#1
Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!
viewtopic.php?f=11&t=25953
viewtopic.php?f=11&t=25953
Marla Singer zei:Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!
viewtopic.php?f=11&t=25953
frizzr zei:Marla Singer zei:Nou.... volgens recente berichtgeving schijnt verveling toch daadwerkelijk dodelijk te kunnen zijn hoor!
viewtopic.php?f=11&t=25953
Ja dat zal best,
maar ik verveel me alleen omdat ik de hele week niet naar school hoef én niet hoef te werken.
Ik ben iemand die zich bijna nooit verveeld.
IK HAAAAAT NIKS DOEN!
Echt, ik haat het....
Dreuge zei:Je bent alleen thuis? Nodig een paar vrienden uit en bier drinken en gamen. Heb je geen ps3 of xbox360 met call of duty mw2? ga dan naar een vriend die dat wel heeft![]()
Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?)vogel zei:
Die dekselse Fridrich-methode!" Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. "

W.F.L. zei:Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.Marla Singer zei:Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Als je ervaring hebt met blowen, klemzuipen en nachtkastjes leegeten zou een bezoekje aan de smartshop inderdaad niet verkeerd zijn. In lage dosissen zijn Philosopher's Stone truffels of Kratom goed te hakken -- indien het de eerste keer is raad ik echter sterk af in je eentje te gaan trippen op truffels.-spaceman- zei:Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.

SperSIZEboon zei:meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
euhmm ja ze woont op 5min. fietsen en over paar maanden wonen we samenBacingsPen zei:SperSIZEboon zei:meestal tekenen of slap ouwehoeren of DF'en of dingen doen met mn vriendin
hahaha @ dingen doen met mn vriendin!
jij hebt r zeker op de hoek wonen? ^^
55 km is nog wel te doen maar toch, lucky bastard!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."