Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de politie,

Voor de politie,

72 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag me nog steeds af in welke mate je nou para moet zijn. Op een ander drugs forum zitten ze al te SWIMMEN als ze over hun eerste pilletje vertellen. :tearsofjoy: En als je op wietforum.nl kijkt zie je verslagen van professionele kwekers die uitgebreid met fotos laten zien hoe ze 200 plantjes groot brengen onder 15KW aan lampen. :openmouth:

Zon kwekerij op internet zetten is achterlijk IMO. Dat je drugs gebruikt kun je er best op zetten, dat je een paar pilletjes of een paar gram in huis hebt zal ook geen probleem zijn, daar gaan ze toch niets aan doen. Maar mijn idee is neem gewoon het zeker voor het onzeker en schrijf niets. Je weet ook maar nooit wanneer ze hun beleid veranderen en iets gaan doen waar ze nu nog niets aan doen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Ik vraag me nog steeds af in welke mate je nou para moet zijn. Op een ander drugs forum zitten ze al te SWIMMEN als ze over hun eerste pilletje vertellen. :tearsofjoy: En als je op wietforum.nl kijkt zie je verslagen van professionele kwekers die uitgebreid met fotos laten zien hoe ze 200 plantjes groot brengen onder 15KW aan lampen.
.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die politieagente hier in de wijk vind ik best wel een lekker ding, als ik haar in de kroeg zou tegenkomen, zal ik zeker een gesprekje beginnen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
TheGhost zei:
tot dat ik meer filosofische onzin heb bedacht groet ik u
Klik om te vergroten...
Filosofisch :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
SWIMMEN
Klik om te vergroten...

Wtf is dit eigenlijk? Zie het wel vaker.. SWIM
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie het probleem niet zo, een beetje 'gedealed' zal er toch wel worden, zowel op DF, op wietforum als op Partyflock (daar krijg je zelfs de PM's of je iets kopen wilt).

Ik vind het allang leuk als de politie zou lezen (ik denk niet eens dat er iemand meeleest...) over de grote hoeveelheden die iedereen thuis had liggen, hoe makkenlijk ze wel niet eraan komen kunnen en foto's van plantages zijn al helemaal mooi :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Wacky zei:
SWIMMEN
Klik om te vergroten...

Wtf is dit eigenlijk? Zie het wel vaker.. SWIM
Klik om te vergroten...

Ik geloof "Someone Who Isn't Me" of anders iets met soortgelijke betekenis.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
SWIM = Someone who isn't me.
SWIM heeft drugs gedaan = Iemand die mij niet is heeft drugs gedaan.


Hoop dat dat het uitlegt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je met een flinke kwekerij gaat lopen braggen en dan niet de voorzorgsmaatregelen treft om niet gevonden te worden ben je toch aardig...

...dom.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha

excuseer ik poste dit in mijn eerste avondje alleen thuis.
u weet het hoe het gaat.

ghost

ONTWAPEN DE POLITIE
:stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Wacky zei:
SWIMMEN
Klik om te vergroten...

Wtf is dit eigenlijk? Zie het wel vaker.. SWIM
Klik om te vergroten...
Zwemmen :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
loadrunner zei:
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.
Klik om te vergroten...

Toch denk ik dat fotos van je kwekerij best wel tegen je gebruikt kunnen worden. En al zou dat niet zo zijn, als ze die fotos op internet zien en de moeite nemen om de identiteit achter de poster vast te stellen kunnen ze zelf hun eigen fotos komen maken. Ik vind het dus niet slim zon risico te nemen. Verhaaltjes schrijven mag ja, zo heeft shulgin een heel boek geschreven over zijn drugs research, productie, gebruik en distributie onder vrienden en is ermee weg gekomen door te zeggen dat het fictional was :grin: (wel hebben ze zijn labje ontruimd :( )
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
200 plantjes hebben geen prioriteit hoor.. Dat kost veel te veel moeite om daar de gegevens op een rechtsgeldige manier van te achterhalen. (Vergeet ook niet dat veel ip's dynamisch zijn)
De echt grote jongens posten niet, en terecht.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen angst voor politie. Waarom zou ik?
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychopsychedelic zei:
hallo politie meneer in uniform :grin:
ik presenteer u met veel plezier mijn binnenzak:


nog veel meer in petto hoor meneer de politie fag,, heb nog meer zakken :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

wa is da bovenste?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
Deep Blue zei:
wa is da bovenste?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt mij wiet.
Klik om te vergroten...
Nee joh, das kruiden thee
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Soma zei:
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Klik om te vergroten...

Gratis uitdelen ziet de politie ook aan als dealen hoor (hier in België toch). Ik vind het anders wel lief van je :).
Klik om te vergroten...
Ik ben zoooooo lief, niemand verdenkt me van zaken die buiten de wet vallen... Ik kan met ernstige MDMA oogjes een discussie voeren met een agent over de betrouwbaarheid van een blaastest, en al trippend aangehouden worden voor een kapot achterlicht, en niemand die iets zegt over mijn ogen. Schijnbaar zie ik er veel te braaf uit voor iemand die toch stiekem dingen doet die helemaal niet mogen, dat hoor ik best vaak van mensen...

I'll take my advantage with this knowledge... :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik krijg ook vaak van mensen te horen dat ik er zo onschuldig uitzie. Niemand die van mij verwacht dat ik me met illegale dingen bezig houd. Handig he :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat er hier toch op df nl. een lid moet zijn die werkt voor de politie :( ,die gasten zijn heus niet dom :smoke: ,die gasten zijn gewoonweg overal te bespeuren :rolleyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongetwijfeld dat hier juten zitten ja... daarom groet ik ze ook altijd vriendelijk in mijn onderschrift... de pliessie is tenslotte je beste vriend :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."