#1
Ik heb afgelopen weekend een best wel nare situatie meegemaakt en vraag me nog steeds af wat er nou eigenlijk gebeurd is..
Wat er gebeurd is is namelijk dat ik in het ziekenhuis beland ben omdat het leek alsof ik bijna een hartaanval kreeg...
Het begon allemaal met een gezellige after en het idee om een keer aan de 2CB te gaan. Ik had al klein beetje mdma en speed gehad en had dat misschien ook niet moeten combineren.. maar toen de 2CB insloeg gingen mn ogen helemaal trillen (kon niet meer focussen) en leek het alsof mn hele luchtpijp afgekneld werd.. naja dit was naar, maar opzich nog wel te overzien.. ik d8 het gaat strax wel weer over.. maar op een gegeven moment kreeg ik ook enorme hartkloppingen en pijn/druk op mn borst (borst werd ook helemaal gevoelloos) en op gegeven moment ook zulke enorme pijnaanvallen dat ik egt t gevoel kreeg alsof ik elk moment een hartaanval kon krijgen..
Uiteindelijk naar t ziekenhuis gegaan en wel gewoon verteld wat ik op had enzo, maarja daar waren ze ook niet egt duidelijk.. ze wisten daar niet eens wat 2CB was!
Maargoed ik snap wel dat ik te veel heb genomen, maar nu is mijn vraag eigenlijk.. waren dit nou echt lichamelijke klachten van te veel gebruik of heb ik het mezelf aan zitten praten? Ik bedoel, heb ik een paniekaanval gekregen? Kan je jezelf zo gek maken dat je jezelf t ziekenhuis inhelpt? Ben wel benieuwd wat jullie hiervan denken!
Wat er gebeurd is is namelijk dat ik in het ziekenhuis beland ben omdat het leek alsof ik bijna een hartaanval kreeg...
Het begon allemaal met een gezellige after en het idee om een keer aan de 2CB te gaan. Ik had al klein beetje mdma en speed gehad en had dat misschien ook niet moeten combineren.. maar toen de 2CB insloeg gingen mn ogen helemaal trillen (kon niet meer focussen) en leek het alsof mn hele luchtpijp afgekneld werd.. naja dit was naar, maar opzich nog wel te overzien.. ik d8 het gaat strax wel weer over.. maar op een gegeven moment kreeg ik ook enorme hartkloppingen en pijn/druk op mn borst (borst werd ook helemaal gevoelloos) en op gegeven moment ook zulke enorme pijnaanvallen dat ik egt t gevoel kreeg alsof ik elk moment een hartaanval kon krijgen..
Uiteindelijk naar t ziekenhuis gegaan en wel gewoon verteld wat ik op had enzo, maarja daar waren ze ook niet egt duidelijk.. ze wisten daar niet eens wat 2CB was!
Maargoed ik snap wel dat ik te veel heb genomen, maar nu is mijn vraag eigenlijk.. waren dit nou echt lichamelijke klachten van te veel gebruik of heb ik het mezelf aan zitten praten? Ik bedoel, heb ik een paniekaanval gekregen? Kan je jezelf zo gek maken dat je jezelf t ziekenhuis inhelpt? Ben wel benieuwd wat jullie hiervan denken!