Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs alleen nemen

Drugs alleen nemen

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke drugs neem jij het allerliefste / meeste alleen?
Ik gok toch wel de benzo's voor mij persoonlijk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke, maar drugs alleen vind ik zowiezo kut.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
Ketamine.
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzo's, wiet.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hasj en wiet; verder heb ik eigenlijk geen drugs ooit compleet alleen genomen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik nog blowde weed/hasj. Nu afentoe alcohol alleen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet en benzo's neem ik 3/4 van de tijd wel alleen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bijna alles wat ik ooit heb gedaan heb ik alleen genomen. zodat ik niet word afgeleid en 100% het gevoel kan voelen en ontleden.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet is een fijne drug om alleen te doen. Soms als ik geblowt heb heb ik totaal geen zin om te praten, ik wil dan gewoon genieten van de high. Feesten daarintegen worden wel leuker op wiet, veel leuker dan alcohol vind ik, weinig kans dat er iets misgaat en je hebt meteen een heerlijk gevoel over je lichaam. Om dat te bereiken bij alcohol moet ik zeker aangeschoten zijn, wat resulteert in nog meer drinken.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is dan weer helemaal niets voor mij, wiet op feestjes. Ik wordt er veels te lam van en wordt er ook niet echt socialer op.

Ik gebruik bijna nooit alleen. Het enigste wat ik wel eens alleen gebruik is wiet, wat ik dan wel weer zwaar chil vind. Toch is drugs voor mij vooral een sociale bezigheid.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol is het enige wat ik alleen heb gebruikt, voor de rest lijkt Keta me wel fijn als je helemaal alleen bent.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keta lijkt me inderdaad wel fijn om nog eens alleen te doen.

Gevangen zitten in een totaal andere wereld is niet iets dat je in sociale settings doet.

Olle
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vroeger heb ik weleens alleen geblowt, maar vind over het algemeen drugs alleen nemen heel kansloos, het is juist fijn om je ervaringen en trips met iemand te delen, met wiet uit zich dat in lam op de bank liggen en slap lachen, met bijv. pillen uit zich het in rondjes lopen:P


wiet op een feestje? nee, het maakt me lam en je hebt nergens zin in. beter alcohol,


of klinkers.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
coke, dan hoef ik niet te delen hihi :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maiskorrel zei:
Dat is dan weer helemaal niets voor mij, wiet op feestjes. Ik wordt er veels te lam van en wordt er ook niet echt socialer op.

Ik gebruik bijna nooit alleen. Het enigste wat ik wel eens alleen gebruik is wiet, wat ik dan wel weer zwaar chil vind. Toch is drugs voor mij vooral een sociale bezigheid.
Klik om te vergroten...

Ligt er ook aan naar wat voor feestjes je gaat. Verjaardagen en concerten zijn wel chill op wiet. Dancefeesten daarintegen lijkt het mij idd wat minder, maar daar ga ik nooit heen.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh ja, tripmiddelen in het algemeen lijken me meer iets om in je eentje te nemen, of hooguit met een sitter. Ik word niet sociaal van trippen. Ik wil me dan in mezelf keren.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."