Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs minder door muziek?

Drugs minder door muziek?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op een goed feest hoeft het niet eens in de lucht gespoten te worden.

Godver, het is te lang geleden dat ik nog voor een muur van speakers heb gestaan, al is het nog maar twaalf dagen geleden. :P

Olle
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens het dansen en los gaan merk ik ook niet zo veel van de drug maar dat komt denk ik vooral omdat alle energie en euforie dan een directe uitlaatklep hebben.

Maar dan merk ik dus eigenlijk niet veel van de drug omdat ik er gewoon niet op let. Pas in een rustiger omgeving merk je weer van hey wat doet me kaak raar en dergelijken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
knolselderij zei:
als ik op de speed zit kom ik helemaal in de muziek en ga ik helemaal los, op de xtc word de muziek meer een bijzaak
Klik om te vergroten...
Seriously? Op mdma lijkt de muziek zo veel belangrijker te zijn, alsof het een soort hogere macht is, die me beveelt voor die speakers te gaan wausen.

Maar goed, het zal bij iedereen toch wel anders liggen.

Olle
Klik om te vergroten...
Precies dat. Ik weet nog dat ik een hardstyle cd had die ik van voor naar achter kende en pas toen ik die een keer luisterde met MDMA op hoorde ik het echt. Dat was echt een vette ervaring.

Vigilante zei:
Muziek & Drugs = Muziek+ & Drugs+

Muziek maakt drugs beter en drugs maakt muziek beter.
Klik om te vergroten...

Absoluut waar.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Muziek is juist extra mooi onder invloed! Ik kan helemaal in de muziek opgaan.
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja op feesten gebruik vooral wat ik dan kan krijgen, speed, pillen, mdma (al is dat wel zeldzaam tegenwoordig helaas.) gewoon de gebruikelijke uppers.
Ik vind het ook nog steeds erg vaag, maar ja moet er maar mee leren leven he:)
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op feestjes drink ik alleen en zelfs dan voel ik als ik een club binnenkom de energie naar boven borrelen, hoe moe ik ook ben!

rave on

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."