#1
Dat sowieso, maar minder kan ook nog teveel zijn.
Oom Klaas zei:Wanneer is het een probleem dan.
Exceptional Insight zei:Als het niet leuk meer is.
afraidtech zei:idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden![]()
+1wcpapier zei:als je dit soort dingen gaat zeggen:
afraidtech zei:idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden![]()
Qocaïne zei:In mijn ogen wordt het absoluut teveel als je wekelijks gaat gebruiken.
Daarnaast vind ik zelfs maandelijks gebruik als best veel![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."