Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga er even uit

Ik ga er even uit

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh, zie nu net ook dat het maar twee feestloze weken zijn dan.

Nou ja, als ik me kan beheersen op Footworxx moet ik verdere feesten ook aankunnen. Mocht ik me alsnog volgieten met drugs dan zal ik die feesten uiteraard wél laten schieten.

Maar laten we positief blijven.

Olle
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
kenny zei:
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
Klik om te vergroten...
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.
Klik om te vergroten...
ga eens lekker naar de kroeg :)
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
kenny zei:
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)
Klik om te vergroten...

Dat hoef je tegen mij niet te vertellen hoor, maar naar feesten gaan eindigt voor dopezilla zo te zien altijd in gebruik, dus kan hij beter niet gaan lijkt me..?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
kenny zei:
Beanhead zei:
kenny zei:
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)
Klik om te vergroten...

Dat hoef je tegen mij niet te vertellen hoor, maar naar feesten gaan eindigt voor dopezilla zo te zien altijd in gebruik, dus kan hij beter niet gaan lijkt me..?
Klik om te vergroten...

Inderdaad! maar je zei het zo agressief vond ik :P ach ik ijl maar wat
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
tja, tis al de zoveelste keer dat hij zegt te stoppen met drugs en een aantal dagen later weer gebruikt, misschien dat hij t zou eens leert! :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De tweede keer om precies te zijn. Maar ja, 'k ben nog niet echt consequent geweest. :(

Overigens zullen we zien wat Footworxx brengt. Ik ga ervan uit dat ik m'n lesje ondertussen toch wel geleerd heb.

Olle
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wilde ff flink minderen met blowen en het loopt op rolletjes :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Ik ga ervan uit dat ik m'n lesje ondertussen toch wel geleerd heb.
Klik om te vergroten...

Volgens mij had jij je lesje ook al 3dubbel geleerd na je acid trip :wink:

Je moet er niet zomaar blind van uitgaan... je moet ervoor ZORGEN dat je niks meer neemt. Simpelweg geen excuses, enkel NEE.
En kijk uit met alcohol aangezien dit van een keiharde NEE nog wel eens een 'ja' kan maken :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad. Ten alle tijden een volmondig NEEN tegen drugs.

Ditmaal geen flauwe excuses.

Overigens, de vastberadenheid die ik overhield aan mijn acid trip is ondertussen wel minder geworden. Maar goed, ik heb een belofte staan, en ik ga het rechtzetten.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ditmaal braaf geweest.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat lijkt me wel, ja.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er zeker van dat alles wel goed moet komen. Geen flauwe excuses meer, geen uitzonderingen, gewoon doen.

Bijkomend voordeel van het niet gebruiken is trouwens dat ik me eens wat kan herinneren van zo'n feest. Ge-wel-dig! :hearteyes:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Misschien wel beter dat je je nu geen datum als doel hebt gesteld, je kan ook beter kijken wanneer jij nu echt het gevoel hebt alsof je er niet meer afhankelijk van bent en het verstandig kan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ik heb er bewust voor gekozen geen datum te stellen ditmaal. Zou zonde zijn als ik vanaf dat moment direct weer hardcore aan de drugs ga zitten. Nee, ik wil eerst m'n leven een beetje op orde hebben, en genoeg alternatieven hebben om het weekend mee te vullen.
Niet alleen moet ik sterker in m'n schoenen staan, de drempel om te gebruiken moet ook flink omhoog.

Lauu zei:
Weet hoe het is/voelt. Ik heb ook al is ernstig gefaalt met stoppen/minderen(inplaats van minderen elke 2 weken), het minderen is wel gelukt uiteindelijk en het stoppen ben ik nu mee bezig op het mdma/speed gehalte. Je maakt een goeie keuze "niet verstandig kunnen gebruiken, dan maar stoppen". Hoop dat het weer goed komt tussen jou en die vriendin! en natuurlijk ook met jou zelf.

Heel veel succes en sterkte, en keep me/us posted!
Klik om te vergroten...

Dankje! Ja, soms zijn drugs gewoon te leuk, en dan stel je het nog wat uit. "Och, wat kan het kwaad, na dit feestje ga ik wel rustig aan doen!"
Maar dat worden dus steeds meer feestjes, en ook buiten feestjes heb ik nu al enkele keren gebruikt, met als triest dieptepunt uit verveling maar wat keta pakken op 'n dinsdagavond (terwijl ik net zo goed kon gaan slapen).

Bah, ik moet eens normaal leren doen.

Ook ben ik niet van plan om nog naar anderen te kijken wat drugsgebruik betreft. Dat sommige mensen nog veel vaker drugs gebruiken dan ik hoeft niet te zeggen dat mijn drugsgebruik daarom wél verantwoord is.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel goed man! Heb het mezelf na dit weekend ook voorgenomen, met men verjaardag een laatste keer er echt HARD (in mijn opinie) overgaan & dan stoppen met alles.

Ondertussen toch nog wel gerookt :( echt zwak maar ja ik wens je alle sterkte toe man! :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Och, we hebben allemaal onze gebreken. Roken is één van de meest verslavende bezigheden. 't Hoeft niet allemaal in één keer.

Roken heeft bij mij in ieder geval even geen prioriteit op het moment.

Veel plezier op je verjaardag trouwens! Maak er een dikke avond van! :grin:

Ik zat er ook nog aan te denken nog één keer te knallen, maar 't leek mij niet zo handig. Dan blijf ik bezig.

"Okay, nog eentje dan..."

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopezilla zei:
Och, we hebben allemaal onze gebreken. Roken is één van de meest verslavende bezigheden. 't Hoeft niet allemaal in één keer.

Roken heeft bij mij in ieder geval even geen prioriteit op het moment.

Veel plezier op je verjaardag trouwens! Maak er een dikke avond van! :grin:

Ik zat er ook nog aan te denken nog één keer te knallen, maar 't leek mij niet zo handig. Dan blijf ik bezig.

"Okay, nog eentje dan..."

Olle
Klik om te vergroten...

Misschien tot bezinning komen met een trip op jezelf.

nee, men verjaardag was de 15e. Helemaal losgegaan dit weekend op men allereerste goa.

Gestoord :) ! Maar ach ik begrijp je wel compleet, ik ga zelf ook wat feesjes vermijden op het moment omdat ik weet wat voor hoeveelheden dope dat daar aanwezig zijn & okay het klinkt dan misschien zwak in andermans oren omdat je dan gewoon "nee" kan zeggen... Maar moest me iets aangeboden worden dan heb ik daar toch wel moeilijkheden mee!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, ik was bij mijn vorige stoppoging ook wat overmoedig. Ging naar 'n free party, waar de drugs mij uiteraard weer om de oren vlogen, en ben er toen uiteindelijk ook aan gegaan. Zonde en overbodig.

Over een tijdje als je wat sterker in je schoenen staat zal je vast makkelijker nee kunnen zeggen in zulke situaties, maar soms moet je het risico gewoon niet nemen.

Veel sterkte in ieder geval met het stoppen. :)

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wens je heel veel succes olle! Het is ontzettend herkenbaar voor me ook. Echter, zelf ben ik inmiddels op een leeftijd dat drugs gebruiken allemaal niet meer zo nieuw/boeiend voor me is en dus heb ik ook niet meer zo'n behoefte om het nog te doen (wat dat betreft is er voor jou dus ook nog hoop hoor! :wink: ), maar zo'n 10 jaar geleden maakte ik het maar al te vaak veel te bont...

Ik hoop iig dat je het vol kunt houden sterk kan blijven en dat DF je niet triggert... Je hebt het zelf allemaal in de hand, als je het echt wilt, dan lukt het je ook! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."