Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & de feestdagen

Drugs & de feestdagen

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker ;D

Voor mij word het een mdmaatje met misschien een alice of een 2ci erbij, ik zie nog even :grin:
Natuurlijk gecombineerd met een technofeestje
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ghb valt wel snel op ja.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
ik heb met mezelf en mijn beste vriend afgesproken: geen harddrugs tot aan kerstavond, en dan naar de klote in de 5e versnelling voor een nachtje of 3...

sinterklaas overleef ik wel met een fles wijn, vol verwachting smacht mijn hart, want in de kerstvakantie ga ik retehard!
Klik om te vergroten...

jij bent stoer :rock:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarschijnlijk weer een keer XTC/MDMA in de kerstvakantie en misschien ook truffels. Verder ga ik in de kerstvakantie weer eens blowen na 11 weken. :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ouwe en nieuw op ruigoord..... LSD :hearteyes:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
hier staat voor oud en nieuw MDMA gepland met 3vrienden (4vrienden met mijzelf bijgeteld)
samen ong 1gram consumeren :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou van een witte kerst, kristalwit.
Oud en nieuw is vaak ook wit, vorig jaar op acid gedaan, was echt mega!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
met oud en nieuw zijn er 2 opties, overmatig veel harddrugs gebruiken, erbij zuipen en erbij blowen, dat spreekt me het meeste aan, alleen moeten we dan buiten blijven...

no mather what, we gaan niet met pillen of pep op de kroeg in...
L
LokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb me voorgenomen om deze oud&nieuw me voor het eerst écht te bezatten met m'n vriend. Of dat lukt weet ik niet want ik vind alcohol best vies.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Loki zei:
ik vind alcohol best vies
Klik om te vergroten...

Echt elke vorm van alcohol? Vodka, apfelkorn,bier, van mijn part breezer?...Vraag me af of je het effect dan wel fijn vind..

(Aan de andere kant..,Ik vind Paddo's echt niet te vreten en toch doe ik het graag :grin: )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sinterklaas: niks
Kerst: Wijn
Oud op nieuw: 4 fluor hopelijk :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Sinterklaas: niks
Kerst: Wijn
Oud op nieuw: 4 fluor hopelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Moet je doen joh als je net zo ziek bent geweest. Slim.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met oud en nieuw.
Wiet, speed, MDMA, en mischien keta voor de eerste keer. :P
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit met de feestdagen in the States, dus ik kan daar nieteens een jointje opsteken :(
Het enige wat ik daar eventueel zou kunnen gebruiken zou Salvia of een OTC medicijn zijn, zoals DXM of Benedryl. Ik ga met mn ouders en ik heb sowieso weinig zin om gepakt te worden door de politie met drugs op zak, dus van een dealer kopen is ook geen goed idee.

Zou ik anders proberen om 5 gram in mn kont mee te smokkelen? :mrgreen:

EDIT:
Weet iemand nog een drug die daar (nog) niet illegaal is?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
we zullen wel zien :hearteyes:

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaloers is :(
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
umh eerste kerstdag wordt het niets, een jointje waarschijnlijk, gwn gezellig naar familie.
2de kerstdag komt er een vet feest, daar gaat zowieso mdma, keta en ghb naar binnen gewerkt worden (blijft zon lekkere combi :hearteyes: )
3de kerstdag door afteren met pep,g en ket, daarna savonds naar een doorgehaald kerstdiner met ze allen.

oud en nieuw zal ook wel zoiets soortgelijks worden, maar wss geen mdma ertussen, maybe tussendoor nog een 2ctje

krijg het kerstgevoel nu al :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
't Zal niet minder zijn dan anders. Hooguit meer.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het als excuus wil gaan gebruiken om extreem excessief te gaan gebruiken. Ik doe mij niet verontschuldigen voor mijn gebruik en zoek ook geen excuses om te gebruiken. Dat iedereen de feestdagen als excuus voor extreem gebruik gebruikt geeft mij reden om juist die dagen nuchter (of rustig aan) te doen, om dan een andere doodnormale dag er eens lekker voor te gaan.
Rare redenering, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

Only dead fish folow the stream.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Let it Snow, let it Snow, let it Snow!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=533_egKX09o&feature=related[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."