Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het mogelijk om jezelf een hartaanval aan te 'praten'?

Is het mogelijk om jezelf een hartaanval aan te 'praten'?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
dividedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja t stomme was dat de dokter daar nog nooit van 2CB had gehoord! Ze hebben aantal buisjes bloed afgetapt en onderzocht en ze hebben een hartfilmpje gemaakt (lag aan zo'n apparaat met overal stikkers en draadjes aan mn lichaam). Toen de uitslag kwam zeiden ze dat het hartfilmpje er wel goed uitzag en dat ik verder alleen een tekort aan kalium had in mn bloed.. Kmoet zeggen dat ik te erg van de kaart was om echt heel goed dingen tot me door te laten dringen, ik kon niet eens meer praten (op een enkel woordje na).
Ik had ook nog gevraagd toen ik weg mocht van.. ja wat was t nou? Heb ik nou bijna een hartaanval gehad of niet? Toen zei ze tja als je drugs gebruikt en vooral als je dingen door elkaar neemt kan t voorkomen ja.. Dusja daar schoot ik ook niet egt mee op..

Eigenlijk denk ik dat het een combi is geweest van lichamelijke klachten en mezelf gek maken. Was namelijk helemaal niet bang of iets toen ik aan de 2CB begon, maar toen ik eenmaal bijna geen lucht meer kreeg begon ik me wel beetje op te fokken volgens mij.

Bedankt voor alle reacties!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is het aan je hart te zien als je een hartaanval hebt gehad toch? Laat je nog een keer nakijken dan. En paniekaanval kan ook heel goed hoor denk ik.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
AT beter stop je met drugs, je gaat er aan onderdoor op een gegeven moment.

-x-
d
dividedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kom net terug van de dokter toevallig! En volgens mij is alles wel goed met me. Mn bloeddruk was zelfs aan de lage kant! Dusja, ben nu gestopt met roken sinds t ziekenhuisbezoek en ook gestopt met energiedrank (dronk ik ook best veel). En voorlopig ff niks gebruiken, dan zien we in t festivalseizoen wel weer :grin: Maargoed heb nu iig wel mn grenzen leren kennen en 2CB begin ik niet meer aan!
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#5
vage shit men... iig fijn dat t weer goed met je gaat.
energiedrank idd laten staan en meer groenten eten, dan komt t wel goed met je kalium niveau
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat je kalium tekort wel iets heeft meegewerkt aan in ieder geval het ontstaan van ( lichte ) hartkloppingen. Dit heb je verder door het nemen van de 2cb als veel heftiger ervaart en heb je een paniekaanval gekregen.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
divided zei:
Kom net terug van de dokter toevallig! En volgens mij is alles wel goed met me. Mn bloeddruk was zelfs aan de lage kant! Dusja, ben nu gestopt met roken sinds t ziekenhuisbezoek en ook gestopt met energiedrank (dronk ik ook best veel). En voorlopig ff niks gebruiken, dan zien we in t festivalseizoen wel weer :grin: Maargoed heb nu iig wel mn grenzen leren kennen en 2CB begin ik niet meer aan!
Klik om te vergroten...
2c-b is prachtig, gebruik het wijs :)

en idd doe het rustig aan, maar is energiedrank ook niet slecht voor je hart? Trip of gebruik een ander middel maar 1 of 2 keer per jaar, gebruik ook maar af en toe wiet. Zo blijft het altijd mooi en leuk.
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook zoiets gehad, paar jaar geleden heb ik een keer speed genomen, maar de speed die ik had was blijkbaar voor n groot deel cafeïne. Toen het zaterdag vroeg in de ochtend was, voelde het ineens alsof mijn hart helemaal samentrok, vervolgens was het alsof hij een enorme hartslag maakte die door mijn hele lichaam dreunde, vervolgens kreeg ik een verlamd gevoel van paniek dat begon in mijn armen en benen en vervolgens door mijn hele lichaam, en een hele zware druk op mijn borstkas. Ik dacht ook dat ik een hartaanval kreeg, en door eraan te denken en bang te zijn, of vooral het tegen iemand zeggen, zou het nog erger worden o.i.d dacht ik in mijn flip.
Ik heb me vanaf dat moment nietmeer durven bewegen en ben uiteindelijk in slaap gevallen, nouja, ik ben nog nooit zo blij geweest om de volgende dag wakker te worden.
Daarna nog zeker 3 weken last gehad van die druk op mijn borst, vooral wanneer ik een jointje rookte omdat dan mijn parra weer harder op kwam zetten erover, ik denk dat het voor een groot deel tussen m'n oren zat, maar in ieder geval is het de laatste keer geweest dat ik ooit nog speed of xtc of wat dan ook in die zin heb aangeraakt, je wordt er zowiezo niet beter op..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je heel angstig bent en een zwak hart heb dan kun je na verloop van tijd jezelf hart ritme stoornissen aanpraten en evt een hartaanval. Maar dan moet je toch wel heel erg ver gaan.
Een hart is namelijk een sterk orgaan. En een hartaanval is inpricipe een natuurlijk iets, maar goed je kan het wel voeden / triggeren om een hav te krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."