Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de politie,

Voor de politie,

72 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha wast maar zo :rock:

nee het egte verhaal is veel mooier :hearteyes:

http://www.woai.com/news/local/story.as ... fc5e225c9e

kijk dan naar dr kop :tearsofjoy: ziet er ook niet egt nuchter uit.. lekkere leerkrachten :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soma zei:
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Klik om te vergroten...

Gratis uitdelen ziet de politie ook aan als dealen hoor (hier in België toch). Ik vind het anders wel lief van je :).
Klik om te vergroten...
Ik ben zoooooo lief, niemand verdenkt me van zaken die buiten de wet vallen... Ik kan met ernstige MDMA oogjes een discussie voeren met een agent over de betrouwbaarheid van een blaastest, en al trippend aangehouden worden voor een kapot achterlicht, en niemand die iets zegt over mijn ogen. Schijnbaar zie ik er veel te braaf uit voor iemand die toch stiekem dingen doet die helemaal niet mogen, dat hoor ik best vaak van mensen...

I'll take my advantage with this knowledge... :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychopsychedelic zei:
hallo politie meneer in uniform :grin:
ik presenteer u met veel plezier mijn binnenzak:


nog veel meer in petto hoor meneer de politie fag,, heb nog meer zakken :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

Zit daar hero fruitontbijt bij?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen angst voor politie. Waarom zou ik?
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychopsychedelic zei:
hallo politie meneer in uniform :grin:
ik presenteer u met veel plezier mijn binnenzak:


nog veel meer in petto hoor meneer de politie fag,, heb nog meer zakken :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

wa is da bovenste?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Deep Blue zei:
wa is da bovenste?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt mij wiet.
Klik om te vergroten...
Nee joh, das kruiden thee
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Soma zei:
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Klik om te vergroten...

Gratis uitdelen ziet de politie ook aan als dealen hoor (hier in België toch). Ik vind het anders wel lief van je :).
Klik om te vergroten...
Ik ben zoooooo lief, niemand verdenkt me van zaken die buiten de wet vallen... Ik kan met ernstige MDMA oogjes een discussie voeren met een agent over de betrouwbaarheid van een blaastest, en al trippend aangehouden worden voor een kapot achterlicht, en niemand die iets zegt over mijn ogen. Schijnbaar zie ik er veel te braaf uit voor iemand die toch stiekem dingen doet die helemaal niet mogen, dat hoor ik best vaak van mensen...

I'll take my advantage with this knowledge... :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik krijg ook vaak van mensen te horen dat ik er zo onschuldig uitzie. Niemand die van mij verwacht dat ik me met illegale dingen bezig houd. Handig he :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat er hier toch op df nl. een lid moet zijn die werkt voor de politie :( ,die gasten zijn heus niet dom :smoke: ,die gasten zijn gewoonweg overal te bespeuren :rolleyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongetwijfeld dat hier juten zitten ja... daarom groet ik ze ook altijd vriendelijk in mijn onderschrift... de pliessie is tenslotte je beste vriend :rock:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
MMMMMMMMMM POLITIEMANNEN,DAAR HOU IK ECHT VAN...ZO EEN HARDE KNUPPELS HEBBEN DIE STOERE BINKEN :hearteyes: ...HIER EEN KUSJE VOOR ONZE LIEVE VRIENDEN!!!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
cronos zei:
MMMMMMMMMM POLITIEMANNEN,DAAR HOU IK ECHT VAN...ZO EEN HARDE KNUPPELS HEBBEN DIE STOERE BINKEN :hearteyes: ...HIER EEN KUSJE VOOR ONZE LIEVE VRIENDEN!!!
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :flushed:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Marla Singer zei:
Ik heb ook niets om te verbergen. Aan grote hoeveelheden drugs in mijn huis doe ik sowieso niet. Dat is nog het meest uit zelfbescherming en puur voor mijn eigen gezondheid, want als ik het in huis heb, kan ik er niet van afblijven ook! Dealen zal daardoor dus ook nooit een geschikt "beroep" voor mij zijn, ik zal er zeker aan ten onder gaan...:wink:

Ik vind het ook kinderachtig om topics aan te maken waarin mensen kunnen "pronken" met wat ze allemaal thuis hebben liggen aan hoeveelheden drugs. Ik zie dat echt alleen maar als stoerdoenerij zonder enige informatieve waarde... Domme pech voor je dan ook als de politie je daarop zal pakken. Je hebt het er dan ook echt zelf naar gemaakt vind ik.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Stoer gedrag vind ik echt verschrikkelijk puberaal, een beetje het niveau van als je net op de middelbare school komt, en zo'n type zegt "wallah ik sfeer jonge ik ben de pimp". Zoiets. Als je loopt te pronken met een stash *Illegale* drugs, ja, dan kun je zoiets verwachten.

Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?
Klik om te vergroten...

Deze moet ik even quoten. Toppunt van zelfreflectie, bravo! :stoned:
Whaha ik zit hier hardop te lachen. Grandioos dit.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
idd, wat een vent is die AT
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
1 Gram MDMA (getest op 78%)
2 capsules 2c-e (23-24 MG)
2 capsules 5-MeO-DiPT (12-13 MG)
8 gram gedroogde mexicaantjes (paddo's)
Nog een paar korrels ketamine (R-Iso, 87%)
1x oxazepam 50 mg
Halve Lorazepam
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Angramar Temenos zei:
Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?
Klik om te vergroten...

hahaha maar wel met een mandje paddo's toch?

:tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
honingolie zei:
Angramar Temenos zei:
1 Gram MDMA (getest op 78%)
2 capsules 2c-e (23-24 MG)
2 capsules 5-MeO-DiPT (12-13 MG)
8 gram gedroogde mexicaantjes (paddo's)
Nog een paar korrels ketamine (R-Iso, 87%)
1x oxazepam 50 mg
Halve Lorazepam
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Angramar Temenos zei:
Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?
Klik om te vergroten...

hahaha maar wel met een mandje paddo's toch?

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:grin:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#16
hotburn :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen werklust en ambitie?

Wordt collega, bij de politie
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#18
dit vind ik ookwel een mooie binnezak



K
E
DMT
vet veel acid
2c-b-fly
pcp

paar dikke jonges :P

helaas kan je hier maar een halve foto zien,,,,

linkje naar de volle foto http://img.4chan.org/r9k/src/1231614128454.jpg
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gok dat dat toch best wat waard is :tearsofjoy:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Plimu zei:
ja het zou gewoon zonde zijn als dit forum gebinned word omdat mensen dealen of wat dan ook.

of fotos plaatsen van enorme hoeveelheden drugs ofzo

Klik om te vergroten...
Als dat coke was :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."