Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Ketnoniesman zei:
Nice one... Hoe oud is die?
Klik om te vergroten...

Je dacht toch niet dat Yeti zo'n Grande Peyote heeft? :P
Klik om te vergroten...

Eerst wel, tot oome klaas me erop wees dat die niet op een venster bank staat...
Dacht mss gekregen van een hippy papa ofzo...
Gues not :P
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
Heb eigenlijk wel weer zin in een keertje MDMA. Ik zie wel wanneer het weer op mijn pad komt :)
Klik om te vergroten...

Same here.. Ik denk dat MDMA/XTC wel 1 van de drugs is die mensen als eerst uit testen, het is vrij mainstream en daardoor best wel geaccepteerd als je het vergelijkt met andere drugs. En nu is het er gewoon bijna niet meer. Al zijn er al weer best wat leuke pilletjes te krijgen sinds kort :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
misanthrophy zei:
plantenbak zei:
Heb eigenlijk wel weer zin in een keertje MDMA. Ik zie wel wanneer het weer op mijn pad komt :)
Klik om te vergroten...

Same here.. Ik denk dat MDMA/XTC wel 1 van de drugs is die mensen als eerst uit testen, het is vrij mainstream en daardoor best wel geaccepteerd als je het vergelijkt met andere drugs. En nu is het er gewoon bijna niet meer. Al zijn er al weer best wat leuke pilletjes te krijgen sinds kort :grin:
Klik om te vergroten...

is de mdma in Nederland ook schaars gekomen ?
Langs deze kanten is't bijna onbespeurbaar en als je er vindt is het megaduur en met een zeer twijfelachtige kwaliteit!!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketnoniesman zei:
misanthrophy zei:
plantenbak zei:
Heb eigenlijk wel weer zin in een keertje MDMA. Ik zie wel wanneer het weer op mijn pad komt :)
Klik om te vergroten...

Same here.. Ik denk dat MDMA/XTC wel 1 van de drugs is die mensen als eerst uit testen, het is vrij mainstream en daardoor best wel geaccepteerd als je het vergelijkt met andere drugs. En nu is het er gewoon bijna niet meer. Al zijn er al weer best wat leuke pilletjes te krijgen sinds kort :grin:
Klik om te vergroten...

is de mdma in Nederland ook schaars gekomen ?
Langs deze kanten is't bijna onbespeurbaar en als je er vindt is het megaduur en met een zeer twijfelachtige kwaliteit!!
Klik om te vergroten...

Het is hier al zo vanaf April geloof ik.. Zou het in belgie niet schaars zijn geworden omdat het nummer 1 XTC producerend land te kampen heeft met een schaarste aan mdma? :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij ons is het sinds vorge zomer al moeilijk om aan iets deftigs van mdma te vinden en het is er niet veel op verbeterd.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketnoniesman zei:
Bij ons is het sinds vorge zomer al moeilijk om aan iets deftigs van mdma te vinden en het is er niet veel op verbeterd.
Klik om te vergroten...

Hmm toen was er in Nederland wel gewoon overal wat te krijgen, en qua pillen al helemaal in Noord-Brabant e.o... Dat is toch vrij makkelijk aan te rijden voor jullie belgen..

Meen me te herinneren dat de Blauwe Driehoeken en Witte AP's daar vandaan kwamen.. Dat waren toch fijne snoeperts?
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Feit, nu dat je dat zegt herinner ik mij iets van in de september/oktober maanden.
Toen waren die idd te vinden maar zelf heb ik die nooit genomen.
Daarvoor in de maand augustus was er een overvloed aan kleine witte hartjes. Geen "supersuper" snoepjes, maar wel zeer aangenaam!

Rond de mei periode dit jaar was er hier even doenbare Mdma te vinden, maar dat heeft niet zo lang geduurd. Overlaatst circuleerden hier wel veel Witte mitchu’s...
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ErnstJünger zei:
aET natuurlijk. Nog een weekje wachten.

En ook 4-MeO-PCP; en dat is dan weer iets voor straks :wink:
Klik om te vergroten...

Het is aMT geworden en dat is zeker één van de meest indrukwekkende middelen die ik al geprobeerd heb. :hearteyes:

4-MeO-PCP is veelbelovend, maar 150 didn't do the trick. Nog verder en dieper experimenteren dus...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine. :hearteyes:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Grote naam, maar wat houd dat juist in? :confused: :)
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kijk uit naar de eerste paddestoelen trip van iemand anders, lekker meegenieten van hoe iemand anders geniet, dat is ook fijn. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketnoniesman zei:
DrippTone zei:
4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Grote naam, maar wat houd dat juist in? :confused: :)
Klik om te vergroten...

4-HO-MET, een RC die een soort gelijk effect geeft als psylocibine.



=



Duidelijk genoeg? :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Naar de dope die me dit soort hallucinaties geeft:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een goeie upper
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een zwoele downer.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biertje en me laatste beetje haaaashiesh tijdens het vuurwerk vanavond!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Drientje zei:
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P
Klik om te vergroten...
Yeah. Ik ben clean sinds koninginnedag. Ik heb gewoon geen tijd voor drugs man. Werken werken werken, vroeg op, vroeg in me bedje. Weekenden zijn om te slapen, niet om te trippen.

Maar ik heb woensdag vakantie!
:rock:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#20
DOI definitely :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."