Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek?

Ziek?

64 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooit weleens zo ziek geworden van een bepaald soort drugs dat je het echt uit heb lopen :kots:, en waardoor kwam dit? slechte kwaliteit of was je zelf beetje instabiel?
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
yow, dat heeft elke drugsgebruiker (alcohol meegerekent) wel eens gehad lijkt me zo.

maarre, tja shit happends weetje.
Me personally ben alleen groot fan van wiet enzo, maar ook daar ga je wel eens van over je nek.
Vooral in combinatie met alcohol trouwens :beer:
maar ook zonder wel eens, kweenie komt niet door slechte wiet denk ik, meer door teveel ineens, of idd dat je zelf gewoon al gaar bent
maar dat soort dingen gebeuren, en je moet dat maar gewoon accepteren IMO
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik nog niet zo vaak geblowed, maar nog nooit echt ziek van geworden.
Wel een keer, behoorlijk lopen hoesten, was een beetje dichte smog in die "bom"... mijn longen waren het er niet mee eens, zeg maar :openmouth:
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een keer gehad dat ik goed misselijk was maar toen had ik teveel op voor een n00b drugz smoker :grin:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
]X[ Een keer gehad dat ik goed misselijk was maar toen had ik teveel op voor een n00b drugz smoker :grin:
Klik om te vergroten...
je moet altijd een keertje je grens leren kennen denk ik, met bijna alles. bij alcohol is iedereen ook weleens zo lam geworden dat hij/zij het uit heeft lopen kotsen van hier tot tokyo.
t
thedevilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs

Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
O
OnyxLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik probeer me zelf altijd goed in de hand te houden maar wanneer ik een feestje heb (18 juli was ik jarig) ga ik door tot 5 uur en daar komt bier, bacardi, goldstrike, vodkajus en uiteraard wiet in voor.. je hebt die nacht de grootste lol, maar de volgende dag ben je zo suf als een garnaal
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paar keer gekotst van wiet in me begin tijd en 2 keer van xtc ..
s
salivalLid
01-01-2024, 00:00
#9
wellis ziek van geweest.. zat niet goed in mn vel en ging dus lekker fout.. :(
~
~TRiPPiNGBABE~Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nou goedemorguh allemaal zonder zorguh

tjah.... iemand weleens ziek geworden van pilluh???? en dan ook echt gruwlijk over je nek dus???
iemand die ik ken wel..... ennuh die heeft het toch wel vaak.... is dit normaal?????? ik hoop op reacties


mzzl en veeel plezier met ut spacuh! :openmouth: :confused:
D
DaSniperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eehm ja heb ik gehad... bij alcohol,
verder nooit...
Wiet, hasj, paddo's, poppers.. binnenkort LSD :smoke:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
jaja de typische drugs waar je snel moet van kotsen is heroïne. ik herinner me nog de eerste keer dat ik heroïne gebruikte. ik had een lijn van zo'n 10cm gesnoven en een half uurtje later moest ik kotsen.dat heeft heel de avond geduurd. ik kon zelf geen sigaret roken en niks drinken want dan ging ik weer kotsen. :grin:
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ghb heb ik een aantal keer van moeten kosten...
Combinatie van iets teveel ghb, weing eten en alcohol
l
liekieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gebruik alleen met mensen die je echt vertrouwt!!!

Ik ben het afgelopen weekend zooo verschrikkelijk ziek geworden na een blow. Ik kreeg een nose, had genoeg maar mijn hoofd werd vast gehouden. Doe dit nooit bij iemand want het is zeker niet grappig en de ander kan er giga ziek van worden omdat alleen hij/zij zelf kan voelen wanneer het genoeg is. Ik ben 24 uur stoned geweest en heb nog zere longen.
a
annaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik heb in het verleden wel eens moeten kotsen door het gebruik van xtc. :kots:
Voor die tijd had ik wel goed gegeten maar toen eenmaal dat lekkere snoepje begon te werken had ik nergens anders trek in dat water.
Ondertussen helemaal uit je dak gaan op een goed trancefeest alleen maar water drinken en niks eten.
Op den duur werkt dat niet meer en heb je het gevoel misselijk te worden.
Sindsdien probeer ik water aftewisselen met frisdrank en af en toe iets kleins te eten zoals een koekje stukje fruit etc.
Sindsdien nooit meer overgegeven en het probleem opgelost en de hele nacht ongestoort uit mijn dak kan gaan
:tearsofjoy: :hearteyes: :rolleyes:
s
sonneLid
01-01-2024, 00:00
#16
:( poeh,kan me niet herinneren hoevaak,maar het mooiste van allles vind ik nog(nou ja mooiste)en wie zal dat niet ooit geroepen hebben: :kots: eens maar nooit meer!:kots:................. :rolleyes:
groetjes :wink: sonne
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#17
Van speed kun je ook best misselijk worden en last krijgen van je maag, vooral als je een bommetje neemt. :openmouth: Van alcohol ben ik bijna altijd ziek geweest dus ik drink nie meer! :P :flushed: :cry: :( xxx SNATSERTJE
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#18
:smoke: ziek worden van drugs komt meestal door het feit dat je lichaam al niet helemaal honderd procent is en net zoals met alcohol kan het dan verkeerd vallen ook externe factoren zoals temperatuur van de omgeving e.d. kunnen een reactie veroorzaken waardoor het fout gaat.
maar het meest voorkomende is het feit overmatig gebruik en combi's die niet kunnen. Ik zelf ben een aantal keren ziek geworden van wiet maar dat was door veel te blowen op een dag dat het 32 graden was en dat gaat gewoon niet goed vooral niet als je weinig hebt gegeten.Naarmate je een gewenning opbouwt zal de kans om ziek te worden afnemen. Ook hebben sommige drugs gewoon het effect dat je er eerst misselijk van wordt en dan pas vrolijk gaat spacen e.d.
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja van wiet ook al behoorlijk ziek geweest,paar keer totaal lam gelegen,vollenbak liggen zweten enzo rrrr best akelig maja!!!
dit was mijn eigen dikke schuld,wiet gebruikt in combinatie met coke enzo,t was super heet buiten enzo ook! dus sindsdien genen c meer voor mij!!!

moeten overgeven van dope?ja van heroine,k was 3 weken gestopt en k gebruikte weer en ja lap k had t weer steken!!!! vroeger kon ik bijna niet eten toen ik gebruikte mor nu gaat dit echt beter,k kan super goed eten en vooral als ik :stoned: :stoned: hmmm k zou blijven kunnen eten!!
x
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had net wel een lekkere sinaasappel in ieder geval :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."