Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslachgas is blijven hangen

lachgas is blijven hangen

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
amfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wist niet zeker in welke cathegorie dit hoort.

ik heb afgelopen weekend 200 patronen gekocht, vanaf zaterdag begon ik, en gisteravond maakte ik de laatste op.de laatste bleef echter ontzettend lang hangen, het leek alsof er geen einde aan kwam. Op dit moment (18 uur later) hoor ik nog steeds het geruis in mijn oren en heb ik nog steeds een trillerige tunnelvisie. Dit lijkt mij niet normaal, ik heb ook nergens iets kunnen vinden over zolang in het lachgas blijven hangen. Heeft iemand dit ook gehad? hoe lang duurde 't voordat t wegging? ik heb gelezen dat ik veel vitaminde b12 nodig heb dus heb zojuist 4 vitaminepilletjes van mijn moeder achterovergeslagen, vind 't wel goed geweest, ik blijf spacen. Wat is er aan de hand?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
je blijft spacen voor 0€, geweldig toch?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent dom geweest en karma steekt je nu neer. Lekker voor je. :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
amfetamine zei:
Wat is er aan de hand?
Klik om te vergroten...

"You took too much man,you took too much too much"

Tijd voor vitamines en veel rust, sterkte
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
amfetamine zei:
ik heb afgelopen weekend 200 patronen gekocht, vanaf zaterdag begon ik, en gisteravond maakte ik de laatste op.
Klik om te vergroten...
Hier is het fout gegaan, wie zijn billen brandt...

Bovendien spreekt dit elkaar een beetje tegen:
amfetamine zei:
verder gebruik ik niet veel drugs
Klik om te vergroten...
amfetamine zei:
200 patronen
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Behandel drugs met respect en je krijgt er iets moois voor terug, doe je dat niet, dan zit je met de gebakken peren.

Doe het even rustig aan, ik denk dat het vanzelf wel een keer wegtrekt. Zo niet, ga dan even langs de huisarts! En volgende keer niet meer zo doen he!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat krijg je nou als je niet met respect met je lichaam omgaat.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uitgaande van een actieve dag van 12 uur is dat dus trouwens 3 dagen lang 5,(55555555...)6 patronen per uur..

Pfoei, je moet er maar zin in hebben :openmouth:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Uitgaande van een actieve dag van 12 uur is dat dus trouwens 3 dagen lang 5,(55555555...)6 patronen per uur..

Pfoei, je moet er maar zin in hebben :openmouth:
Klik om te vergroten...

/muggenziftmodus

4 dagen ;p de 13e, de 14e, de 15e en de 16e tot 7u 's avonds ;p

4*12 = 48, 200/48= 4,2 per uur ;p
wat nog steeds veel is, dat is de een na de andere, want waarschijnlijk zit hij ook nog even op toilet, eet hij nog, ...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Your muggenzift attack has no effect muhahahaaa

amfetamine zei:
gisteravond maakte ik de laatste op
Klik om te vergroten...

De 16e is er dus niet meer gebruikt :wink:

Jeetje was ik vroeger op school maar zo goed geweest in reken vraagstukken :tearsofjoy:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
Your muggenzift attack has no effect muhahahaaa

amfetamine zei:
gisteravond maakte ik de laatste op
Klik om te vergroten...

De 16e is er dus niet meer gebruikt :wink:

Jeetje was ik vroeger op school maar zo goed geweest in reken vraagstukken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Juuist ;d
een foutje onder invloed^^
het leek wel juist zo goed te kloppen :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou aanraden de komende paar dagen elke dag nog even extra vitamine b12 te slikken; ik kan zo snel niet iets anders bedenken dat het veroorzaakt heeft (behalve extreem overmatig gebruik?), en wie weet helpt het. (Maar waarom zo veel??)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
je doet me denken aan zown vrouw toen ik ooit in lloret was, die was verslaafd aan lachgas dat ze iedereen tegen zn lul was nt wrijven in ruil voor een ballon
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aangezien dit geen online huisartsenpost is ben je op het verkeerde adres ben ik bang !!
Beetje mosterd na de maaltijd dit misschien maarja.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
je doet me denken aan zown vrouw toen ik ooit in lloret was, die was verslaafd aan lachgas dat ze iedereen tegen zn lul was nt wrijven in ruil voor een ballon
Klik om te vergroten...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahahahaha! Sorry hoor, maar ik vind dit best grappig. Niet denigerend bedoeld hoor, maar je gebruikt in drie dagen 200 patronen, de laatste blijft hangen en jij vraagt je af hoe dat nou toch komt?

Adolf Hitler zou nog tegen je opkijken :flushed:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Maar ja, dit is typisch weer een geval van Darwins gelijk.
Klik om te vergroten...
Wie is Darwin?
a
amfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja was een beetje dom mrja, 't is gewoon als je die fles naast je hebt staan je zit voor je pc/op msn of watdanook dan schiet je vanzelf de ene na de andere daar denk je niet eens bij na. iig het is grotendeels over heb t nog een klein beetje. ehm, verder was 't niet om t kwartier eentje het ging meer van om de minuut ene van 2 patronen , neem je d'r een stuk of 10 ff 20 minuten spacen, daarna wacht je weer een paar uur.

maarja, 't was achteraf wat veel :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
amfetamine zei:
ja was een beetje dom mrja, 't is gewoon als je die fles naast je hebt staan je zit voor je pc/op msn of watdanook dan schiet je vanzelf de ene na de andere daar denk je niet eens bij na.
Klik om te vergroten...

Onzin. Ik heb verschillende keren een shitload ballonnen en een cillinder langs m'n bureau gehad en ik heb er neit continu aangezeten. Het zijn geen peuken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
Het zijn geen peuken.
Klik om te vergroten...
Dus daar ging het fout toen ik er eentje in me mond stak en aan wilde steken... :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."