Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopgepakt met 3 gr heroine

opgepakt met 3 gr heroine

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
Klik om te vergroten...

Ik kan me niet voorstellen hoe iemand een opiaat met een upper zou moeten verwarren. Ik kan me voorstellen dat als ik mdma of speed zou kopen, en ik na een snuif met blik op oneindig jeukerig en misselijk voor me uit zit te turen ik toch met een behoorlijk vraagteken naar de dealer zou stappen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
Klik om te vergroten...

Right want coke is echt helemaal niet verslavend natuurlijk!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
Klik om te vergroten...

Right want coke is echt helemaal niet verslavend natuurlijk!
Klik om te vergroten...

Ik vind het al raar dat hij die heroine als coke verkocht kreeg.
:confused:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou toch bijna PVV stemmen als je dit leest.
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ey tis rascall

oke ff kort ik was aangehouden gister met 3 gram wat ik dacht sosa was maar dat was dus op het bureau heroine hadden ze getest. :confused:

ik heb verklaring afgelegt dat dat voor eigen gebruik was.. :rolleyes:
maar ja ze lieten me vandaag al weer gewoon gaan en ik weet nog van niks..

ben 17 dus ik weet niet , heeft iemand hier keer eerder met zoiets gehad?

want ik weet niet precies welke straf ik moet verwachten nou..

heb niet soveel tijd anders had ik wel wat uitgebrijder uitgelegd
misschien..

maar thx voor antwoorden als iemand weet :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Boete voor je ouders en misschien jeugdzorg ofzo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
In yder geval had je better op meoten letten op sgool tijduns nederlanse les.

Ze zullen je ouders inlichten en ook naar je thuis situatie kijken. Ben al eerder een probleem geweest en bekend bij jeugdzorg zullen er stappen ondernomen worden.

Wees in ieder geval blij dat je niet van je drugs gebruik heb kunnen maken.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je ouders worden ingelicht en jij krijgt een geldstraf / taakstraf en wellicht een vermanend woord van je ouders
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt inderdaad geluk dat de politie je drugs heeft getest, heroïne snuiven is niet echt aan te raden.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je een telefoontje kan verwachten van een instantie zoals jeugdzorg, of misschien reclassering áls je voor moet komen. Jeugd preventie plan zou ook kunnen, als die in heel Nederland actief is.
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#13
ok antwoorde op alles ik snuif zelf niet verkoop alleen. ik zei tegen hun dat voor eige gebruik was dus is denk ik die reden wss dat ik zo snel weg was.
voor die ene met nl les ik kom niet uit nederland dus doe me best :wink:

toen ik 14 was ben ik ook opgepakt met softdrugs dealen en ik zei zwijgrecht bij de verhoor op de vraag "ben je al eens met politie of justitie in aanraking geweest" als hij wil weten kan die zo op ze computer kijken maar hij deed met pen want hij had altijd ruzie met computer zei die...

maar ik denk niet dat er boete komt voor me ouders, ik was in de stad aangehoude en toen werd meteen gefouilleerd , iets meer als 2 gr wiet en bijna 3 gr heroine dus.
maar nou geen stress meer enso ik kijk wel hoe gaat gebeuren verder.

maar thx 4 reacties iedreen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ...
Klik om te vergroten...

Denk je? Een lijntje zou ik schatten op 50 mg. Heroine is zo'n 3x zo potent als morfine. Als je ervan uitgaat dat je heroine half zuiver was (wsl lager) komt dat uit op zo'n 75 mg morfine. Dat zou wsl niet prettig zijn, je ziek kotsen, jeuk, en super lam versuft liggen en wegnodden enzo, maar van 75 mg morfine ga je niet dood.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
spacelord zei:
dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ...
Klik om te vergroten...

Denk je? Een lijntje zou ik schatten op 50 mg. Heroine is zo'n 3x zo potent als morfine. Als je ervan uitgaat dat je heroine half zuiver was (wsl lager) komt dat uit op zo'n 75 mg morfine. Dat zou wsl niet prettig zijn, je ziek kotsen, jeuk, en super lam versuft liggen en wegnodden enzo, maar van 75 mg morfine ga je niet dood.
Klik om te vergroten...

zeg ook niet dat hij doodgaat, maar de symptomen die je beschrijft zijn genoeg voor naar het hospitaal te gaan :tongueout: Ik weet echter zo goed als niets over hero en sos, weet dit gewoon van 'Pulp Fiction' waar de vrouw van die neger per ongeluk hero snuift van John Travolta :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
:openmouth: Ik wil de spuit anders wel door je borstbeen in je hart boren? :grin: Pulp fiction = <3
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet niet hoe het met nasale absorbtie morfine/heroine zit (wsl wel wat hoger), maar ik weet dat ik van dosissen opiaten die gelijkstaan aan +- 30-50 mg morfine wel een okee gevoel krijg (niet dat ik er zoveel ervaring mee heb, met hero al helemaal niet maar 't zijn allemaal dezelfde soort drugs). ~75 mg morfine lijkt me een beetje "net te" waardoor ik moet kotsen en wsl een beetje wegzak ofzo maar wel bij bewustzijn ben. Maar alsnog, wees blij dat je het niet gehad hebt.. Heroine moet je niet mee spelen.
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij is t dan zoiets van, geen boete voor de eerste 500mg, en alles daarboven; zoveel euro per gram (tot bepaalde hoogte natuurlijk).
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
..Maar buiten de hele discussie over of het nu wel of niet slecht voor je is om heroïne te snuiven en in welke hoeveelheid.... :confused: :confused:

Dude,wat voor dealer ben jij als je nog niet eens heroïne van cocaïne kunt onderscheiden???
....En dan heb ik het nog niet eens over jou "middleman"....,lekkere dealer,hero meegeven ipv sos.. :confused: :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rascall zei:
maar ik denk niet dat er boete komt voor me ouders
Klik om te vergroten...

3g heroïne kom je echt niet ongestraft vanaf hoor volgens mij, of je moet geluk gehad hebben met de politie.. Je hoort er vast nog wel van denk ik, als het geen boete is dan wel jeugdzorg..

Dr Gonzo zei:
Dude,wat voor dealer ben jij als je nog niet eens heroïne van cocaïne kunt onderscheiden???
....En dan heb ik het nog niet eens over jou "middleman"....,lekkere dealer,hero meegeven ipv sos.. :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

+1.. en 3g :confused: Vraag me af wat voor een versneden troep je moet verkopen om daar maar een beetje geld aan te verdienen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."