#1
gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?
pep =]cropp zei:gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?
+1Chris Pontius zei:pep =]cropp zei:gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?

Wordt iets voor het eerstvolgende feesje danOom Klaas zei:Sunseed zei:Geen idee Vaste Klant,
't is nu niet dat ik zelf veel ervaring heb
was aan rilatine aan het denken, omdat dit het makkelijkste aan te geraken is & bovendien gratis van een vriend. Is dit aan te raden? Naar hetgeen dat ik erover gelezen heb is dat de meningen nogal uiteen lopen..
Ritalin de eerste keer alleen is echt kut voor de meeste mensen.
Je krijgt er een ongelooflijke praatkick van en energie om mensen om te gaan zoeken ed., dat is echt kut als je alleen zit :P
Maar 'k heb 't zelf vaak in m'n eentje wel weten te appreciëren, lekker schrijven/tekenen/lezen.

Petrovic zei:Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
Immo zei:Petrovic zei:Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
+1
Amaranth zei:Tja, als je iets te doen bent schijnt pep ook wel leuk te zijn in je eentje.
Vigilante zei:Ik zeg ook: lekkere alcoholische versnapering naar keuze en wat joint
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."