Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doe jij?

wat doe jij?

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
labradoor zei:
het gaat niet om veel dope maar de verleiding om wat te kopen.als ik 100 euro in mijn zak heb is de verleiding groter dan wanneer ik 10 euro in mijn zak heb.zo bedoel ik het eigenlijk.
bij mij werkt het ook als een soort beloning na gedane arbeid.
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om dope, maar om geld. Dus je zou ook gewoon nieuwe schoenen kunnen kopen of een kadootje voor je oma van het geld dat in je hand brand, en dat is een probleem dat we moeten oplossen, dat gat in je hand, je wil kunnen sparen ipv geld impuslief geld uitgeven aan kadootjes voor je oma enzo ? En met die dealers in het centrum bedoel je dus de C&A, de Blokker, etc.. ?

Of is het toch dat niet helemaal en heeft het toch misschien heel zijdelings wel een heel klein beetje wat met dope te maken ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja in het centrum en ze weten waar ik woon en komen dan langs met een testertje en hopen gelijk wat te verkopen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Klik om te vergroten...

Een gram mescaline :P Dan zal je met dat budget niet veel hoeven te gebruiken de rest van het jaar nee :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Drientje zei:
Ik heb nu op dit moment best veel drugs in huis. Maar net zoals de afgelopen maanden heb ik totaal geen moeite om de afgesproken afspraken na te komen en geen drugs te gebruiken. Ik geef in de maand misschien 10,- uit aan drugs. Dat wil dus niet zeggen dat ik elke maand drugs koop. Meestal koop ik voor 50 of 100 euro drugs en stash het in de vriezer voor als het juiste moment daar is.

Nu nog een mooi weekend uit zoeken voor die gram mescaline die ik nu sinds februari heb.
Klik om te vergroten...

Een gram mescaline :P Dan zal je met dat budget niet veel hoeven te gebruiken de rest van het jaar nee :grin:
Klik om te vergroten...
Het is extract dusw dat is twee x een egodood of 4 gewone trips.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
Snap die relatie tussen poen en dope ook niet.
Zou niet weten waarom ik (extra veel) dope aan zou gaan schaffen als ik vanmiddag een koffer met 2 miljoen euro vind :confused:
Klik om te vergroten...

Dan moet ik nog maar 1x naar men pep/valium-dealer voor de rest van mijn leven en moet ik om die reden een grotere vriezer in huis halen omdat de speed er anders niet in past..gedaan met om de zoveel tijd de telefoneren en risico's te lopen.

ok natuurlijk geen 2 miljoen..de rest wordt een dikke auto en huis maar daarna een half miljoen geven aan levenslange voorraad dope is mijn beeld van de hemel :hearteyes:

kan me eigenlijk niets schelen dat mijn leven dan korter is, heb het dan toch allemaal 100x zo intens beleefd..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, ja hoor gedaan met risicos lopen, een vriezer vol pep is vast veiliger dan elke maand een keer bellen voor een grammetje ofzo :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eén keer in de zoveel tijd een grote voorraad aanleggen en pakken wanneer ik zin heb. Niet zo heel moeilijk dacht ik.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Eén keer in de zoveel tijd een grote voorraad aanleggen en pakken wanneer ik zin heb. Niet zo heel moeilijk dacht ik.
Klik om te vergroten...
Precies, ik kom ga meetal zo'n 2a 3 keer in het jaar naar de dealer met mijn boodschappenlijstje.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb jij misschien andere boodschappen op je lijstje.
van sommige blijf ik snoepen als het in huis ligt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
labradoor zei:
heb jij misschien andere boodschappen op je lijstje.
van sommige blijf ik snoepen als het in huis ligt.
Klik om te vergroten...
Dat heet ruggegraat.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
labradoor zei:
heb jij misschien andere boodschappen op je lijstje.
van sommige blijf ik snoepen als het in huis ligt.
Klik om te vergroten...
Dat heet ruggegraat.
Klik om te vergroten...
En daar sluit ik me helemaal bij aan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Exceptional Insight zei:
Eén keer in de zoveel tijd een grote voorraad aanleggen en pakken wanneer ik zin heb. Niet zo heel moeilijk dacht ik.
Klik om te vergroten...
Precies, ik kom ga meetal zo'n 2a 3 keer in het jaar naar de dealer met mijn boodschappenlijstje.
Klik om te vergroten...

Da's 't beste.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
labradoor zei:
haha,das het beste maar niet voor mij.voor mij is het beste niets in huis te hebben.
juist omdat ik die ruggegraat niet heb.
Klik om te vergroten...
Regelmaat is de oplossing. Als ik te veel vrije tijd heb gaat dat ook niet altijd even goed, haha.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Om van drugs af te blijven?

Ik denk dat ik aardig wat zelfdiscipline heb. Heb altijd wel t een en ander liggen, maar heb nooit echt problemen me aan m'n eigen regels te houden :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik een stapeltje biljetten heb liggen, heb ik nergens behoefte aan. Aan het einde van de maand, is t op en dan zie je fokkin veel dingen je je wilt kopen, en of nodig hebt. en dan is t geld op, maar als je de stapel weer hebt aangevuld. Lijkt het of je er geen behoefte meer aan hebt. :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is ook weer waar in mijn geval.
Alleen al met iets heel simpels als een heerlijk duur pak koffie,
heb ik geld dan hoef ik 't niet, heb ik geen geld dan wil ik het. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."