#1
interviewtechnieken
Dutchleader zei:Welke leeftijd had je toen je begon met softdrugs?
14
Hoe ben je voor het eerst in aanraking met softdrugs gekomen?
Nieuwschierigheid
Hoe oud ben je nu, en gebruik je nog steeds softdrugs?
Bijna 19, heel afentoe niet mijn ding meer. Afentoe een periode dat het paar keer leuk is, daarna weer spuugzat.
Zo nee, hoe ben je gestopt met softdrugs?
Met dagelijks wel gestopt. Hoe? Gewoon, doen
Heeft softdrugs veel problemen opgeleverd (school, thuis, geld etc.)?
Nog luier en ongemotiveerder worden, van school getrapt worden, leerplicht, rechtzaken, kinderbescherming, altrecht, jeugdzorg etc etc etc en uhhm etc..
Hoe was je leven voordat je softdrugs bent gaan gebruiken?
Meer (goede) regelmaat. Fanatieke voetballer, beter op school toen, leven is toen in 1x best flink veranderd
Zijn je ouders er achter gekomen? Zo ja, hoe reageerden zij hierop?
Wisten het al voor ik het vertelde. Ze vonden het dagelijks gebruik en alles wat erbij hoorde maar niks. Maarja, verbieden helpt ook niks. Afentoe vindt mn vader niet erg, mn moeder heeft ook dat liever niet.
Hoe vaak gebruik je softdrugs per week?
Als ik in mn 'het is weer ff leuk' periode zit: 1tot3x per week
Waarom gebruik je softdrugs (voor de kick, om je goed te voelen etc.)?
Just for fun tegenwoordig..
Oom Klaas zei:interviewtechnieken
Dutchleader zei:Welke leeftijd had je toen je begon met softdrugs?
14 volgens mij
Hoe ben je voor het eerst in aanraking met softdrugs gekomen?
Vrienden
Hoe oud ben je nu, en gebruik je nog steeds softdrugs?
18 & zelden
Zo nee, hoe ben je gestopt met softdrugs?
Ik ben nooit "echt" begonnen, vond er niet zo veel aan.
Heeft softdrugs veel problemen opgeleverd (school, thuis, geld etc.)?
Nope
Hoe was je leven voordat je softdrugs bent gaan gebruiken?
Hetzelfde
Zijn je ouders er achter gekomen? Zo ja, hoe reageerden zij hierop?
Ik heb weleens verteld dat ik het heb geprobeerd. Ze reageerde er vrij rustig op.
Hoe vaak gebruik je softdrugs per week?
nvt
Waarom gebruik je softdrugs (voor de kick, om je goed te voelen etc.)?
Om slaap in te halen vooral![]()
Dit waren ze dan, alvast bedankt voor het antwoorden!
trippelh zei:Volgens mij ben je te laat![]()
Damien0124 zei:Oom Klaas zei:interviewtechnieken
Jazeker, op de havo moest ik met Nederlands ook interviews leren geven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."