#1
Petrovic zei:Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
+1
Petrovic zei:Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
Immo zei:Petrovic zei:Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
+1
Amaranth zei:Tja, als je iets te doen bent schijnt pep ook wel leuk te zijn in je eentje.
Vigilante zei:Ik zeg ook: lekkere alcoholische versnapering naar keuze en wat joint

Sunseed zei:Geen idee Vaste Klant,
't is nu niet dat ik zelf veel ervaring heb
was aan rilatine aan het denken, omdat dit het makkelijkste aan te geraken is & bovendien gratis van een vriend. Is dit aan te raden? Naar hetgeen dat ik erover gelezen heb is dat de meningen nogal uiteen lopen..
pep =]cropp zei:gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."