Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je tegen verveling?

Wat doe je tegen verveling?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar de muur staren en verder werken aan de schepping van mijn eigen creatie.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
vogel zei:
slimmer worden> puzzelen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rubiks_kubus
,
Klik om te vergroten...
Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?)

" Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. "
Klik om te vergroten...
Die dekselse Fridrich-methode! :mrgreen:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Klik om te vergroten...
Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.
Klik om te vergroten...

Eensch. Herken het wel.. verveling is een soort ontspanning, niks kunnen bedenken om te doen. Een drug kan dan uitermate interessant en stimulerend zijn (impulsief rare dingen tot je nemen niet; drie fijngemalen muskaatnoten wegtikken omdat het regent buiten is inderdaad nooit goed).

OT: Informeer sowieso iemand die je vertrouwt over wat je gaat doen en zorg dat je makkelijk in contact kunt komen met die persoon. Je kan natuurlijk het beste een sitter in huis hebben, maar je wilt alleen zijn geloof ik. Voor alles geldt: lees je in, informeer jezelf, kan je ervaring alleen maar beter van worden. Wanneer je kunt kiezen tussen nasaal of oraal, ga voor die eerste; het effect is sneller waardoor je beter kunt inschatten wanneer je teveel of te weinig hebt genomen.

-spaceman- zei:
Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.
Klik om te vergroten...
Als je ervaring hebt met blowen, klemzuipen en nachtkastjes leegeten zou een bezoekje aan de smartshop inderdaad niet verkeerd zijn. In lage dosissen zijn Philosopher's Stone truffels of Kratom goed te hakken -- indien het de eerste keer is raad ik echter sterk af in je eentje te gaan trippen op truffels.

Een lage dosis MDMA (max 100 mg /zuiver product) is sowieso superfijn, maar het wordt niet voor niets een hugdrug genoemd: de behoefte aan contact met andere lieve wezens is waarschijnlijk zo groot dat je de huiskamer uit rent om random strangers op straat aan te klampen. Liever samen met goede vrienden uitproberen dus.

Alleen strak staan kan wel prettig zijn. Met een lijn coke of sleutelpunt pep (snuiven) is de verveling onmiddellijk verdwenen, maar kan een nare gewoonte onmiddellijk ontstaan..

Lachgas (slagroomspuitpatronen) is in mijn ogen wél weer een geschikt solo tripmiddel omdat de flash maar kort duurt (minuutje hooguit).

Met ketamine schiet je snel uit en kan de trip onaangenaam lang en diep worden. Zorg eerst voor een goede weegschaal en neem de laagst aanbevolen dosis en wacht af.

Verder zal je uit het nachtkastje al de nodige benzo's hebben geroofd, maar diazepam en oxazepam vind ik de prettigste single-chill benzo's. Pas op dat je uit pure verveling niet in slaap valt :wink:

Fijne vakantie! :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
Klik om te vergroten...

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
BacingsPen zei:
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
Klik om te vergroten...

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:
Klik om te vergroten...
euhmm ja ze woont op 5min. fietsen en over paar maanden wonen we samen :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat kratom kopen? Dan ben je te hersendood om je nog te kunnen vervelen! Kun je gelijk even naar de shop voor wat lekkere hasj (of wiet, whatever floats your boat).
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha ik waardeer jullie ampathy,

maar ik ben door de saaiste dagen heen nu :grin:
en nee ik heb niks gebruikt,
ik vond het best een dom idee.

Maar wat die benzo's betreft, als die er nog waren had ik die genomen :rolleyes:
want dat is gewoon even heerlijk ontspannen, (mama weet nog steeds van niks)

vanavond lekker tv kijken en morgen komt er een goede vriend langs,
maandag weer naar school, en gek genoeg zie ik er niet echt tegen op :wink:

verveling is echt naar :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugs gebruiken Drugs scoren of Drugsforum
Als ik me verveel steek ik alle tijd in Drugs.
Slecht he ?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pokeren of een ander spel , muziek luisteren, rondjes lopen :P , naar de kroeg /feest wat dan ook..
Ik verveel me nooit :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, die titel zegt al genoeg denk ik zo. Goede vraag, maar niet op een drugsforum.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee i know,
maar het is meer zo dat ik uit verveling dit soort vragen ga stellen,

ik ga niet naar buiten,
en als ik drugs wil zal ik toch echt naar buiten moeten.

maar ik blijf erbij dat ik me verveel
en als ik me verveel ga ik dingen verzinnen waardoor ik me misschien minder zou gaan vervelen,
en meestal kom ik dan ook bij drugs uit :hearteyes:

spijtig maar waar :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoek een hobby?

Ga tekenen, schrijven of desnoods letterpoepen.
Er is altijd zat te doen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ondwerp en bouw dingen in mijn vrijetijd ben nu bezig met een ultralight vliegtuigje

:wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik me verveel ga ik meestal gewoon wat crack chinezen. Daar kun je een blauwe maandag wel mee vullen.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gamen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga masturberen. Als ik een keer een dag vrij heb haal ik hem nog wel eens meermalen door het vuistje.

Tip: Probeer het ook eens op een andere plaats dan op je kamer, onder de douche of achter de computer. Haal hem eens door het vuistje in de schuur of op de keukentafel!

Jij wil ondeugend? Alsjeblieft!
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
frizzr zei:
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:
Klik om te vergroten...

Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."