#1
Verschilt per situatie heel erg: ik hou best wel van drugs in het algemeen:
Als ik uitga, wat meestal inhoud dat ik naar grote feesten ga want in de kroeg hangen doe ik niet aan hou ik wel van een flinke hoeveelheid mdma, om goed los te gaan de hele nacht.
Als ik met vrienden ergens ben en het weer is een beetje lekker hou ik wel van lekker hard (visueel) trippen.
Als ik thuis ben daartegen ben ik meer voorstander van downers, als ik pijn heb van pijnstillers, etc... hangt voor mij dus compleet van de situatie af
Als ik uitga, wat meestal inhoud dat ik naar grote feesten ga want in de kroeg hangen doe ik niet aan hou ik wel van een flinke hoeveelheid mdma, om goed los te gaan de hele nacht.
Als ik met vrienden ergens ben en het weer is een beetje lekker hou ik wel van lekker hard (visueel) trippen.
Als ik thuis ben daartegen ben ik meer voorstander van downers, als ik pijn heb van pijnstillers, etc... hangt voor mij dus compleet van de situatie af
.