#1
ga eens lekker naar de kroegDopezilla zei:Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.Drientje zei:Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.