Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & de feestdagen

Drugs & de feestdagen

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet nog niet wat de feestdagen gaan brengen, feesten zowiso. Ik wil mss wel eens mdma nemen, maar ik vind geen enkele fatsoenlijke dealer. Ze lijken wel uitgestorven de laatste tijd :(

maar, een nieuwjaar zonder drugs kan geen kwaad.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghb valt wel snel op ja.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onopvallend gebruiken is gewoon niet leuk vind ik, opletten dat niemand het ziet, bang dat er een spoortje 'wit' te zien is onder je neus... Nee, ik vermijd die "gezellige" etentjes gewoon. Uiteraard gaat er wel het een en ander gebruikt worden dit jaar, wat precies? Nog geen idee...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sinterklaas, kerst en oudjaar
dit gaan we natuurlijk niet nuchter meemaken!
nu ben ik benieuwd wat er gebruikt word deze tijd van het jaar :grin:
word het voor jou sowieso een 'witte' kerst ?
zie jij sinterklaas met een pink-glue kleurtje?
tell me!
en ga je dan "heeeel erg stiekem onopvallend :grin: :grin: " gebruiken tijdens het bekakte dinner van je schoonfamilie, of lekkah hot met friends?
x
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
in 2010 ,stop Ik,met drugs& alcohol :)
hahaha neejo,hebbik vaker gezegt,wil niet eens stoppe!

rond kerst drink ik wel wat alcohol,mischien een paar glaasjes wijn.
maar ga het niet bond maken!
op oudjaarsdag, blijf ik overdags nuchter.
en rond een uurtje of 6/7 gaan de 1e glazen naar binnen,en zeker wel rond 8e, de eerste sleutels.
ik hoop dat ik wat mdma kan bemachtigen,alleen ben nog nooit onder invloed van mdma geweest op oud en nieuw,iemand ervaring? lijkt me tog niet echt flex ,de heletijd die knallen!?

siervuurwerk lijkt me wel heel flex.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aan kruidnoten, chocoladeletters, kerststollen en oliebollen moet natuurlijk een lekker jointje voorafgaan om in te komen. Zodra ik al het lekkers op heb (en tijdens het eten) gaat er flink wat drank vloeien. En aan het einde van de feestdagen ga ik trippend naar het vuurwerk kijken.

Prettige feestdagen zijn toch weer wat magischer icm de nodige, bijpassende drugs :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmm, weet nog niet echt zeker wat er juist op mijn menu staat voor het feestdinner.
zowieso de gewone dingen, maar met oud op nieuw toch wel iets vatte wat ik niet zo vaak gebruik maar wat dat gaat zijn daar ga ik nog eens goed over nadenken.
de andere dingen zullen wss.
wiet, speed, x en wat natuur productjes.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sinterklaas vind ik niet echt een rede om te feesten. Kerst staat meestal in het teken van geforceerde gezelligheid dus dan ben ik twee dagen met familie aan het socializen. Oud en nieuw wordt voor mij de knaller.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het worden dit jaar voor mij drugsloze feestdagen ivm zwangerschap, maar voorheen was tweede kerstdag bij ons altijd standaard redelijk "wit" te noemen... Sinterklaas doen wij sowieso niet aan, maar met oud&nieuw werden er ook altijd wel wat lijntjes pep weggewerkt. :wink: Maar goed, dit jaar houden we het dus lekker gewoon nuchter! :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb met mezelf en mijn beste vriend afgesproken: geen harddrugs tot aan kerstavond, en dan naar de klote in de 5e versnelling voor een nachtje of 3...

sinterklaas overleef ik wel met een fles wijn, vol verwachting smacht mijn hart, want in de kerstvakantie ga ik retehard!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wil niets meer gebruiken dit jaar maar sta open voor de mogelijkheid wanneer iemand besluit dat oud en nieuw deze keer met mensen gevierd gaat worden waar ik wel van hou in plaats van alleen maar steeds onzin feestjes waar iedereen geforceerd netjes en bekakt doet.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oud en nieuw zal de enige van die dagen zijn dat ik iets ga gebruiken waarschijnlijk, met sinterklaas en kerst zie ik geen reden om iets te gebruiken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
sowieso alcohol
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
sowieso alcohol
Klik om te vergroten...
alcohol is bij alle feestdagen present hier. ( ja, een feestje zonder alcohol is ook mogelijk , maarja , limburgers he :grin: )
Met oud en nieuw gebruik ik niets, is een harde les geweest, maar hij kwam aan ! en hard ! ( zwaar spacend een pot vuurwerk uit je klauwen laten vallen )
Maar met sinterklaas met hechte vrienden suprise houden .. Zal ongetwijfeld een vreemd soort suprise worden.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
met oud&nieuw wil ik speed+ghb combi nemen
heb veel ervaring met pep en beetju ervaring met ghb
combi lijkt me geweldig :hearteyes: :hearteyes:
kan dit denk je beetje onopvallend want zit ook familie bij die anti-drugs zijn . maar wel flink bezopen dan dus dan zal het ze misschien minder opvallen(?)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Only 1 way to find out ...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
met oud&nieuw wil ik speed+ghb combi nemen
heb veel ervaring met pep en beetju ervaring met ghb
combi lijkt me geweldig :hearteyes: :hearteyes:
kan dit denk je beetje onopvallend want zit ook familie bij die anti-drugs zijn . maar wel flink bezopen dan dus dan zal het ze misschien minder opvallen(?)
Klik om te vergroten...

Ik zou het, als ik jou was - en met je familie erbij - alleen bij wat pep houden en die ghb eventueel voor later bewaren...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
weet iemand hoe het is om onder invloed van mdma oud en nieuw te "vieren?"

lijkt me niet flex met al die knalle? iemand ervaring?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
@alc.
Is niets mis mee hoor.


ot; Dat plan ik allemaal niet zo 'strak' in.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcoholist zei:
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.
Klik om te vergroten...

Ga je toch gewoon binnenzitten met je maten, en gordijnen ofzo vol open zodat je naar buiten kan kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."