Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je tegen verveling?

Wat doe je tegen verveling?

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!

viewtopic.php?f=11&t=25953
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!

viewtopic.php?f=11&t=25953
Klik om te vergroten...

Ja dat zal best,

maar ik verveel me alleen omdat ik de hele week niet naar school hoef én niet hoef te werken.
Ik ben iemand die zich bijna nooit verveeld.

IK HAAAAAT NIKS DOEN!
Echt, ik haat het....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
frizzr zei:
Marla Singer zei:
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!

viewtopic.php?f=11&t=25953
Klik om te vergroten...

Ja dat zal best,

maar ik verveel me alleen omdat ik de hele week niet naar school hoef én niet hoef te werken.
Ik ben iemand die zich bijna nooit verveeld.

IK HAAAAAT NIKS DOEN!
Echt, ik haat het....
Klik om te vergroten...

Zoek een leuke hobby. Zo fijn dat je je met dat soort dingen juist lekker mee bezig kan houden in je vrije tijd...
r
roderick32Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga me altijd fysiek uitputten door km's te hardlopen, (voelt nog goed ook, door de Endorfientjes) want vaak is het toch een surplus aan energie, dat een ieder op zijn eigen wijze kan gaan kanaliseren, daarna is er rust in de tent en kan ik op mijn gemak gamen of met mijn vriendin naar een film kijken. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent alleen thuis? Nodig een paar vrienden uit en bier drinken en gamen. Heb je geen ps3 of xbox360 met call of duty mw2? ga dan naar een vriend die dat wel heeft :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
Je bent alleen thuis? Nodig een paar vrienden uit en bier drinken en gamen. Heb je geen ps3 of xbox360 met call of duty mw2? ga dan naar een vriend die dat wel heeft :grin:
Klik om te vergroten...

heb je toch weer je drugs hea
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
mag toch best als je een dagje alleen thuis bent?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
slimmer worden> puzzelen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rubiks_kubus
,
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het onzin gedeelte van DF lezen natuurlijk.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Uit verveling ga ik vaak schilderen, muziek luisteren, naar vrienden toe of gewoon op DF zitten. :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
vogel zei:
slimmer worden> puzzelen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rubiks_kubus
,
Klik om te vergroten...
Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?)

" Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. "
Klik om te vergroten...
Die dekselse Fridrich-methode! :mrgreen:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Klik om te vergroten...
Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.
Klik om te vergroten...

Eensch. Herken het wel.. verveling is een soort ontspanning, niks kunnen bedenken om te doen. Een drug kan dan uitermate interessant en stimulerend zijn (impulsief rare dingen tot je nemen niet; drie fijngemalen muskaatnoten wegtikken omdat het regent buiten is inderdaad nooit goed).

OT: Informeer sowieso iemand die je vertrouwt over wat je gaat doen en zorg dat je makkelijk in contact kunt komen met die persoon. Je kan natuurlijk het beste een sitter in huis hebben, maar je wilt alleen zijn geloof ik. Voor alles geldt: lees je in, informeer jezelf, kan je ervaring alleen maar beter van worden. Wanneer je kunt kiezen tussen nasaal of oraal, ga voor die eerste; het effect is sneller waardoor je beter kunt inschatten wanneer je teveel of te weinig hebt genomen.

-spaceman- zei:
Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.
Klik om te vergroten...
Als je ervaring hebt met blowen, klemzuipen en nachtkastjes leegeten zou een bezoekje aan de smartshop inderdaad niet verkeerd zijn. In lage dosissen zijn Philosopher's Stone truffels of Kratom goed te hakken -- indien het de eerste keer is raad ik echter sterk af in je eentje te gaan trippen op truffels.

Een lage dosis MDMA (max 100 mg /zuiver product) is sowieso superfijn, maar het wordt niet voor niets een hugdrug genoemd: de behoefte aan contact met andere lieve wezens is waarschijnlijk zo groot dat je de huiskamer uit rent om random strangers op straat aan te klampen. Liever samen met goede vrienden uitproberen dus.

Alleen strak staan kan wel prettig zijn. Met een lijn coke of sleutelpunt pep (snuiven) is de verveling onmiddellijk verdwenen, maar kan een nare gewoonte onmiddellijk ontstaan..

Lachgas (slagroomspuitpatronen) is in mijn ogen wél weer een geschikt solo tripmiddel omdat de flash maar kort duurt (minuutje hooguit).

Met ketamine schiet je snel uit en kan de trip onaangenaam lang en diep worden. Zorg eerst voor een goede weegschaal en neem de laagst aanbevolen dosis en wacht af.

Verder zal je uit het nachtkastje al de nodige benzo's hebben geroofd, maar diazepam en oxazepam vind ik de prettigste single-chill benzo's. Pas op dat je uit pure verveling niet in slaap valt :wink:

Fijne vakantie! :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
Klik om te vergroten...

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
BacingsPen zei:
SperSIZEboon zei:
meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
Klik om te vergroten...

hahaha @ dingen doen met mn vriendin!

jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^

55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard! :grin:
Klik om te vergroten...
euhmm ja ze woont op 5min. fietsen en over paar maanden wonen we samen :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat kratom kopen? Dan ben je te hersendood om je nog te kunnen vervelen! Kun je gelijk even naar de shop voor wat lekkere hasj (of wiet, whatever floats your boat).
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha ik waardeer jullie ampathy,

maar ik ben door de saaiste dagen heen nu :grin:
en nee ik heb niks gebruikt,
ik vond het best een dom idee.

Maar wat die benzo's betreft, als die er nog waren had ik die genomen :rolleyes:
want dat is gewoon even heerlijk ontspannen, (mama weet nog steeds van niks)

vanavond lekker tv kijken en morgen komt er een goede vriend langs,
maandag weer naar school, en gek genoeg zie ik er niet echt tegen op :wink:

verveling is echt naar :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drugs gebruiken Drugs scoren of Drugsforum
Als ik me verveel steek ik alle tijd in Drugs.
Slecht he ?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pokeren of een ander spel , muziek luisteren, rondjes lopen :P , naar de kroeg /feest wat dan ook..
Ik verveel me nooit :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, die titel zegt al genoeg denk ik zo. Goede vraag, maar niet op een drugsforum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."