Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga er even uit

Ik ga er even uit

64 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedzo.

Ik zou zeggen: zorg dat je iets te doen hebt. Zoek een baantje of ga op fitness. Dan heb je in ieder geval iets te doen om je energie in kwijt te kunnen... Anders ga je je vervelen als je doordeweek niks te doen hebt. Dus: ga iig iets doen :) Dan denk je er niet zoveel bij na wat je allemaal 'mist'

succes!
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes man, komt allemaal goed!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Olle,

Mooie woorden, verstandige gedachtes, een goed voorbeeld van zelf kennis.
Als je al zo ver bent dat je dit zo ff uitspuugt dan kan ik allen maar zeggen:

Je hebt een enorme kans een een fantastisch mens te worden.
Iemand met zo'n inzicht red het echt wel.

dus Olle maak er iets van ... en leer je omgeving wat ze wel en niet zouden moeten met drugs.
Drugs lost niets op ....

Bonnie
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop het beste voor je.. Voordat ik weg ging uit Nederland zag mijn leven er ook zo ongeveer uit. De Free Party's zijn vrij, soms iets te vrij voor sommige mensen. Ik had altijd bewondering voor mensen die op die feestjes waren; en nuchter of alleen dronken waren. Ik was er 1 van die elk weekend met een dosis speed en mdma in me systeem los ging voor een speaker. Niet speakerfreakend natuurlijk want ik wil nog kunnen horen op me 30ste. Ik wil hier niet in terugvallen als ik terug kom. Nou zijn me meest Tekno-vriendjes ook wat rustiger aan gaan doen dus dat maakt het wel wat makkelijker.

Dat je dit open en bloot schrijft op DF is een getuige van de juiste instelling. Hou die, en je komt er wel. Een geslaagde stoppoging zijn 2 vliegen in 1 klap. Je weet je zelf in de hand te houden en je bent niet afhankelijk van drugs.

Veel succes en zoek hobby! :P
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wilde ff flink minderen met blowen en het loopt op rolletjes :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Ik ga ervan uit dat ik m'n lesje ondertussen toch wel geleerd heb.
Klik om te vergroten...

Volgens mij had jij je lesje ook al 3dubbel geleerd na je acid trip :wink:

Je moet er niet zomaar blind van uitgaan... je moet ervoor ZORGEN dat je niks meer neemt. Simpelweg geen excuses, enkel NEE.
En kijk uit met alcohol aangezien dit van een keiharde NEE nog wel eens een 'ja' kan maken :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad. Ten alle tijden een volmondig NEEN tegen drugs.

Ditmaal geen flauwe excuses.

Overigens, de vastberadenheid die ik overhield aan mijn acid trip is ondertussen wel minder geworden. Maar goed, ik heb een belofte staan, en ik ga het rechtzetten.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben ditmaal braaf geweest.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat lijkt me wel, ja.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er zeker van dat alles wel goed moet komen. Geen flauwe excuses meer, geen uitzonderingen, gewoon doen.

Bijkomend voordeel van het niet gebruiken is trouwens dat ik me eens wat kan herinneren van zo'n feest. Ge-wel-dig! :hearteyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tot de volgende stoppoging :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopezilla zei:
Uit wie bestaat die knokploeg precies?

Olle
Klik om te vergroten...
uit mij en een stalen verwarmingsbuis van 35 centimeter, met een knikker er in, in mijn andere hand een sok met spijkers en een biljardbal, ik zal rustig doen maar zodra ik bloed proef denk ik niet dat ik nog kan stoppen met slaan...

wat doe je, stop je gewoon?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Overigens, ja, de knokploeg kan verzameld worden.

Voor het feest begon ik al te twijfelen of ik niet wat pep zou kunnen pakken, maar kwam tot de conclusie dat ik dat maar niet moest doen, en ik het gewoon met wat biertjes en eventueel een jointje zou moeten stellen.

Ondanks het feit dat ik me prima wist te vermaken op beschaafde hoeveelheden drank en wiet, heb ik toch een punt pep genomen.
Ik heb de hele avond lekker staan wiebelen totdat ik instortte en enkel nog geeuwend vanuit een hoekje kon toekijken. Ik had nog wat tijd uit te zitten daar, dus ik heb een punt pep gebietst.

Stom. ;x

Echter, 'k ben al blij zat dat het niet zo'n ramp is als vorige keer, waar ik direct drie soorten drugs door elkaar mikte, en dan niet in bescheiden hoeveelheden, terwijl ik "gestopt" was.

Ik ben niet geheel tevreden over mijn keus, maar 'k ben al blij zat dat ik me op z'n minst een beetje fatsoenlijk gedragen heb.

Ik zal de DF-knokploeg toch vol schaamte tegemoet zien.

Overigens ga ik ditmaal wél doorzetten, ipv gelijk maar opgeven na de eerste fout.

Olle
Klik om te vergroten...
Tsss. 1 woord. Ruggengraat?
[/oke, beetje sarcasme]

Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
blu zei:
Gebruik gewoon als excuus dat je aan het afbouwen bent.
Klik om te vergroten...
Dat is een goede. :grin:

blu zei:
Dan moet je je alleen wel realiseren dat je nu ECHT niks meer mag gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dat sowieso, dat zei ik al.

Drientje zei:
Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
Klik om te vergroten...
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.

Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.

Nou ja, gezien ik m'n Footworxx ticket al heb ga ik daar zaterdag in ieder geval wel nog heen. Ditmaal zal ik uiteraard wel braaf zijn. En anders mogen Cropp, de verwarmingsbuis, blu en diegenen die zich op de lijst zetten zich zondag melden voor mijn deur.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.
Klik om te vergroten...
Conclusie : Je hebt geen ballen.
Daar is niets mis mee; alleen leer er dan mee leven tot jij je setje kloten krijgt en ga dan pas naar feesten toe.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel een setje kloten, en ik zal ze eens flink aandraaien voor Footworxx.

Daarna volgen er niet zo snel nog feesten. Pas eind februari is er weer wat.

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh, zie nu net ook dat het maar twee feestloze weken zijn dan.

Nou ja, als ik me kan beheersen op Footworxx moet ik verdere feesten ook aankunnen. Mocht ik me alsnog volgieten met drugs dan zal ik die feesten uiteraard wél laten schieten.

Maar laten we positief blijven.

Olle
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#19
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
kenny zei:
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."