#1
Ik zie het probleem niet zo, een beetje 'gedealed' zal er toch wel worden, zowel op DF, op wietforum als op Partyflock (daar krijg je zelfs de PM's of je iets kopen wilt).
Ik vind het allang leuk als de politie zou lezen (ik denk niet eens dat er iemand meeleest...) over de grote hoeveelheden die iedereen thuis had liggen, hoe makkenlijk ze wel niet eraan komen kunnen en foto's van plantages zijn al helemaal mooi![:grin:]()
Ik vind het allang leuk als de politie zou lezen (ik denk niet eens dat er iemand meeleest...) over de grote hoeveelheden die iedereen thuis had liggen, hoe makkenlijk ze wel niet eraan komen kunnen en foto's van plantages zijn al helemaal mooi

