Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs minder door muziek?

Drugs minder door muziek?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht eigenlijk dat het heel normaal was, tot ik de enige bleek te zijn in mijn vriendengroep die er last van had.
Als ik drugs gebruik op een feestje (met name uppers), dan word het minder als ik de zaal in duik.
Daarom zit/sta ik liever buiten als ik wat op heb op een feestje. Dat is natuurlijk ook niet alles want dan hoor ik de muziek weer niet. Het lijkt dan alsof de muziek mijn drugs overheerst. Ik vroeg me af of er meer mensen waren die dit hadden?
En ook al denk ik niet echt dat er een oplossing voor is, hoe doen jullie dat dan? Ook gewoon afwisselen?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij wordt de muziek alleen maar beter. Geen een middel heeft muziek minder mooi later klinken dan nuchter.
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik thuis drugs gebruik vindt ik muziek ook schitterend. Maar op feestjes niet. Of althans de muziek wel. Maar mijn drugs kennelijk niet :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met iets op vind ik muziek veel mooier, en respecteer ik ook alle soorten muziek.
Of ik nu thuis ben of op stap .... met iets achter de kiezen klinkt het altijd beter
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is ook niet de muziek die ik vervelend vindt maar de drugs voel ik gewoon bijna niet als ik een zaal instap vol harde muziek. Sorry misschien niet goed uitgelegd in eerste post zie ik :).
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer je te ontspannen en je over te geven aan de drugs.
Niet teveel nadenken over dingen, gevolgen van drugs, wat je nog moet doen etc.
Gewoon relax binnen komen en genieten. Dan gaat het vanzelf, ga je ndenken dan voel je de drugs niet goed. Of je hebt foute drugs, dat kan ook nog
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zodra ik een tent binnenstap en er staat aangename muziek op dan lijkt het net alsof ik me oplaad aan het geluid, ik leef dan helemaal op :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op een goed feest hoeft het niet eens in de lucht gespoten te worden.

Godver, het is te lang geleden dat ik nog voor een muur van speakers heb gestaan, al is het nog maar twaalf dagen geleden. :P

Olle
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdens het dansen en los gaan merk ik ook niet zo veel van de drug maar dat komt denk ik vooral omdat alle energie en euforie dan een directe uitlaatklep hebben.

Maar dan merk ik dus eigenlijk niet veel van de drug omdat ik er gewoon niet op let. Pas in een rustiger omgeving merk je weer van hey wat doet me kaak raar en dergelijken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
knolselderij zei:
als ik op de speed zit kom ik helemaal in de muziek en ga ik helemaal los, op de xtc word de muziek meer een bijzaak
Klik om te vergroten...
Seriously? Op mdma lijkt de muziek zo veel belangrijker te zijn, alsof het een soort hogere macht is, die me beveelt voor die speakers te gaan wausen.

Maar goed, het zal bij iedereen toch wel anders liggen.

Olle
Klik om te vergroten...
Precies dat. Ik weet nog dat ik een hardstyle cd had die ik van voor naar achter kende en pas toen ik die een keer luisterde met MDMA op hoorde ik het echt. Dat was echt een vette ervaring.

Vigilante zei:
Muziek & Drugs = Muziek+ & Drugs+

Muziek maakt drugs beter en drugs maakt muziek beter.
Klik om te vergroten...

Absoluut waar.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Muziek is juist extra mooi onder invloed! Ik kan helemaal in de muziek opgaan.
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja op feesten gebruik vooral wat ik dan kan krijgen, speed, pillen, mdma (al is dat wel zeldzaam tegenwoordig helaas.) gewoon de gebruikelijke uppers.
Ik vind het ook nog steeds erg vaag, maar ja moet er maar mee leren leven he:)
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op feestjes drink ik alleen en zelfs dan voel ik als ik een club binnenkom de energie naar boven borrelen, hoe moe ik ook ben!

rave on
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bizar, ik kan niet zeggen dat ik dit zo ervaar. Eerder het tegenovergestelde, zodra ik met mijn scheve kop een zaal inloop ontploffen zowel mijn hoofd als de muziek om me heen in een orgie van geweld.

Misschien neem je een te lage dosis?

Welke drugs gebruik je op feestjes voornamelijk?

Olle
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mja, dat zit toch echt puur in je hoofd hoor. Muziek, hoe luid het ook staat, kan echt op geen enkele manier het chemische proces dat drugs veroorzaakt in je hersenen stopzetten of doen afnemen.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij is het precies omgedraaid. Als ik geen drugs gebruik heb dan voel ik me op een party juist alsof ik wel drugs heb gebruikt en zo zien mijn ogen er dan ook uit. Moet wel een goeie party zijn dan natuurlijk. Als ik drugs heb gebruik dan voel ik die nog steeds met daarbij het nuchtere gevoel opgeteld, hehe.

Maarja ligt er ook maar net aan wat voor drugs natuurlijk. Ik weet wel dat minimaal een vriend van mij weleens vaker coke had gesnoven en toen voelde die zich wel nog goed, maar hij was gewoon blij met wat rond staan en praten met mensen ipv helemaal uit zijn dak te gaan wat ie normaal doet. Mijn vriendengroep gebruikt hoofdzakerlijk speed en mdma op partys, ik wil ook nog wel eens heel af en toe een beetje lsd pakken, maar dan ben ik meestal de enige. hehe.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij mij klinkt de muziek wel anders als ik drugs op heb,maar das meestal alleen met keta :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flip Trip zei:
Bij mij is het precies omgedraaid. Als ik geen drugs gebruik heb dan voel ik me op een party juist alsof ik wel drugs heb gebruikt en zo zien mijn ogen er dan ook uit. Moet wel een goeie party zijn dan natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Dat komt me ook bekend voor. Eenmaal voor die speakers komen de golven van euforie over mij heen als een wassende zee.

Zeer fijn om je drugsgebruik een beetje te beperken. :grin:

Olle
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet zo veel ervaring met uppers en muziek, maar met downers (wiet) en muziek beleef het echt heel veel intenser en kan ik er echt heerlijk van genieten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ik op de speed zit kom ik helemaal in de muziek en ga ik helemaal los, op de xtc word de muziek meer een bijzaak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."