Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkeerd pasje gebruikt

Verkeerd pasje gebruikt

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?

En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
jimi zei:
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Klik om te vergroten...
Nee

jimi zei:
En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
Klik om te vergroten...
Ja
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed bijt door bijna alles heen, ik denk dat ik je moet teleurstellen. :(
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
of pasjes van vrienden in mijn beurs en andersom. AH bonus kaart vergeten schoon te maken en aan een kassiere geven. en nog meer van die domme dingen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer men pep wilt hakken kun je je pas het best aanpassen aan je pep lijkt me.
Mijn zorgpasjes zijn trouwens flink toegetakeld met zowel speed als dex variërend tussen de 50 en 73 % zuiver maar ze hebben bijna geen schade.
Spoel ze dan ook wel is af na gebruik onder de kraan,slechts 1 lettertje is wat vervaagt.

Cd's hoesjes zijn wel erger er aan toe!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
gebruik gewoon bijna altijd een mesje
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
een mesje
Klik om te vergroten...

Scherp!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja personeelspasje.... dat was erg :wink: (gelukkig een goeie aan de andere kant van de receptie)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
peppie zei:
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:
Klik om te vergroten...
kweenie welke je gebruikt?
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#11
jimi zei:
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Klik om te vergroten...
Nee, ik denk dat jij je pasje zelf uit moet proberen :wink:.

jimi zei:
En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
Klik om te vergroten...
Mijn bankpas werd wel eens uitgespuwd door de pinautomaat. Ben zelf wel altijd zo alert m'n pasjes te inspecteren voor ik ze aan iemand anders geef.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb geen vast snuifpasje, pak gewoon mijn id-kaart, bankpas, schoolpas, cz-pas...

Mijn pasjes zien er wel gehavend uit, maar ze doen het nog allemaal...

Over aangekoekte speed aan pasjes kan ik wel meepraten, maar dat heeft nog nooit hele genante situaties opgeleverd, wel heeft een maatje van me wel eens de overgebleven speed van mijn pasjes afgeschraapt om op te snuiven, en dat heeft ie geweten, want daar pesten we hem nou nog mee :grin:

Er zitten intussen wel 2 dikke witte strepen over het leren muntenvakje van mijn portomoné, omdat ik daar een pasje overheen heb getrokken, die zijn er niet meer uit te krijgen, maar geen ramp lijkt me...
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik niet snap dat de meesten het met pasjes doen, mesje is veel handiger lijkt me :)
Tenzij de nood hoog is en je alleen maar pasjes in de buurt hebt :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welk mesje ? gewoon zo'n Stanley mesje waar je steeds stukjes af kan breken
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...

Ik wel :



Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoiets is wel handig ja.
't Liefste heb ik nog een mesje van titanium ofzo, wat hoe dan ook niet afbrokkelt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb die van mij nog niet zo heel lang, maar volgens mij gaat hij wel aardig lang mee :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
'k ga wel eens bij een smartshop vragen, is opzich wel zo handig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."