Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopgepakt met 3 gr heroine

opgepakt met 3 gr heroine

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou toch bijna PVV stemmen als je dit leest.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je krijgt hooguit een boete.
Je wordt echt niet veroordeeld met dealerindicatie voor 3 gram.
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee ok dacht ik ook al beetje want ik had gekeken op google er stond
0,5 eige gebruik wist ik maar dan was er TOT 5 gr ik dacht alles erboven.

maar boete is lelijk swa als die veel is dan en denk ik wel want hun syn altijd flikkers
met die hoge boetes
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem eens een cursus Nederlands want het is echt niet om aan te zien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rascall zei:
maar boete is lelijk swa als die veel is dan en denk ik wel want hun syn altijd flikkers
met die hoge boetes
Klik om te vergroten...

ey swa, jij moe nie hero dealen dan he :mrgreen:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
je weet zelluf :tearsofjoy:
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#7
tur hende kaolo karne pape :mrgreen:

ok maar ik weet genoeg enjoy de topic :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een zielig topic.

De verbrande en uitgeroeide hersencellen van alle slechte coke die deze zielige man heeft gesnoven en gedealt ruik je nog sterk...
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#9
snuiven? na thanks man.
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Angramar Temenos zei:
spacelord zei:
dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ...
Klik om te vergroten...

Denk je? Een lijntje zou ik schatten op 50 mg. Heroine is zo'n 3x zo potent als morfine. Als je ervan uitgaat dat je heroine half zuiver was (wsl lager) komt dat uit op zo'n 75 mg morfine. Dat zou wsl niet prettig zijn, je ziek kotsen, jeuk, en super lam versuft liggen en wegnodden enzo, maar van 75 mg morfine ga je niet dood.
Klik om te vergroten...

zeg ook niet dat hij doodgaat, maar de symptomen die je beschrijft zijn genoeg voor naar het hospitaal te gaan :tongueout: Ik weet echter zo goed als niets over hero en sos, weet dit gewoon van 'Pulp Fiction' waar de vrouw van die neger per ongeluk hero snuift van John Travolta :P
Klik om te vergroten...
errug betrouwbaar
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pulp Fiction is de waarheid eh.

Alle films toch?
R
RascallLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ofniet komen raar doen met kennis uit films
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
De verbrande en uitgeroeide hersencellen van alle slechte coke die deze zielige man heeft gesnoven en gedealt ruik je nog sterk...
Klik om te vergroten...

Ja want coke is echt heel neurotoxisch!

En dan vooral slechte.

:rolleyes:

it's called sarcasm
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rascall zei:
tur hende kaolo karne pape :mrgreen:

ok maar ik weet genoeg enjoy de topic :wink:
Klik om te vergroten...

de doodstraf voor de hero dealer die geen reet geeft om zijn 'klanten'
een langzame pijnlijke dood uitgevoerd door die klanten die wel klagen.
ik hoop dat je zelf zwaar aan de hero vervalt

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan dit niet beter gewoon op slot ofzo, gaat toch nergens meer over :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liesette zei:
Rascall zei:
tur hende kaolo karne pape :mrgreen:

ok maar ik weet genoeg enjoy de topic :wink:
Klik om te vergroten...

de doodstraf voor de hero dealer die geen reet geeft om zijn 'klanten'
een langzame pijnlijke dood uitgevoerd door die klanten die wel klagen.
ik hoop dat je zelf zwaar aan de hero vervalt

:wave:
Klik om te vergroten...

Een hero dealer verkoopt toch ong. altijd aan verslaafde mensen, mensen beginnen meestal door "vrienden."

Ik zie iemand die het spul niet gebruikt niet zomaar opeens naar een dealer van "He heb je nog bruin" stappen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha vind ik ook..

Dealers kiezen zelf maar wat ze verkopen. Ik heb ook geen respect voor iemand die heroïne dealt, tenzij het een verslaafde gebruiker is. Maar goed met mensen die coke verkopen heb ik dan weer geen issue omdat ik dat zelf gebruik terwijl dat voor iemand die enkel psychedelics gebruikt ook weer uitschot is waarschijnlijk. Ieder zn moraal he :P

Tja van het soort dat enkel maar heroïne en crack verkoopt vind ik zelf wel verwerpelijk.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
Klik om te vergroten...

Ik kan me niet voorstellen hoe iemand een opiaat met een upper zou moeten verwarren. Ik kan me voorstellen dat als ik mdma of speed zou kopen, en ik na een snuif met blik op oneindig jeukerig en misselijk voor me uit zit te turen ik toch met een behoorlijk vraagteken naar de dealer zou stappen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Als ik jou was zou ik die kerel waarvan je het hebt gekocht maar eens even flink aan gaan pakken , het is waarschijnlijk gewoon zijn bedoeling om mensen echt flink verslaafd te maken. Heroine als coke verkopen ...
Klik om te vergroten...

Right want coke is echt helemaal niet verslavend natuurlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."