#1
Als je steeds je grenzen verlegd en daar van binnen een slecht gevoel over hebt.
Ik heb de afgelopen week me aardig volgegoten, elke dag minimaal 5 glazen alcohol. Toch ben ik niet verslaafdDrientje zei:Iedereen heeft zo zijn eigen grenzen.
Persoonlijk vind ik elke dag gebruik te veel. Ongeacht wat voor middel. Elke dag alcohol of wiet, ook al is het maar 1 glas of 1 jointje, is in mijn ogen ook een soort verslaving.

bier zei:Als ik wiet opsmoke voelt dat lekker maar het doet ook pijn, omdat het zakje bijna leeg is. Elk vliezeltje wiet is gewoon heilig weet je.
Nee, dan wordt het eerst meer.loadrunner zei:Het word teveel, als je met minder niet tevreden bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."