Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je tegen verveling?

Wat doe je tegen verveling?

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar de muur staren en verder werken aan de schepping van mijn eigen creatie.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee i know,
maar het is meer zo dat ik uit verveling dit soort vragen ga stellen,

ik ga niet naar buiten,
en als ik drugs wil zal ik toch echt naar buiten moeten.

maar ik blijf erbij dat ik me verveel
en als ik me verveel ga ik dingen verzinnen waardoor ik me misschien minder zou gaan vervelen,
en meestal kom ik dan ook bij drugs uit :hearteyes:

spijtig maar waar :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoek een hobby?

Ga tekenen, schrijven of desnoods letterpoepen.
Er is altijd zat te doen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ondwerp en bouw dingen in mijn vrijetijd ben nu bezig met een ultralight vliegtuigje

:wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik me verveel ga ik meestal gewoon wat crack chinezen. Daar kun je een blauwe maandag wel mee vullen.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gamen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga masturberen. Als ik een keer een dag vrij heb haal ik hem nog wel eens meermalen door het vuistje.

Tip: Probeer het ook eens op een andere plaats dan op je kamer, onder de douche of achter de computer. Haal hem eens door het vuistje in de schuur of op de keukentafel!

Jij wil ondeugend? Alsjeblieft!
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
frizzr zei:
Ik wil natuurlijk niet wanhopig over komen bij jullie (o zó nuchtere) drugsgebruikers. Maar ik heb nu vakantie, en het huis is helemaal van mij. Buiten regent het, en ik verveel me dood.
En aangezien ik net 18 ben geworden zou ik naar de shop kunnen gaan om te blowen, alleen heb ik dat al ruim een jaar niet gedaan en heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in...

Ik kan me vandaag ook klem zuipen, maar dat vind ik zo ouderwets. Eigenlijk wil ik eens wat anders, maar wát :rolleyes:

misschien weten jullie nog leuke dingetjes die ik niet weet :grin:
en het medicijnkastje van me ouders heb ik al leeg gegeten dus die optie hoef je niet te geven (whuahaha, grapje)

Normaal gesproken ga ik muziek luisteren of een film kijken,
maar....
ik heb daar gewoon géén zin in :(
Ik wil iets nieuws:grin:
iets spannends,

iets ondeugends :kots:
Klik om te vergroten...

Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
frizzr zei:
Die van het vuistje vind ik dus niet origineel...
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je dus een aantal keer gefapt hebt en je nog steeds verveelt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Uit verveling drugs gaan gebruiken is nooit goed...
Klik om te vergroten...

Haha, drugs gaan gebruiken is nooit goed, uit wat voor reden dan ook. Dit lijkt me wel een van de meestvoorkomende redenen overigens.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die van het vuistje vind ik dus niet origineel...

het is ondertussen kwart over 4 en ik zit nog steeds op hyves en msn...

en who cares of je drugs gebruikt tegen verveling, depressie of gewoon uit nieuwsgierigheid.
Alsof een gezond mens niet kan bedenken dat drugs gebruiken slecht is...

Ik heb zo'n hekel aan die adviezen à lá ''drugs gebruiken tegen verveling is slecht''


drugs is het meest leveloze spul wat je op aarde kunt vinden,
dus het maakt echt niet veel uit of je dat thuis gaat gebruiken, op straat of op een feestje.

maarja,
hoe later het wordt, hoe leuker de tv programma's worden hoop ik.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je zou kunnen beginnen met je forum-tijd eens correct in te stellen...?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Katatonia zei:
Je zou kunnen beginnen met je forum-tijd eens correct in te stellen...?
Klik om te vergroten...

kijk HIER heb ik wat aan :grin:
tnx

je hebt gelijk
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga naar de Smartshop en wees eerlijk over je situatie. Laat je adviseren.
Vertel erbij dat je geen ervaring hebt. En voorzichtig ''iets'' wilt proberen...

Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
frizzr zei:
Die van het vuistje vind ik dus niet origineel...
Klik om te vergroten...
Probeer anaal.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arthur King zei:
frizzr zei:
Die van het vuistje vind ik dus niet origineel...
Klik om te vergroten...
Probeer anaal.
Klik om te vergroten...

Anaal werd het zoiezo al
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#19
PatrickBateman zei:
Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.
Klik om te vergroten...
:grin:

Toevallig laatst voor de aardigheid is in de bieb zo'n deel doorgebladerd. De eerste zin besloeg al bijna een hele bladzijde!
Niet my cup of bloesemthee. :grin:
Maar nu weet ik iig geval wat/wie mensen bedoelen met Proust:



En verveling?
Gooi 't internet is uit, en probeer de verveling helemaal te ervaren. Wie weet komt er wel een idee naar boven springen dat je anders nooit voor mogelijk had gehouden.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#20
kapitein-x zei:
PatrickBateman zei:
Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat.
Klik om te vergroten...
:grin:

Toevallig laatst voor de aardigheid is in de bieb zo'n deel doorgebladerd. De eerste zin besloeg al bijna een hele bladzijde!
Niet my cup of bloesemthee. :grin:
Maar nu weet ik iig geval wat/wie mensen bedoelen met Proust:



En verveling?
Gooi 't internet is uit, en probeer de verveling helemaal te ervaren. Wie weet komt er wel een idee naar boven springen dat je anders nooit voor mogelijk had gehouden.
Klik om te vergroten...

Ja ik ben net al in m'n bed gaan liggen, dat lag wel chill.

Daarna ging ik op de bank liggen, toen ging ik even leren. En nu zit ik weer hier.

Maar het gaat, ik overleef het...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."