#1
Voor mij persoonlijk is roken toch wel het meest ongezond. Vooral 's ochtends merk ik het.
Ik denk dat er wel enkelen zijn die met me mee kunnen praten hierover.
Olle
Ik denk dat er wel enkelen zijn die met me mee kunnen praten hierover.
Olle
