Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man, ik heb zó'n zin in 2CB :hearteyes:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
2cb en xtc.
Helaas moet ik van mezelf nog meer dan 2 maanden wachten voor het weer xtc tijd is :(
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga over 2 uur ook aan de 2CB :hearteyes:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet vanavond om mijn verjaardag te ondersteunen. :stoned:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine,
Hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik erin krijg. Datum is nog niet gepland, hoogswaarschijnlijk begin volgend jaar.
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gefeliciteerd dan, en een fijne verjaardag :stoned:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc kijk ik al heel lang naar uit.

Volgende week 'mag' het eindelijk weer :hearteyes:
5 maanden pauze gehad :mrgreen:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aangezien ik nog nieuw ben op het gebied van drugs zijn er nog wel een aantal dingen waar ik naar uitkijk en waar ik dan ook langzaam naar toe werk (vaak onder de vleugels van Rabbithole) :P

GHB
Mdma
2-cb
Truffels
Paddo's
LSD
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mesc. :) 1 jaar en 7 maande gelede ...
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damien0124 zei:
een hogere dosis MDMA (200 mg?).
Klik om te vergroten...

pak maar gerust wat meer ^^
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugs die ik sowieso nog wil proberen: N2O (lachgas)*, Paddo's, 2CB* en een hogere dosis MDMA (200 mg?).

Drugs die ik wel interessant vind, maar nog niet zeker weet of ik het wil gebruiken: Ketamine, LSD, 2C-T-7


* = gedaan
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar ik naar uit kijk...een moeilijke vraag!

Ik heb het idee dat ik 'mijn' drug reeds gevonden heb, namelijk MDMA!
Trippen vind ik 'eng' omdat ik vrij snel kan veranderen van stemming. Ik hoef maar even
aan iets naars te denken, en ik kom er niet meer uit. Ik heb ook last van dwanggedachten, dus
dat werkt niet lekker mee. Misschien zijn er wel middelen die net zo'n lekker, sociaal, veilig en gelukzalig gevoel geven als MDMA, maar ik denk het eigenlijk niet :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gelukzaligheid van lsd is way better dan die van mdma in mijn ogen.
zo sociaal als mdma zal het niet zijn denk ik.

peace
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ondanks dat ik, zoals altijd, het méést uit kijk naar mijn volgende LSD trip qua drugs heb ik ook wel weer eens zin in ketamine; zo'n twee maanden geleden nu en een lekkere puur dissociatieve avond lijkt me ook wel weer eens leuk, maar best een kans dat dat ook pas tijdens mijn volgende lsd trip wordt; moet namelijk eerst iemand vinden die mee wil doen want op wiet na doe ik niks in mijn eentje, en dat is lastig met mensen die steeds afzeggen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Mijn 2de keer LSD...eerste keer was niet sterk...en volgende keer kristallenn als ze weer te krijgen zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Kan je lsd kristallen krijgen? dat is wel fijn zeg...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
denk dat hij mdma kristallen bedoelt ;p

ik kijk niet uit naar drugs.
ik plan een week van te voren iets en zie dat dan als een uitstapje, zoals andere mensen naar de bioscoop gaan, en die maken ook geen plannen een paar maand van te voren :grin:

ik hou van trippen maar ik wil buiten de trip, niet teveel bezig zijn met drugs.

haha!

later broeders
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik verlang - en ga dat binnenkort ook doen - heel erg naar een goeie LSD trip. Het is voor mij alweer jaren geleden en ik heb er echt weer eens zin in. Het heeft voor mij een grote therapeutische waarde, geeft me zelfinzicht en zelfreflectie. Ik ben zeer benieuwd wat het me voor interessante nadenkstof oplevert.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
Klik om te vergroten...


Wow.. dat doe ik je niet eens na :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
De 500 die ik laatst nam, voelde prettiger aan daan de 250jes ervoor(geen mindfuck meer door het plagende bewustzijn dan dingetjes laat horen).

eerst naar 750. en dan de portie opvoeren.

Wil toch wel eens weten hoe het is om muziek te proeven, en kleuren te voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."