Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favoriete effect van drugs

Je favoriete effect van drugs

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verschilt per situatie heel erg: ik hou best wel van drugs in het algemeen:

Als ik uitga, wat meestal inhoud dat ik naar grote feesten ga want in de kroeg hangen doe ik niet aan hou ik wel van een flinke hoeveelheid mdma, om goed los te gaan de hele nacht.

Als ik met vrienden ergens ben en het weer is een beetje lekker hou ik wel van lekker hard (visueel) trippen.

Als ik thuis ben daartegen ben ik meer voorstander van downers, als ik pijn heb van pijnstillers, etc... hangt voor mij dus compleet van de situatie af
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gevoel van een lichte tinteling, die een soort warmte door je rug heen laat stromen. Even pauze uit het dagelijkse leven.

Een beetje het gevoel van, een dag hard werken, thuis op de bank neer ploffen en drie dagen vrij.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugs kan me vaak even een pauze geven van het dagelijks leven ...
Gewoon ik even alleen of samen met goeie vrienden op deze wereld :grin:
Verder hou ik bij het stappen wel van een oppeppertje om lekker lang te kunnen genieten van 't
feest.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
het verliezen van contact met de werkelijkheid. Maar, dat mag ook niet te lang duren anders draai ik door :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat hangt echt van mijn mood af
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Comfortabel gevoelloos worden en iedere link tussen mij en de zogenaamde wereld tijdelijk kapot maken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zonder ego genieten van de wereld. :hearteyes:

Maar eigenlijk hou ik van heel veel verschillende drugs wel, psychedelica vind ik wel heel erg rlxt, maar uppers en downers kan ik net zo van genieten.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan meerdere drugs even goed waarderen, of het nou eurofie, lachkicks of gewoon ontzettend relax is.

Waar ik vooral waarde aan hecht zijn gewoon de gebeurtenissen die je door welke drugs dan ook mee maakt en die je bij blijven als vette, mooie, absurde of hilarische herrineringen :smoke: .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
maiskorrel zei:
Ik kan meerdere drugs even goed waarderen, of het nou eurofie, lachkicks of gewoon ontzettend relax is.

Waar ik vooral waarde aan hecht zijn gewoon de gebeurtenissen die je door welke drugs dan ook mee maakt en die je bij blijven als vette, mooie, absurde of hilarische herrineringen :smoke: .
Klik om te vergroten...
idd :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een lage concentratie middellen met een hoog gehalte van sfeer

zo kan een hijs van een joint al een top avond geven. Je hoeft er helemaal niet veel van te hebben :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anon zei:
Euforie.
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Euphorie en het even zorgeloos door het leven gaan
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hangt inderdaad van de drugs zelf af:

weed: lachkicks, chill-mood
xtc : love !!!! energy !! dansen als gek en je 1 voelen met de muziek
speed : ik kan de wereld aan, niets is teveel, je mag me alles vragen, ik doe het wel even
coke : babbelen babbelen en nog eens babbelen ... I'm the queen goddamn!
lsd : de visuals ofcourse, het huis dat meedanst, de muren die met je communiceren, de eindeloosheid van de vloer, de levende natuur die naar je lacht ....
2cb : de sex !!! :) wow, wat is me dat even intens .... en ook de visuals uiteraard.

Momenteel zit ik in mijn trip-fase ... heerlijk layed back genieten van al wat mooi is met een ongelooflijke rush van blijheid!
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik echt moet kiezen zou ik gaan voor het afstand kunnen nemen van mezelf en van mijn waarden en zo andere inzichten proberen te zoeken. Vanuit een ander perspectief op de wereld kijken en er héél diep over nadenken. Dit heb ik met LSD heel erg en daarom is het ook mijn favoriete drug (ook al heb ik er nog niet al te veel geprobeerd).

Maar ook gewoon kunnen relaxen, euforie, visuals, ontspanning en ja, zelfs 'wegvluchten uit de realiteit'. Niet dat ik drugs pak omdat ik de realiteit niet aan kan of dat ik zo'n grote problemen heb, maar het is gewoon leuk om even alles los te laten en even 'van de wereld' te zijn. Heerlijk ontspannend.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ik in een ubergeile faun verander, zo'n over the top hitsig gehoornd wezen uit het gevolg van Dyonisus. De rush laadt elk spoortje beschaving van me afglijden. Er raast een wervelstorm door mijn organisme, zodat ik vergeet dat ik een gesocialiseerde artefact ben die zich te vaak moet onderwerpen aan de restricties van de maatschappij om niet in de bajes of in de koelcel van het Nationaal Forenisch Instituut te eindigen.

P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buddha Cheese zei:
Als ik echt moet kiezen zou ik gaan voor het afstand kunnen nemen van mezelf en van mijn waarden en zo andere inzichten proberen te zoeken. Vanuit een ander perspectief op de wereld kijken en er héél diep over nadenken. Dit heb ik met LSD heel erg en daarom is het ook mijn favoriete drug (ook al heb ik er nog niet al te veel geprobeerd).

Maar ook gewoon kunnen relaxen, euforie, visuals, ontspanning en ja, zelfs 'wegvluchten uit de realiteit'. Niet dat ik drugs pak omdat ik de realiteit niet aan kan of dat ik zo'n grote problemen heb, maar het is gewoon leuk om even alles los te laten en even 'van de wereld' te zijn. Heerlijk ontspannend.
Klik om te vergroten...
Verruil het woord "LSD" voor "paddestoelen" en je hebt mijn antwoord, maar dat is voornamelijk omdat LSD nog in de planning staat.
En verder vind ik het heerlijk om mijn al bestaande gigantische fantasie onder invloed van psychedelica daadwerkelijk te BELEVEN, ik ervaar die waarachtige droomwereld dan ook echt.
Zoals je zeepbel's pillen niet af mocht nemen, mag je mijn dromerige fantasiewereld niet afnemen, dé plek bij uitstek waar ik me veilig en fijn voel. :hearteyes: :grin:
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
yeti zei:
Dat ik in een ubergeile faun verander, zo'n over the top hitsig gehoornd wezen uit het gevolg van Dyonisus. De rush laadt elk spoortje beschaving van me afglijden. Er raast een wervelstorm door mijn organisme, ... gesocialiseerde artefact ....onderwerpen aan de restricties van de maatschappij.
Klik om te vergroten...

What he said :smoke:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Erg sociaal doen en me niets aantrekken van hoe ik overkom bij anderen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijv. van Hasj dat ik er lekker rustig van word. En van trip middelen , gewoon het effect opzich, dingen kunnen zien die je normaal nooit ziet. Het verhaal dat je meemaakt .
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Euforie, alleen maar willen dansen, praatkicks, loving it. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."