Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de politie,

Voor de politie,

72 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie het probleem niet zo, een beetje 'gedealed' zal er toch wel worden, zowel op DF, op wietforum als op Partyflock (daar krijg je zelfs de PM's of je iets kopen wilt).

Ik vind het allang leuk als de politie zou lezen (ik denk niet eens dat er iemand meeleest...) over de grote hoeveelheden die iedereen thuis had liggen, hoe makkenlijk ze wel niet eraan komen kunnen en foto's van plantages zijn al helemaal mooi :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
Wacky zei:
SWIMMEN
Klik om te vergroten...

Wtf is dit eigenlijk? Zie het wel vaker.. SWIM
Klik om te vergroten...

Ik geloof "Someone Who Isn't Me" of anders iets met soortgelijke betekenis.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
SWIM = Someone who isn't me.
SWIM heeft drugs gedaan = Iemand die mij niet is heeft drugs gedaan.


Hoop dat dat het uitlegt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je met een flinke kwekerij gaat lopen braggen en dan niet de voorzorgsmaatregelen treft om niet gevonden te worden ben je toch aardig...

...dom.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha

excuseer ik poste dit in mijn eerste avondje alleen thuis.
u weet het hoe het gaat.

ghost

ONTWAPEN DE POLITIE
:stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Wacky zei:
SWIMMEN
Klik om te vergroten...

Wtf is dit eigenlijk? Zie het wel vaker.. SWIM
Klik om te vergroten...
Zwemmen :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.
Klik om te vergroten...

Toch denk ik dat fotos van je kwekerij best wel tegen je gebruikt kunnen worden. En al zou dat niet zo zijn, als ze die fotos op internet zien en de moeite nemen om de identiteit achter de poster vast te stellen kunnen ze zelf hun eigen fotos komen maken. Ik vind het dus niet slim zon risico te nemen. Verhaaltjes schrijven mag ja, zo heeft shulgin een heel boek geschreven over zijn drugs research, productie, gebruik en distributie onder vrienden en is ermee weg gekomen door te zeggen dat het fictional was :grin: (wel hebben ze zijn labje ontruimd :( )
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
200 plantjes hebben geen prioriteit hoor.. Dat kost veel te veel moeite om daar de gegevens op een rechtsgeldige manier van te achterhalen. (Vergeet ook niet dat veel ip's dynamisch zijn)
De echt grote jongens posten niet, en terecht.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
200 plantjes vind ik anders toch aardig de moeite :)
Word de meeste wiet niet op deze schaal geteelt ? Ze doen toch ook de moeite om met helecopters rond te vliegen enzo. En als ze er eentje pakken vinden ze het de moeite om in de krant te zetten.
Nouja, ik zal wel te klein denken, ik d8 dat 5 plantjes niet de moeite is :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Klik om te vergroten...

Serieus Drientje? Wat lief :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Klik om te vergroten...

Serieus Drientje? Wat lief :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ja wil ik ook wel even komen :)

op de thee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."