#1
Goedzo.
Ik zou zeggen: zorg dat je iets te doen hebt. Zoek een baantje of ga op fitness. Dan heb je in ieder geval iets te doen om je energie in kwijt te kunnen... Anders ga je je vervelen als je doordeweek niks te doen hebt. Dus: ga iig iets doen
Dan denk je er niet zoveel bij na wat je allemaal 'mist'
succes!
Ik zou zeggen: zorg dat je iets te doen hebt. Zoek een baantje of ga op fitness. Dan heb je in ieder geval iets te doen om je energie in kwijt te kunnen... Anders ga je je vervelen als je doordeweek niks te doen hebt. Dus: ga iig iets doen
succes!
