Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslachgas is blijven hangen

lachgas is blijven hangen

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
amfetamine zei:
Achteraf kan ik er wel om lachen
Klik om te vergroten...

Dan waren die 200 patronen tenminste ergens goed voor!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
die is briljant door!
a
amfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had niet verwacht dat je zo'n verrotte na-effecten met lachgas kon hebben van lachgas. Ik heb twee nachten, gefluit in mijn oren, trillerig beeld, ik kwam maar niet in slaap. Achteraf kan ik er wel om lachen, ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd.
a
amfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wist niet zeker in welke cathegorie dit hoort.

ik heb afgelopen weekend 200 patronen gekocht, vanaf zaterdag begon ik, en gisteravond maakte ik de laatste op.de laatste bleef echter ontzettend lang hangen, het leek alsof er geen einde aan kwam. Op dit moment (18 uur later) hoor ik nog steeds het geruis in mijn oren en heb ik nog steeds een trillerige tunnelvisie. Dit lijkt mij niet normaal, ik heb ook nergens iets kunnen vinden over zolang in het lachgas blijven hangen. Heeft iemand dit ook gehad? hoe lang duurde 't voordat t wegging? ik heb gelezen dat ik veel vitaminde b12 nodig heb dus heb zojuist 4 vitaminepilletjes van mijn moeder achterovergeslagen, vind 't wel goed geweest, ik blijf spacen. Wat is er aan de hand?
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#5
je blijft spacen voor 0€, geweldig toch?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent dom geweest en karma steekt je nu neer. Lekker voor je. :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
amfetamine zei:
Wat is er aan de hand?
Klik om te vergroten...

"You took too much man,you took too much too much"

Tijd voor vitamines en veel rust, sterkte
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
amfetamine zei:
ik heb afgelopen weekend 200 patronen gekocht, vanaf zaterdag begon ik, en gisteravond maakte ik de laatste op.
Klik om te vergroten...
Hier is het fout gegaan, wie zijn billen brandt...

Bovendien spreekt dit elkaar een beetje tegen:
amfetamine zei:
verder gebruik ik niet veel drugs
Klik om te vergroten...
amfetamine zei:
200 patronen
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Behandel drugs met respect en je krijgt er iets moois voor terug, doe je dat niet, dan zit je met de gebakken peren.

Doe het even rustig aan, ik denk dat het vanzelf wel een keer wegtrekt. Zo niet, ga dan even langs de huisarts! En volgende keer niet meer zo doen he!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat krijg je nou als je niet met respect met je lichaam omgaat.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uitgaande van een actieve dag van 12 uur is dat dus trouwens 3 dagen lang 5,(55555555...)6 patronen per uur..

Pfoei, je moet er maar zin in hebben :openmouth:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nathaniel zei:
Uitgaande van een actieve dag van 12 uur is dat dus trouwens 3 dagen lang 5,(55555555...)6 patronen per uur..

Pfoei, je moet er maar zin in hebben :openmouth:
Klik om te vergroten...

/muggenziftmodus

4 dagen ;p de 13e, de 14e, de 15e en de 16e tot 7u 's avonds ;p

4*12 = 48, 200/48= 4,2 per uur ;p
wat nog steeds veel is, dat is de een na de andere, want waarschijnlijk zit hij ook nog even op toilet, eet hij nog, ...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Your muggenzift attack has no effect muhahahaaa

amfetamine zei:
gisteravond maakte ik de laatste op
Klik om te vergroten...

De 16e is er dus niet meer gebruikt :wink:

Jeetje was ik vroeger op school maar zo goed geweest in reken vraagstukken :tearsofjoy:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nathaniel zei:
Your muggenzift attack has no effect muhahahaaa

amfetamine zei:
gisteravond maakte ik de laatste op
Klik om te vergroten...

De 16e is er dus niet meer gebruikt :wink:

Jeetje was ik vroeger op school maar zo goed geweest in reken vraagstukken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Juuist ;d
een foutje onder invloed^^
het leek wel juist zo goed te kloppen :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou aanraden de komende paar dagen elke dag nog even extra vitamine b12 te slikken; ik kan zo snel niet iets anders bedenken dat het veroorzaakt heeft (behalve extreem overmatig gebruik?), en wie weet helpt het. (Maar waarom zo veel??)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
amfetamine zei:
ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd.
Klik om te vergroten...
dan waren die 200 patronen toch nog ergens écht goed voor :wink:

@drientje:
jij krijgt de knuffel van de dag cause you just made my day! :tearsofjoy: Heerlijk plaatje xD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spread the love!!!!

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amaranth zei:
Wie is Darwin?
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel een scherpe opmerking, ook al was 'ie anders bedoeld. Hier zie je namelijk wel weer het verschil tussen de evolutietheorie en de evolutiepraktijk.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van lachgas zelf is niet bewezen dat schadelijk is. Van zuurstoftekort weten we al enige tijd (lees: duizenden jaren) al dat het schadelijk is. Probeer bijvoorbeeld maar eens voor een uur onder water te blijven :beer:

Van zuurstoftekort sterven onze hersencellen af. Dat kan leiden tot een beschadiging van zo ongeveer elk mogelijke functie van ons lichaam. Jouw 'tunnelvisie' (ik denk dat je kokervisie bedoeld) en vervormd gehoor passen prima in het plaatje. Je hersenen kunnen dit veelal fixen, maar het is zeker mogelijk dat het blijvend is. Voor dit soort dingen geldt: hoe langer de klachten aanhouden, hoe groter de kans is dat het permanent is.

Succes ermee.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
HAHAHAHA

HAhaha

haha

nee echt,

HAHAHA

Die strip. Kvond m eigenlijk een beetje flauw, te simpel om daadwerkelijk gemaakt te zijn, maar dat plaatje met die gast en die duivel maakt het weer op een slag ubergeniaal !!

Als mijn lachgas goed werkt voel ik me ook precies zo, alsof ik op het punt stond om erachter te komen, maar dan ben ik alweer terug.

Erg leuk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."