Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs voor als je alleen bent?

Drugs voor als je alleen bent?

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
Klik om te vergroten...

+1
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta is leuk in je eentje, maar ik zou dit vooral doen als ik in bed ga liggen :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Immo zei:
Petrovic zei:
Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+2

Verder inderdaad zoals al gezegd een fijne benzo of blowtje. Maar ook een lsd tripje, of een willekeurig ander tripje doe ik regelmatig allen. Vereist iets meer voorbereiding bij mij, maar ik heb altijd op zijn minst even veel lol.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amaranth zei:
Tja, als je iets te doen bent schijnt pep ook wel leuk te zijn in je eentje.
Klik om te vergroten...

Schoonmaakpoeder :tearsofjoy:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
een lekker zakje wiet en 'n laptop met muziek en 'n tv!!!!!!!!!!!1
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zeg ook: lekkere alcoholische versnapering naar keuze en wat joint
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vigilante zei:
Ik zeg ook: lekkere alcoholische versnapering naar keuze en wat joint
Klik om te vergroten...

Aclhole ftw !!!!! :P
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arsenicum? :grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, als je iets te doen bent schijnt pep ook wel leuk te zijn in je eentje.

Als je LSD niet alleen wilt doen zou ik niet echt aanraden om andere tripmiddelen te doen zonder sitter.

En verder, tja keta, misschien 2c-b zijn dan ook wel de enige drugs die eigenlijk, zoals Chris al zei, bij me op komen.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkere hasj? Slaappillen? :hearteyes:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey,

Ben morgen een avondje alleen, ik kan vrienden laten komen maar heb er eigenlijk geen zin in, zou graag eens iets nieuw proberen op m'n eentje.

Aanraders? :grin:
Heb al LSD genomen, maar denk niet da het voor mij een goed idee is om dat te nemen zonder sitter.

Geen Heroïne of Cocaïne. :tongueout:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
keta?

Zelf vind ik 2c-b ook wel een fijne drug om alleen te gebruiken maar daar is niet iedereen het met me mee eens.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol, benzo'tje, ghb, ket, pep, mdma, thc. Niet allemaal tegelijk natuurlijk. :beer:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine is inderdaad wel leuk, alcohol ook wel enigzins of een blowtje. Speed ook, maar dan zal je waarschijnlijk de hele avond gaan zitten trekken.

Psychedelische middelen zou ik persoonlijk niet in mijn eentje nemen.
Mdma ook niet, want daar wordt je juist sociaal van.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketamine is perfect om alleen te doen, ik wordt er zo vaag van dat ik niet echt sociale interacties heb.

Benzo's zijn ook altijd wel lekker voor some me-time.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien is dit wel een goed topic om ook mijn vraag te stellen, wie weet heeft TS er wel wat aan:
Ik ga zo om 2 uur 2C-I proberen maar door omstandigheden zal ik rond 8 uur alleen zijn voor een tijdje, dus zonder sitter (dan ben ik rond de anderhalf uur a 2 uur alleen) Maar dit is de eerste keer dat ik 2C-I doe is dit denk je te doen? Of zit er dan een grote kans in dat ik bad ga ofzo?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen idee Vaste Klant,
't is nu niet dat ik zelf veel ervaring heb :tongueout:
was aan rilatine aan het denken, omdat dit het makkelijkste aan te geraken is & bovendien gratis van een vriend. Is dit aan te raden? Naar hetgeen dat ik erover gelezen heb is dat de meningen nogal uiteen lopen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sunseed zei:
Geen idee Vaste Klant,
't is nu niet dat ik zelf veel ervaring heb :tongueout:
was aan rilatine aan het denken, omdat dit het makkelijkste aan te geraken is & bovendien gratis van een vriend. Is dit aan te raden? Naar hetgeen dat ik erover gelezen heb is dat de meningen nogal uiteen lopen..
Klik om te vergroten...

Ritalin de eerste keer alleen is echt kut voor de meeste mensen.
Je krijgt er een ongelooflijke praatkick van en energie om mensen om te gaan zoeken ed., dat is echt kut als je alleen zit :P
Maar 'k heb 't zelf vaak in m'n eentje wel weten te appreciëren, lekker schrijven/tekenen/lezen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
gewoon een amnesia jointje in de achtertuin en een flesje palm op de sallontafel, wat wil een mens nogmeer?
Klik om te vergroten...
pep =]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."