#1
Naar de muur staren en verder werken aan de schepping van mijn eigen creatie.

Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?)vogel zei:
Die dekselse Fridrich-methode!" Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. "

W.F.L. zei:Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.Marla Singer zei:Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Als je ervaring hebt met blowen, klemzuipen en nachtkastjes leegeten zou een bezoekje aan de smartshop inderdaad niet verkeerd zijn. In lage dosissen zijn Philosopher's Stone truffels of Kratom goed te hakken -- indien het de eerste keer is raad ik echter sterk af in je eentje te gaan trippen op truffels.-spaceman- zei:Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.

SperSIZEboon zei:meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
euhmm ja ze woont op 5min. fietsen en over paar maanden wonen we samenBacingsPen zei:SperSIZEboon zei:meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
hahaha @ dingen doen met mn vriendin!
jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^
55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard!![]()



frizzr zei:Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...
Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát![]()
misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet![]()
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)
Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in![]()
Ik wil iets nieuws
iets spannends,
iets ondeugends![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."