Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkeerd pasje gebruikt

Verkeerd pasje gebruikt

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?

En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
jimi zei:
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Klik om te vergroten...
Nee

jimi zei:
En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
Klik om te vergroten...
Ja
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welk mesje ? gewoon zo'n Stanley mesje waar je steeds stukjes af kan breken
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Hislordship zei:
Ik gebruikte altijd mn bankpas en daar is niks mis mee.
Andere pasjes ook niks aan kapot gegaan.
Klik om te vergroten...

Jij doet 'm waarschijnlijk dan ook gewoon goed af na gebruik. Ik vergeet dat nog wel eens met als gevolg een verroeste magneetstrip. =p
Klik om te vergroten...


Ja ik maak ze wel altijd schoon anders zit alles onder de pep. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
geox zei:
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:
In Belgie is je ID een chipkaart, die kunnen ze dan in machines schuiven om de informatie te krijgen (bijvoorbeeld bij het geven van een boete moeten ze niet alles opschrijven). Scheelt een hoop werk, alleen acht ik de kans wel groot dat mijn chip het niet meer doet. :beer:

Klik om te vergroten...

Bij jullie zijn ze nog eerlijk over de chips, hier in Nederland moeten we het doen met 't sneaky RFID gebeuren, welke al enkele jaren in je ID verstopt zit. Vorig jaar begonnen met toepassen zeggen ze dan, Greymatter had een doormidden gebroken ID uit 2006 of 2007 waar dat kreng al in zat.
Klik om te vergroten...
Wat is het probleem dan? Is toch beter? Zo'n chip als hier in Belgie valt er nogal gemakkelijk uit en dan kan je zo een nieuwe halen van de politie.. Kost telkens 12,50.

Ik heb het wel afgeleerd om met mijn officiele pasjes lijnen te leggen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Het enige wat een overheid of ander machtsorgaan hoeft te doen is paaltjes neerzetten rond het land welke die RFID chips scannen als ze binnen bereik zijn. Hierdoor kan iedereen met toegang tot zo'n dergelijk systeem 24/7 zien waar je bent en in zekere zin wat je aan het doen bent. Ik vind het willen bestrijden van criminaliteit zo slecht nog niet, maar de manier waarop heeft ook zo z'n grenzen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...
Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.
Klik om te vergroten...
Daarom gebruiken wij 2 pasjes...

Laatst had ik brokken speed van 3 milimeter groot, die zo hard waren als grind, daar hebben we gewoon bierdopjes bij gepakt...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah kijk, vandaag nog een boete gekregen en mijn ID doet het dus nog gewoon prima. :beer:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Ah kijk, vandaag nog een boete gekregen en mijn ID doet het dus nog gewoon prima. :beer:
Klik om te vergroten...
Of dat nu goed of slecht is.. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ik ben nog geen mesje tegen gekomen dat handiger is dan een pasje eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...

Ik wel :



Veel scherper waardoor alles niet steeds aan elkaar plakt.
Klik om te vergroten...

Geniale set, had hem zelf ook. Ik ga hem nu ook maar weer halen... :hearteyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou, ik heb de verschrikkelijke gewoonte alles in m'n broekzakken te steken. Geld, dope, alles!

En een keertje stapte ik een buurtwinkeltje binnen om sigaretten te kopen. Gauloises van 5 euro, hand in de zak, briefje vast en zonder te kijken en met 'n brede glimlach de buit op tafel.

Pas toen ik de verkoopster d'r gezicht zag merkte ik het.

Er lag een gram speed op de toonbank :flushed:
''Oops! Fout!'' *grits, briefje zoeken, controleren en asap weer buiten* ~ Dat hoor ik nog steeds. :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed bijt door bijna alles heen, ik denk dat ik je moet teleurstellen. :(
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
of pasjes van vrienden in mijn beurs en andersom. AH bonus kaart vergeten schoon te maken en aan een kassiere geven. en nog meer van die domme dingen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wanneer men pep wilt hakken kun je je pas het best aanpassen aan je pep lijkt me.
Mijn zorgpasjes zijn trouwens flink toegetakeld met zowel speed als dex variërend tussen de 50 en 73 % zuiver maar ze hebben bijna geen schade.
Spoel ze dan ook wel is af na gebruik onder de kraan,slechts 1 lettertje is wat vervaagt.

Cd's hoesjes zijn wel erger er aan toe!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
gebruik gewoon bijna altijd een mesje
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
een mesje
Klik om te vergroten...

Scherp!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja personeelspasje.... dat was erg :wink: (gelukkig een goeie aan de andere kant van de receptie)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
peppie zei:
Gebruik ook altijd mesjes,maar het valt mij op dat die na verloop van tijd roestig worden.
Of dat nu van dat lullige beetje Amfetamine is, of dat het nu komt door de rest van de versnijdings middelen die er bij in zitten weet ik niet :confused:
Klik om te vergroten...
kweenie welke je gebruikt?
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#20
jimi zei:
Ik heb 2 biebpasjes en 1 daarvan heb ik gebruikt voor pep, nu blijkt dat dat degene is die het wél doet.. Echt heel erg stom, weet iemand of die het dan nog doet?
Klik om te vergroten...
Nee, ik denk dat jij je pasje zelf uit moet proberen :wink:.

jimi zei:
En om er een algemener topic van te maken: hebben jullie je wel eens vergist of voor lul gestaan omdat je een pasje tevoorschijn haalde vol met wit spul?
Klik om te vergroten...
Mijn bankpas werd wel eens uitgespuwd door de pinautomaat. Ben zelf wel altijd zo alert m'n pasjes te inspecteren voor ik ze aan iemand anders geef.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."