Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer wordt het teveel? GEEF JE MENING

Wanneer wordt het teveel? GEEF JE MENING

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je steeds je grenzen verlegd en daar van binnen een slecht gevoel over hebt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Iedereen heeft zo zijn eigen grenzen.

Persoonlijk vind ik elke dag gebruik te veel. Ongeacht wat voor middel. Elke dag alcohol of wiet, ook al is het maar 1 glas of 1 jointje, is in mijn ogen ook een soort verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik heb de afgelopen week me aardig volgegoten, elke dag minimaal 5 glazen alcohol. Toch ben ik niet verslaafd :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is waarschijnlijk gewoon dan die week. Niets mis mee. Iedereen heeft zo zijn dingen. Zodra het echt jaren lang een gewoonte is dat te doen vind ik het een verslaving. Ik heb ook maanden dat ik elke week trip en dan ineens weer hele maanden niet.

Zolang je maar bewust bent van wat je doet en het niet gaat ontkennen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
- Wanneer je jezelf regelmatig afvraagt hoe nuchter zijn ook al weer voelt.
- Als je reden van inname negatief veranderd en dit ook aanhoud. (ik voel me zo slecht, laat ik een fles wijn en joint roken).
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anderhalfe week lang elke dag speed en eind van de week afvragen hoe die rush is :confused:
ik ben kapot :stoned:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je een prikkend gevoel (naaldgevoel) voelt die begint aan je linkerhand richting je hart gaat :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het word teveel, als je met minder niet tevreden bent.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Als ik wiet opsmoke voelt dat lekker maar het doet ook pijn, omdat het zakje bijna leeg is. Elk vliezeltje wiet is gewoon heilig weet je.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
Het word teveel, als je met minder niet tevreden bent.
Klik om te vergroten...
Nee, dan wordt het eerst meer.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
wanneer je drugs gaat gebruiken als je een slecht moment hebt om dan even de realiteit te vergeten (zoals ik donderdag avond, sindsdien niets meer gehad)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."