#1
labradoor zei:het gaat niet om veel dope maar de verleiding om wat te kopen.als ik 100 euro in mijn zak heb is de verleiding groter dan wanneer ik 10 euro in mijn zak heb.zo bedoel ik het eigenlijk.
bij mij werkt het ook als een soort beloning na gedane arbeid.
Het gaat niet om dope, maar om geld. Dus je zou ook gewoon nieuwe schoenen kunnen kopen of een kadootje voor je oma van het geld dat in je hand brand, en dat is een probleem dat we moeten oplossen, dat gat in je hand, je wil kunnen sparen ipv geld impuslief geld uitgeven aan kadootjes voor je oma enzo ? En met die dealers in het centrum bedoel je dus de C&A, de Blokker, etc.. ?
Of is het toch dat niet helemaal en heeft het toch misschien heel zijdelings wel een heel klein beetje wat met dope te maken ?
