#1
Bij ons allebei was het eigenlijk ook na xtc of speed ja, toch een beetje eng eigenlijk. (En ik gebruik beide redelijk met mate) ![:)]()
wave zei:Marla Singer zei:Wow, bij mij komt zo'n slaapverlamming misschien maar 1x in de paar jaar voor, maar zo vaak achter elkaar als wave het heeft, lijkt me echt niet leuk meer.,,,
Dit was gelukkig de laatste keer dat ik het heb gehad tot nu toe..
Misschien heeft het er mee te maken dat ik die tijd wel eens pep nam en dat nu al een hele tijd niet heb gedaan..
Hopeloos zei:Daar heb ik ook wel is last van, waarschijnlijk ook omdat ik veel te veel slaaptekort heb.
Dan lig ik bijvoorbeeld op de bank weg te dutten, en zit ik net tussen slapen/wakker zijn in, en dan heb ik bijna áltijd dat ik in een donkere ruimte loop en ineens onderuit glij.
Dan schrik ik zo hard wakker dat ik mijn ogen nauwelijks nog dicht durf te doen.
Dan was je serotonine flink op :Psalvation zei:Toen ik (erg) veel xtc gebruikte had ik hier weleens last van, evenals "kortsluiting" in mijn hoofd als ik bijna in slaap viel. Tegenwoordig heb ik dit nooit meer.
Ja bij mij is dat ook zo kan je me iets meer vertellen over de flitsen die daarvoor krijg als echt nog wakker ben daar vind ik niks over.Marla Singer zei:Bij echte slaapverlamming is het alleen onmogelijk om uberhaupt rechtop te kunnen zitten, omdat je spieren nou eenmaal echt verlamd zijn...
. Ik wil op dat moment het liefst schreeuwen of rechtop zitten maar DAT GAAT DUS NIET. Echt fucking eng. Als het eenmaal voorbij is ben ik vaak bezweet en durf ik bijna niet meer te gaan slapen. Ik heb het zelfs een keer 2 keer achter elkaar meegemaakt."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."