Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer wordt het teveel? GEEF JE MENING

Wanneer wordt het teveel? GEEF JE MENING

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat sowieso, maar minder kan ook nog teveel zijn.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je het nodig hebt en niet meer zonder kan dus
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je elke dag gebruikt zonder te beseffen dat je jezelf naar de klote helpt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wanneer het nieuwe er af is en het vertrouwd begint te worden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer het of acuut schadelijk is voor je gezondheid (ja, dat is het altijd, maar op korte termijn sterk slopend), of wanneer je het onder controle hebt. Als jij een weekje elke dag speed (wel beetje blijft eten/slapen) snuift of zelfs heroine shot en daarna een half jaar geen drug aanraakt is er weinig probleem.. Het is te veel wanneer het een probleem wordt :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wanneer is het een probleem dan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Wanneer is het een probleem dan.
Klik om te vergroten...

Als je functioneren of je acute gezondheid niet meer naar behoren functioneren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het niet leuk meer is.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Als het niet leuk meer is.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je niet meer recreatief gebruikt of als je gezondheid er erg onder gaat lijden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can :sunglasses:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
overdreven is als je gebruikt zonder dat je er eigenlijk nog ''echt'' plezier van hebt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je jezelf inclusief je omgeving en verplichtingen begint te verwaarlozen en alleen nog maar met je dope bezig bent...
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je dit soort dingen gaat zeggen:

afraidtech zei:
idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden :grin:
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
wcpapier zei:
als je dit soort dingen gaat zeggen:

afraidtech zei:
idem, gewoon zo'n klein ochtend lijntje om wakker te worden :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
+1
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
In mijn ogen wordt het absoluut teveel als je wekelijks gaat gebruiken.
Daarnaast vind ik zelfs maandelijks gebruik als best veel :)
Klik om te vergroten...

Dagelijks ... :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iedereen heeft zo zijn eigen grenzen.

Persoonlijk vind ik elke dag gebruik te veel. Ongeacht wat voor middel. Elke dag alcohol of wiet, ook al is het maar 1 glas of 1 jointje, is in mijn ogen ook een soort verslaving.
Z
ZODOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat vind jij TE overdreven drugsgebruik?
ik mijn jaartjes ervaring heb ik heel wat verschillende soorte gebruikers ontmoet
de één doet het met 3 grampep 4gramwiet en 2 flesjesghb en de ander het dubbele en de ander weer de helft de een gebruikt alles de ander gebruikt aleen een soort,

wat vind jij overdreven drugsgebruik?
en hoevaak per week doe jij het?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wanneer word het teveel? GEEF JE MENING

We hebben een subforum voor drugs algemeen, ik verplaats hem even daar naar toe.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
overdreven drugsgebruik is elke dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."