#1
haha
Neejimi zei:Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Jajimi zei:En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
TeKNoZem zei:Hislordship zei:Ik gebruikte altijd mn bankpas en daar is niks mis mee.
Andere pasjes ook niks aan kapot gegaan.
Jij doet 'm waarschijnlijk dan ook gewoon goed af na gebruik. Ik vergeet dat nog wel eens met als gevolg een verroeste magneetstrip. =p
geox zei:Wat is het probleem dan? Is toch beter? Zo'n chip als hier in Belgie valt er nogal gemakkelijk uit en dan kan je zo een nieuwe halen van de politie.. Kost telkens 12,50.TeKNoZem zei:W.F.L. zei:In Belgie is je ID een chipkaart, die kunnen ze dan in machines schuiven om de informatie te krijgen (bijvoorbeeld bij het geven van een boete moeten ze niet alles opschrijven). Scheelt een hoop werk, alleen acht ik de kans wel groot dat mijn chip het niet meer doet.![]()
![]()
Bij jullie zijn ze nog eerlijk over de chips, hier in Nederland moeten we het doen met 't sneaky RFID gebeuren, welke al enkele jaren in je ID verstopt zit. Vorig jaar begonnen met toepassen zeggen ze dan, Greymatter had een doormidden gebroken ID uit 2006 of 2007 waar dat kreng al in zat.
Ik heb het wel afgeleerd om met mijn officiele pasjes lijnen te leggen![]()
Daarom gebruiken wij 2 pasjes...Chris Pontius zei:Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.Oom Klaas zei:Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.

Of dat nu goed of slecht is.. :PW.F.L. zei:Ah kijk, vandaag nog een boete gekregen en mijn ID doet het dus nog gewoon prima.![]()
Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
Ik wel :
![]()
Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.
SperSIZEboon zei:een mesje
kweenie welke je gebruikt?peppie zei:Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet![]()
Nee, ik denk dat jij je pasje zelf uit moet proberenjimi zei:Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Mijn bankpas werd wel eens uitgespuwd door de pinautomaat. Ben zelf wel altijd zo alert m'n pasjes te inspecteren voor ik ze aan iemand anders geef.jimi zei:En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."