#1
Je weet zelf niet meer wat je hebt gebruikt?
Damn dan ga je wel ver opzich.
Damn dan ga je wel ver opzich.
Spor zei:Ik heb wel met de tijd geleerd, dat mensen hun doses niet aan mij moeten meten, vooral niet mensen die een zelfde lage BMI als mij hebben. Verder zijn dit doses per drug, meestal combineer ik her en der nog wat..

ImmortalTech zei:Jouw ervaring en frequentie van gebruik zeggen denk ik meer over de hoeveelheid die je kan hebben van een bepaalde drug.
Dit.yeti zei:Doseringen aanhouden bij drugsgebruik. Kon ik dat maar![]()
Oom Klaas zei:Je weet zelf niet meer wat je hebt gebruikt?
Damn dan ga je wel ver opzich.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."