#1
Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
KoxBox zei:Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
Tegenwoordig is het echt erg gesteld met die jonge kindjes... Coke snuiven op je 13 en van die dingen, het is gewoon niet te geloven.Sublimo zei:KoxBox zei:Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
Inderdaad, ik ben zelfs pas op mijn 14de/15de begonnen met het roken van sigaretten. Toen wist ik dus echt nog niks af van drugs.
KoxBox zei:Rook dan een joint als het echt moet.
KoxBox zei:Tegenwoordig is het echt erg gesteld met die jonge kindjes... Coke snuiven op je 13 en van die dingen, het is gewoon niet te geloven.![]()
KoxBox zei:Tegenwoordig is het echt erg gesteld met die jonge kindjes... Coke snuiven op je 13 en van die dingen, het is gewoon niet te geloven.![]()
KoxBox zei:Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
Tjah, typisch de gedachtegang van jouw leeftijd. Kijk jongeeeuuuh die snuift een lijn, dan moet ik dat toch ook wel doen zeker jeweetzelluuufff!!Azeox zei:KoxBox zei:Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
De kinderlijke nieuwsgierigheid wellicht![]()
Waarschijnlijk probeer deze zomer een hijsje voor een keer kijken hoe dat bevalt.![]()
Hoezo opmerkelijk?
Ga maar eens kijken bij de vmbo om de hoek, die kijken echt niet op van een lijntje cocaïne.
KoxBox zei:Evolutie... Vroeger was het stoer om een sigaret te roken op je 13, nu is dat al zo geëvolueerd dat het coke/speed/bollen geworden zijn. Sigaretten zijn voor 10jarigen ofzo tegenwoordig.
Het is gewoon echt sad, maar serieus gaan trippen op die leeftijd is gewoon breinzelfmoord.![]()


Angramar Temenos zei:M'n eerste trip was op m'n 15'de, en dat ging prima. Eerste keer LSD was 16'de. Ik heb sinds toen ruim 100 keer getript, zonder enige schadelijke effecten behalve een half jaar HPPD toen ik gewoon iets te veel tripte.
Ik heb er zelf veel van geleerd, en zolang je ervoor openstaat en durft te denken buiten wat je aan is geleerd en je voor vanzelfsprekend beschouwt is het prima. Ik ken zelf weinig mensen die het op hun 13'de al deden. Wel ken ik iemand die op z'n 14'de LSD nam, en daarna acuut stopte met blowen (was een probleemblower) en zich op z'n school ging fixen omdat die in de trip niks anders kon zien dan hoe die z'n leven verpestte.
Of je het doet of niet moet je helemaal zelf weten. Schadelijk is het niet...

Haha, bedankt voor je reactieeXeCuze zei:Heej Daniel,
Ten eerste vind ik het al heel netjes van je dat je jezelf toch even wilt inlezen voordat je ergens aan begint. Dat zijn er maar weinig die dat doen, en dat dan al op 13 jarige leeftijd.
Ook vind ik het knap van je dat je het toch nog even links kunt laten liggen dus ook in ziet dat het toch nog vrij jong is om te gaan trippen.
Het is allemaal leuk "speelgoed" maar heeft zeker consequenties en vooral op jonge leeftijd zijn die groter. Toch vind ik dat leeftijd vrij relatief is, ik was bijvoorbeeld op mijn 14e al veel volwassener als sommige vrienden van 16 jaar waar ik mee om ging.
In ieder geval, probeer het een keer op een latere leeftijd als je er zeker van bent dat je er klaar voor bent dan hou je het ook leuk.
En wie weet heb je die behoefte dan al niet eens meer om drugs te gebruiken.
Maare petje af jonge ik vind dat iedereen hier wel respectvol op had mogen reageren.
Gr
![]()
![]()
Azeox zei:Haha, bedankt voor je reactieeXeCuze zei:Heej Daniel,
Ten eerste vind ik het al heel netjes van je dat je jezelf toch even wilt inlezen voordat je ergens aan begint. Dat zijn er maar weinig die dat doen, en dat dan al op 13 jarige leeftijd.
Ook vind ik het knap van je dat je het toch nog even links kunt laten liggen dus ook in ziet dat het toch nog vrij jong is om te gaan trippen.
Het is allemaal leuk "speelgoed" maar heeft zeker consequenties en vooral op jonge leeftijd zijn die groter. Toch vind ik dat leeftijd vrij relatief is, ik was bijvoorbeeld op mijn 14e al veel volwassener als sommige vrienden van 16 jaar waar ik mee om ging.
In ieder geval, probeer het een keer op een latere leeftijd als je er zeker van bent dat je er klaar voor bent dan hou je het ook leuk.
En wie weet heb je die behoefte dan al niet eens meer om drugs te gebruiken.
Maare petje af jonge ik vind dat iedereen hier wel respectvol op had mogen reageren.
Gr
![]()
![]()
![]()
Wou bijna de conclusie trekken dat mijn nieuwsgierigheid voor 'drugs' hier wordt afgekraakt door
drugs gebruikers zelf (hoewel er zeker nuttige posts bijzitten hoor)
Maar ik denk dat het bij fantaseren blijft sinds ik de komende tijd niet van plan ben om nog een drug te gebruiken. Maar een joint blijf ik zeker in mijn achterhoofd houden 'als ik eraan toe ben'
![]()
KoxBox zei:Ik vind het nogal opmerkelijk dat je al aan trippen denkt op die leeftijd... Ik wist toen zelf niet eens wat dat was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."