Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Typisch speed zo ging dat er bij mij altijd op zondag aan toe na een weekendje wakker."
"psychopsychedelic zei: door slaap gebrek maar ook door speed hoor,, je word er niet voor niks parra van,, ik heb persoonlijk hele vette halucinaties gehad,, maar wel hele hele gekke shit,, kan me heel goed voorstellen dat mensen het onprettig vinden, je ziet egt hele realistische hallucinaties,, ik zag een x een heel feest in een hoekje van de woonkamer in het miniatuur,, en toen kwam er een grote donkere wolk inde kamer niet egt de slimste manier omte gaan trippen iig, maar ik vond het luek een x meegemaakt te hebben Klik om te vergroten... Heb ik ook al eens een keertje voor gehad. De beeldjes op mijn schouw waren aan het dansen. Knabbel en Babbel verschenen op de muur. Mijn vlag van ganesj was aan het veranderen en hij zwaaide naar mij, rare hallucinaties van speed. Niet zoals die van te lang wakker zijn"
"Heb ik ook meestal voor na een weekendje dat ik de eerste nacht slaap niet zo veel slaap. Ik denk dat dat normaal is. De dag nadien is dat bij mij meestal meloen en vers fruitsap veel vitaminen, dat heb je dan wel nodig. 's avonds nen spaghetti dat gaat goed binnen. Het best dat je ook probeert van te eten terwijl je bezig bent voor je lichaam wat minder uitputtend. De rest van de week is dat dan veeeeeeeeeel slapen en veeeeeeeeeeel eten. En dan terug weekend! Dan begint het feestje terug terug speed of iets anders het is allemaal tof"
"Van dit alles te lezen zo je ook meteen zin op krijgen ma k heb enkel nog maar s-ketamine liggen spijtig wordt je daar alleen maar verdoofd van"
"Ik heb dit ook al voor gehad. Redelijk veel nog toen ik veel speed gebruikte, na elk weekend wakker wakker geweest te zijn probeerde ik op zondagavond te slapen en kreeg ik soort van flitsen in mijn hoofd,ik keek naar de donkere kamer, wou me rechtzetten maar dat ging niet meer, wou roepen maar dat ging niet meer. Heel bangelijk. Maar ben dan een jaar gestopt met speed en dan is dat overgegaan. Nu gebruik ik het soms nog is maar de slaapverlamming heb ik niet meer. Wel heb ik soms nog die flitsen als ik andere drugs gebruik. Ik zou ook niet weten hoe dat komt."
"Marla Singer zei: Bij echte slaapverlamming is het alleen onmogelijk om uberhaupt rechtop te kunnen zitten, omdat je spieren nou eenmaal echt verlamd zijn... Klik om te vergroten... Ja bij mij is dat ook zo kan je me iets meer vertellen over de flitsen die daarvoor krijg als echt nog wakker ben daar vind ik niks over."
"Toen ik op google keek kwam ik mijn eigen stukje tekst uit van dit forum. Wel nog grappig."
"Ik heb nu 2 weken weken achter elkaar lsd gebruikt. en voelde er al niet veel meer van en ik had ook geen hallucinatie's meer. Dus denk ik dat het het beste is om 2 tot 3 weken tussen de trips te laten. Vraagje: weet er iemand dat dit ook het geval kan zijn met truffels en paddo's?"
"Ik heb paddo's in combinatie met xtc en nmdma genomen ik had toen een beetje het effect van alle twee. Maar ik zou graag weten wat je kan combineren om de hallucinaties extremer te maken want ik heb nooit zo'n strekke hallucinatie zelf niet bij lsd."
"ketamine werd gesplits in twee categorieen s-ketalar (verdovend) r-ketalar(trippend effect) Dat kwam omdat ze het gebreuken voor mensen te kunnen verdoven en de hallucinaties er niet bij te hebben. Word o.a gebreukt voor verbanden van brandwonden te vervangen. Ik persoonlijk heb liever de r-ketaminne. Van deze heb je echt het gevoel dat je prettig gestoord aan het worden bent. En kan je ook een k-hole ervaring mee maken. :P Van de r-ketamine word je enkel verdoofd en slaperig. Wel vindt ik het een aanrader in combinatie met lsd omdat je er supper chil van bent."