#1
Dat is een goede.blu zei:Gebruik gewoon als excuus dat je aan het afbouwen bent.
Dat sowieso, dat zei ik al.blu zei:Dan moet je je alleen wel realiseren dat je nu ECHT niks meer mag gebruiken.
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.Drientje zei:Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.
Nou ja, gezien ik m'n Footworxx ticket al heb ga ik daar zaterdag in ieder geval wel nog heen. Ditmaal zal ik uiteraard wel braaf zijn. En anders mogen Cropp, de verwarmingsbuis, blu en diegenen die zich op de lijst zetten zich zondag melden voor mijn deur.
Olle