Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga er even uit

Ik ga er even uit

64 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
blu zei:
Gebruik gewoon als excuus dat je aan het afbouwen bent.
Klik om te vergroten...
Dat is een goede. :grin:

blu zei:
Dan moet je je alleen wel realiseren dat je nu ECHT niks meer mag gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dat sowieso, dat zei ik al.

Drientje zei:
Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
Klik om te vergroten...
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.

Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.

Nou ja, gezien ik m'n Footworxx ticket al heb ga ik daar zaterdag in ieder geval wel nog heen. Ditmaal zal ik uiteraard wel braaf zijn. En anders mogen Cropp, de verwarmingsbuis, blu en diegenen die zich op de lijst zetten zich zondag melden voor mijn deur.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.
Klik om te vergroten...
Conclusie : Je hebt geen ballen.
Daar is niets mis mee; alleen leer er dan mee leven tot jij je setje kloten krijgt en ga dan pas naar feesten toe.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel een setje kloten, en ik zal ze eens flink aandraaien voor Footworxx.

Daarna volgen er niet zo snel nog feesten. Pas eind februari is er weer wat.

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh, zie nu net ook dat het maar twee feestloze weken zijn dan.

Nou ja, als ik me kan beheersen op Footworxx moet ik verdere feesten ook aankunnen. Mocht ik me alsnog volgieten met drugs dan zal ik die feesten uiteraard wél laten schieten.

Maar laten we positief blijven.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."