#1
Ik vraag me nog steeds af in welke mate je nou para moet zijn. Op een ander drugs forum zitten ze al te SWIMMEN als ze over hun eerste pilletje vertellen.
En als je op wietforum.nl kijkt zie je verslagen van professionele kwekers die uitgebreid met fotos laten zien hoe ze 200 plantjes groot brengen onder 15KW aan lampen. ![:openmouth:]()
Zon kwekerij op internet zetten is achterlijk IMO. Dat je drugs gebruikt kun je er best op zetten, dat je een paar pilletjes of een paar gram in huis hebt zal ook geen probleem zijn, daar gaan ze toch niets aan doen. Maar mijn idee is neem gewoon het zeker voor het onzeker en schrijf niets. Je weet ook maar nooit wanneer ze hun beleid veranderen en iets gaan doen waar ze nu nog niets aan doen.
Zon kwekerij op internet zetten is achterlijk IMO. Dat je drugs gebruikt kun je er best op zetten, dat je een paar pilletjes of een paar gram in huis hebt zal ook geen probleem zijn, daar gaan ze toch niets aan doen. Maar mijn idee is neem gewoon het zeker voor het onzeker en schrijf niets. Je weet ook maar nooit wanneer ze hun beleid veranderen en iets gaan doen waar ze nu nog niets aan doen.


,die gasten zijn gewoonweg overal te bespeuren 