Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & de feestdagen

Drugs & de feestdagen

46 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb valt wel snel op ja.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Loki zei:
ik vind alcohol best vies
Klik om te vergroten...

Echt elke vorm van alcohol? Vodka, apfelkorn,bier, van mijn part breezer?...Vraag me af of je het effect dan wel fijn vind..

(Aan de andere kant..,Ik vind Paddo's echt niet te vreten en toch doe ik het graag :grin: )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sinterklaas: niks
Kerst: Wijn
Oud op nieuw: 4 fluor hopelijk :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Sinterklaas: niks
Kerst: Wijn
Oud op nieuw: 4 fluor hopelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Moet je doen joh als je net zo ziek bent geweest. Slim.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met oud en nieuw.
Wiet, speed, MDMA, en mischien keta voor de eerste keer. :P
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zit met de feestdagen in the States, dus ik kan daar nieteens een jointje opsteken :(
Het enige wat ik daar eventueel zou kunnen gebruiken zou Salvia of een OTC medicijn zijn, zoals DXM of Benedryl. Ik ga met mn ouders en ik heb sowieso weinig zin om gepakt te worden door de politie met drugs op zak, dus van een dealer kopen is ook geen goed idee.

Zou ik anders proberen om 5 gram in mn kont mee te smokkelen? :mrgreen:

EDIT:
Weet iemand nog een drug die daar (nog) niet illegaal is?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
we zullen wel zien :hearteyes:

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaloers is :(
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
umh eerste kerstdag wordt het niets, een jointje waarschijnlijk, gwn gezellig naar familie.
2de kerstdag komt er een vet feest, daar gaat zowieso mdma, keta en ghb naar binnen gewerkt worden (blijft zon lekkere combi :hearteyes: )
3de kerstdag door afteren met pep,g en ket, daarna savonds naar een doorgehaald kerstdiner met ze allen.

oud en nieuw zal ook wel zoiets soortgelijks worden, maar wss geen mdma ertussen, maybe tussendoor nog een 2ctje

krijg het kerstgevoel nu al :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
't Zal niet minder zijn dan anders. Hooguit meer.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het als excuus wil gaan gebruiken om extreem excessief te gaan gebruiken. Ik doe mij niet verontschuldigen voor mijn gebruik en zoek ook geen excuses om te gebruiken. Dat iedereen de feestdagen als excuus voor extreem gebruik gebruikt geeft mij reden om juist die dagen nuchter (of rustig aan) te doen, om dan een andere doodnormale dag er eens lekker voor te gaan.
Rare redenering, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

Only dead fish folow the stream.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Let it Snow, let it Snow, let it Snow!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=533_egKX09o&feature=related[/youtube]
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
JunkXL zei:
Let it Snow, let it Snow, let it Snow!

[youtube]533_egKX09o&feature=related[/youtube]
Klik om te vergroten...
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet nog niet wat de feestdagen gaan brengen, feesten zowiso. Ik wil mss wel eens mdma nemen, maar ik vind geen enkele fatsoenlijke dealer. Ze lijken wel uitgestorven de laatste tijd :(

maar, een nieuwjaar zonder drugs kan geen kwaad.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb met mezelf en mijn beste vriend afgesproken: geen harddrugs tot aan kerstavond, en dan naar de klote in de 5e versnelling voor een nachtje of 3...

sinterklaas overleef ik wel met een fles wijn, vol verwachting smacht mijn hart, want in de kerstvakantie ga ik retehard!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil niets meer gebruiken dit jaar maar sta open voor de mogelijkheid wanneer iemand besluit dat oud en nieuw deze keer met mensen gevierd gaat worden waar ik wel van hou in plaats van alleen maar steeds onzin feestjes waar iedereen geforceerd netjes en bekakt doet.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oud en nieuw zal de enige van die dagen zijn dat ik iets ga gebruiken waarschijnlijk, met sinterklaas en kerst zie ik geen reden om iets te gebruiken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
sowieso alcohol
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
sowieso alcohol
Klik om te vergroten...
alcohol is bij alle feestdagen present hier. ( ja, een feestje zonder alcohol is ook mogelijk , maarja , limburgers he :grin: )
Met oud en nieuw gebruik ik niets, is een harde les geweest, maar hij kwam aan ! en hard ! ( zwaar spacend een pot vuurwerk uit je klauwen laten vallen )
Maar met sinterklaas met hechte vrienden suprise houden .. Zal ongetwijfeld een vreemd soort suprise worden.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
met oud&nieuw wil ik speed+ghb combi nemen
heb veel ervaring met pep en beetju ervaring met ghb
combi lijkt me geweldig :hearteyes: :hearteyes:
kan dit denk je beetje onopvallend want zit ook familie bij die anti-drugs zijn . maar wel flink bezopen dan dus dan zal het ze misschien minder opvallen(?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."