#1
Als je zomaar goed bij kas zit en je kan het dan niet laten om veel dope in te slaan, dan is er toch behoorlijk iets mis.
Sick fuck.hehe ik koop men 60% pep voor 450euro/100g telkens en dat is dan men voorraad voor ong. 5 a 6 maanden..
Chris Pontius zei:Duidelijke afspraken met jezelf maken..
Petrovic zei:Als je zomaar goed bij kas zit en je kan het dan niet laten om veel dope in te slaan, dan is er toch behoorlijk iets mis.
labradoor zei:het gaat niet om veel dope maar de verleiding om wat te kopen.als ik 100 euro in mijn zak heb is de verleiding groter dan wanneer ik 10 euro in mijn zak heb.zo bedoel ik het eigenlijk.
bij mij werkt het ook als een soort beloning na gedane arbeid.
Drientje zei:Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.
Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Het is extract dusw dat is twee x een egodood of 4 gewone trips.Wacky zei:Drientje zei:Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.
Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Een gram mescaline :P Dan zal je met dat budget niet veel hoeven te gebruiken de rest van het jaar nee![]()
yeti zei:Snap die relatie tussen poen en dope ook niet.
Zou niet weten waarom ik (extra veel) dope aan zou gaan schaffen als ik vanmiddag een koffer met 2 miljoen euro vind![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."