#1
Ghb valt wel snel op ja.
Loki zei:ik vind alcohol best vies
Moet je doen joh als je net zo ziek bent geweest. Slim.Flameon zei:Sinterklaas: niks
Kerst: Wijn
Oud op nieuw: 4 fluor hopelijk![]()

JunkXL zei:Let it Snow, let it Snow, let it Snow!
[youtube]533_egKX09o&feature=related[/youtube]
alcohol is bij alle feestdagen present hier. ( ja, een feestje zonder alcohol is ook mogelijk , maarja , limburgers heAndrew zei:sowieso alcohol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."