Rabbithole zei:
Misschien wel beter dat je je nu geen datum als doel hebt gesteld, je kan ook beter kijken wanneer jij nu echt het gevoel hebt alsof je er niet meer afhankelijk van bent en het verstandig kan gebruiken.
Ik heb er bewust voor gekozen geen datum te stellen ditmaal. Zou zonde zijn als ik vanaf dat moment direct weer hardcore aan de drugs ga zitten. Nee, ik wil eerst m'n leven een beetje op orde hebben, en genoeg alternatieven hebben om het weekend mee te vullen.
Niet alleen moet ik sterker in m'n schoenen staan, de drempel om te gebruiken moet ook flink omhoog.
Lauu zei:
Weet hoe het is/voelt. Ik heb ook al is ernstig gefaalt met stoppen/minderen(inplaats van minderen elke 2 weken), het minderen is wel gelukt uiteindelijk en het stoppen ben ik nu mee bezig op het mdma/speed gehalte. Je maakt een goeie keuze "niet verstandig kunnen gebruiken, dan maar stoppen". Hoop dat het weer goed komt tussen jou en die vriendin! en natuurlijk ook met jou zelf.
Heel veel succes en sterkte, en keep me/us posted!
Dankje! Ja, soms zijn drugs gewoon te leuk, en dan stel je het nog wat uit. "Och, wat kan het kwaad, na dit feestje ga ik wel rustig aan doen!"
Maar dat worden dus steeds meer feestjes, en ook buiten feestjes heb ik nu al enkele keren gebruikt, met als triest dieptepunt uit verveling maar wat keta pakken op 'n dinsdagavond (terwijl ik net zo goed kon gaan slapen).
Bah, ik moet eens normaal leren doen.
Ook ben ik niet van plan om nog naar anderen te kijken wat drugsgebruik betreft. Dat sommige mensen nog veel vaker drugs gebruiken dan ik hoeft niet te zeggen dat mijn drugsgebruik daarom wél verantwoord is.
Olle