Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doe jij?

wat doe jij?

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je zomaar goed bij kas zit en je kan het dan niet laten om veel dope in te slaan, dan is er toch behoorlijk iets mis.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn grootste valkuil is geld.ik moet geen honderden euro's in huis hebben want dan maak ik het mezelf te moeilijk.zolang ik maar een paar tientjes in mijn portemonee heb heb ik niet zo'n last van trek.
ik neem daarom nooit veel geld op.rekeningen betaal ik zo snel mogelijk,tegenwoordig met incasso-bureau's en administratie kosten als je een paar dagen te laat betaal zorgt alleen maar voor stress en dat moet ik helemaal niet hebben.vroeger was ik een wanbetaler,nu ben ik een te vroeg betaler om het zo maar te zeggen.je moet toch betalen!
in plaats van deurwaarders krijg ik nu nog wel eens geld terug.ik betaal bv bij eneco elke maand een paar tientjes meer om zo elk jaar wat extra te sparen.
niet te veel geld in huis helpt bij mij het beste en kan ik ook niet in de verleiding komen als er een dealer aan de deur komt.
ik ben naarstig op zoek naar een andere woning buiten de stad,weg van die k.. dealers want ik woon in het centrum en wordt er dagelijks mee geconfronteerd.
een ander huis en een andere omgeving is de oplossing.
ik ben de hele week in het buitenland en heb het ontzettend leuk zonder dope.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat doe ik ?

Ehm ik heb net mijn schuurtje opgeruimd en ga nu wat studeren.

Als je bedoeld om van de dope af te blijven ? Daarvoor hoef ik gelukkig niets te doen, heb meestal wel wat in huis liggen ook, geen enkele verleiding om dat door de weeks te pakken. Behalve wiet natuurlijk :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst de lasten en dan de lusten op geld gebied, dat motto is wat ik heb
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duidelijke afspraken met jezelf maken..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op gezette tijden een goed functioneringsgesprek met mezelf voeren :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik goed bij kas zit geef ik wel makkelijker geld uit, maar dan niet voor drugs.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snap die relatie tussen poen en dope ook niet.
Zou niet weten waarom ik (extra veel) dope aan zou gaan schaffen als ik vanmiddag een koffer met 2 miljoen euro vind :confused:
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind dit meestal ook wel moeilijk. Met harddrugs zoals pillen en dergelijke lukt het me makkelijk om daar m'n geld niet aan uit te geven omdat ik weet wat het met je doet als je het te vaak gebruikt, maar deels ook omdat ik er gewoon niet makkelijk aan kan komen.

Met Wiet is het een ander verhaal, daar vind ik het ook wel moeilijk, vooral tegen het einde van de middag/avond, als ik klaar ben met al m'n dingen heb ik vaak de neiging naar de shop te gaan en wat lekkers te kopen ( en dan vooral dure shit, goedkoop wordt je niet stoned ( genoeg) van). Tegenwoordig lukt het me wel aardig omdat ik of al m'n geld al uitgeven heb, of het op m'n spaarrekening heb staan, en dat kan je niet zo makkelijk opnemen.... Dit werkt bij mij nu wel maar het blijft moeilijk, alhoewel ik meestal wel zorg dat ik alles gedaan heb en klaar ben voor ik hieraan begin. maar ik geef toe, moeilijk is het wel en ik denk dat ik niet de enige ben... ( weet het wel zeker, het is altijd gezellig in de shop :P)
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha,das het beste maar niet voor mij.voor mij is het beste niets in huis te hebben.
juist omdat ik die ruggegraat niet heb.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe ik koop men 60% pep voor 450euro/100g telkens en dat is dan men voorraad voor ong. 5 a 6 maanden..
Klik om te vergroten...
Sick fuck. :openmouth:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#12
het gaat niet om veel dope maar de verleiding om wat te kopen.als ik 100 euro in mijn zak heb is de verleiding groter dan wanneer ik 10 euro in mijn zak heb.zo bedoel ik het eigenlijk.
bij mij werkt het ook als een soort beloning na gedane arbeid.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Duidelijke afspraken met jezelf maken..
Klik om te vergroten...

Dat dus....niet zo moeilijk hoor.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
Petrovic zei:
Als je zomaar goed bij kas zit en je kan het dan niet laten om veel dope in te slaan, dan is er toch behoorlijk iets mis.
Klik om te vergroten...

als ik veel geld bij me heb koop ik meer dan dat ik nodig heb vaker
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
labradoor zei:
het gaat niet om veel dope maar de verleiding om wat te kopen.als ik 100 euro in mijn zak heb is de verleiding groter dan wanneer ik 10 euro in mijn zak heb.zo bedoel ik het eigenlijk.
bij mij werkt het ook als een soort beloning na gedane arbeid.
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om dope, maar om geld. Dus je zou ook gewoon nieuwe schoenen kunnen kopen of een kadootje voor je oma van het geld dat in je hand brand, en dat is een probleem dat we moeten oplossen, dat gat in je hand, je wil kunnen sparen ipv geld impuslief geld uitgeven aan kadootjes voor je oma enzo ? En met die dealers in het centrum bedoel je dus de C&A, de Blokker, etc.. ?

Of is het toch dat niet helemaal en heeft het toch misschien heel zijdelings wel een heel klein beetje wat met dope te maken ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja in het centrum en ze weten waar ik woon en komen dan langs met een testertje en hopen gelijk wat te verkopen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Klik om te vergroten...

Een gram mescaline :P Dan zal je met dat budget niet veel hoeven te gebruiken de rest van het jaar nee :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
Drientje zei:
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Klik om te vergroten...

Een gram mescaline :P Dan zal je met dat budget niet veel hoeven te gebruiken de rest van het jaar nee :grin:
Klik om te vergroten...
Het is extract dusw dat is twee x een egodood of 4 gewone trips.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeti zei:
Snap die relatie tussen poen en dope ook niet.
Zou niet weten waarom ik (extra veel) dope aan zou gaan schaffen als ik vanmiddag een koffer met 2 miljoen euro vind :confused:
Klik om te vergroten...

Dan moet ik nog maar 1x naar men pep/valium-dealer voor de rest van mijn leven en moet ik om die reden een grotere vriezer in huis halen omdat de speed er anders niet in past..gedaan met om de zoveel tijd de telefoneren en risico's te lopen.

ok natuurlijk geen 2 miljoen..de rest wordt een dikke auto en huis maar daarna een half miljoen geven aan levenslange voorraad dope is mijn beeld van de hemel :hearteyes:

kan me eigenlijk niets schelen dat mijn leven dan korter is, heb het dan toch allemaal 100x zo intens beleefd..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."