@Marla Singer
Wow je hebt er echt verstand van hoor ik al,
want vooral dit stukje...
Dit is de fase waarin je droomt en al je spieren verlamd zijn (behalve de hartspier en die voor de ademhaling). Deze verlamming is ook noodzakelijk, anders zou je elke beweging die je droomt ook daadwerkelijk gaan uitvoeren. Wanneer je alleen plotseling bewust bent van deze verlamming, kan dit uiteraard zeer beklemmend en / of verstikkend aanvoelen. Je wordt compleet in beslag genomen door een extreme angst, want je kan je opeens niet meer bewegen, je kan tevens niet praten of schreeuwen en normaal ademen gaat ook niet of nog maar heel moeizaam. Omdat je als het ware ook nog steeds aan het dromen bent, kunnen er zeer realistische hallucinaties optreden.
... herken ik heel erg,
En ik heb dit ook alleen met xtc meegemaakt. Zeeer vervelend! En idd heel angstig
Eerst heb ik een half uur tot een uur die vervelende 'kortsluiting' in m'n hoofd. Dan wanneer ik een beetje tot rust ben val ik idd als het ware in slaap, en in gedachten ben ik dus op een plek(droom). Maar opeens realiseer ik me dat ik helemaal niet echt slaap, alleen mijn lichaam slaapt dus wel! En idd ik kan me een paar seconden of zelfs langer helemaal niet bewegen

. Ik wil op dat moment het liefst schreeuwen of rechtop zitten maar DAT GAAT DUS NIET. Echt fucking eng. Als het eenmaal voorbij is ben ik vaak bezweet en durf ik bijna niet meer te gaan slapen. Ik heb het zelfs een keer 2 keer achter elkaar meegemaakt.
Het is me wel duidelijk wat dit veroorzaakt en dat is absoluut het overmatig gebruik van xtc.
(of een ander middel, zou ook best kunnen, bij mij was het zeer waarschijnlijk serotine tekort)
Ook omdat ik weet dat serotine er voor zorgt dat je goed kan slapen, je hoofd kan dus eigenlijk niet in slaap komen maar je lichaam heeft die slaap toch nodig.
Drugs Doen echt zieke dingen met je mind.
Gelukkig gebruik ik nu maar zelden en heb ik ditprobleem nooit meer.