de "We gaan AT afzeiken om alles wat hij zegt"-trend, maar in 50% van je posts komen de woorden 'angst', 'stress' en / of 'psychose' wel voor, al dan niet gerelateerd aan drugsgebruik.
Vind je zelf dat je goed bezig bent? Als ik me baseer op je posts zit je elk weekend wel weer keta te combineren met MDMA, LSD, 2C-B en paddo's. Je bent vrij jong, is het niet? Ik meen me te herinneren dat je onder de 18 bent, en als ik je posts zo lees lijk je me absoluut geen dom figuur. Waarom zou je het zo voor jezelf verneuken? Laat die shit een poosje liggen en werk wat aan je zelfvertrouwen / persoonlijke groei in plaats van in drugs te vluchten. Het zijn per slot van rekening maar drugs, er is wel meer in het leven dan dat.
Bolea zei:Verdomme ik moet mijn mening herzien,nu gaat hij wel echt te ver hoor![]()
![]()
![]()
AT doe eens normaal en hou het voor jezelf en post dat hier niet op df,VERDORIEEEEEE
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 8&start=90
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."