Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ey tis rascall oke ff kort ik was aangehouden gister met 3 gram wat ik dacht sosa was maar dat was dus op het bureau heroine hadden ze getest. ik heb verklaring afgelegt dat dat voor eigen gebruik was.. maar ja ze lieten me vandaag al weer gewoon gaan en ik weet nog van niks.. ben 17 dus ik weet niet , heeft iemand hier keer eerder met zoiets gehad? want ik weet niet precies welke straf ik moet verwachten nou.. heb niet soveel tijd anders had ik wel wat uitgebrijder uitgelegd misschien.. maar thx voor antwoorden als iemand weet"
"snuiven? na thanks man."
"ja ofniet komen raar doen met kennis uit films"
"ok antwoorde op alles ik snuif zelf niet verkoop alleen. ik zei tegen hun dat voor eige gebruik was dus is denk ik die reden wss dat ik zo snel weg was. voor die ene met nl les ik kom niet uit nederland dus doe me best toen ik 14 was ben ik ook opgepakt met softdrugs dealen en ik zei zwijgrecht bij de verhoor op de vraag "ben je al eens met politie of justitie in aanraking geweest" als hij wil weten kan die zo op ze computer kijken maar hij deed met pen want hij had altijd ruzie met computer zei die... maar ik denk niet dat er boete komt voor me ouders, ik was in de stad aangehoude en toen werd meteen gefouilleerd , iets meer als 2 gr wiet en bijna 3 gr heroine dus. maar nou geen stress meer enso ik kijk wel hoe gaat gebeuren verder. maar thx 4 reacties iedreen"
"eeh maak een topic man . die man die zei van ziekenhuis, na man want klanten hadden inet eens door dat het hero was. voor zover ik weet. maar heb nog steeds niks gehoord. maar bedankt voor reactie allemaal"
"Dr Gonzo zei: Rascall zei: eeh maak een topic man . die man die zei van ziekenhuis, na man want klanten hadden inet eens door dat het hero was. voor zover ik weet. maar heb nog steeds niks gehoord. maar bedankt voor reactie allemaal Klik om te vergroten... eeh maak een topic man .???? Plus+ wat een bullshit verhaal....die man zei van ziekenhuis??? Je was toch door de politie opgepakt?? Klik om te vergroten... spacelord zei: dude as je dit shit had liggen snuiven was dat linea recta hospitaal geweest ... Klik om te vergroten... die man. Drientje zei: Ik vertrouw dit topic met zijn inhoud dan ook voor geen meter. Klik om te vergroten... wat, ik ga hier zomaar ff verhaaltje verzinnen bijna inet kijken op de site ? ga is weg man geloof wel of niet hoef ik niet te weten. Einstein zei: Rascall zei: want klanten hadden inet eens door dat het hero was. Klik om te vergroten... ???? Het lijkt me toch dat je als klant het verschil wel kan merken tussen heroïne en "sosa". Klik om te vergroten... off van justitie zei ook dat het goed gemixt was. W.F.L. zei: Rascall zei: maar ik denk niet dat er boete komt voor me ouders Klik om te vergroten... 3g heroïne kom je echt niet ongestraft vanaf hoor volgens mij, of je moet geluk gehad hebben met de politie.. Je hoort er vast nog wel van denk ik, als het geen boete is dan wel jeugdzorg.. Dr Gonzo zei: Dude,wat voor dealer ben jij als je nog niet eens heroïne van cocaïne kunt onderscheiden??? Klik om te vergroten... +1.. en 3g Vraag me af wat voor een versneden troep je moet verkopen om daar maar een beetje geld aan te verdienen Klik om te vergroten... normaal koop ik ook van een andere jongen zei ik toch ik had bij deze voor deze waarmee k ben gepakt ookal gekocht bij hem en daarom zeg ik klanten merkten niet omdat ze niks ervan zeggen... dus dan denk ik je merkt het niet heh? ....En dan heb ik het nog niet eens over jou "middleman"....,lekkere dealer,hero meegeven ipv sos.. Klik om te vergroten... ik weet man, moet ik nog langs gaan. --------------------------- ok maar op onze antwoordaparaat was ingesproken dan ik niet met bureau halt kom, maar voor de rechter. maar geen datum.. maar wel dat ik iig niet naar bureau halt gaa want dat hadden ze tege mij voogd gezegt. Dr Gonzo zei: Rascall zei: eeh maak een topic man . Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... omdat mensen ineenkeer beginnen over hoeveel je moet pakken ofzo om in het ziekehuis te liggen. maar luister iedereen wats de bullshit reacties voor ik vraag g ewoon of iemand weet welke straf ik kan krijgen enige shit die gezegt word eerst is gewoon normaal ineenkeer komen mensen gek doen blijf jezelf als je niks te zeggen hebt waar ik iets aan heb zeg niks dan"
"nee ok dacht ik ook al beetje want ik had gekeken op google er stond 0,5 eige gebruik wist ik maar dan was er TOT 5 gr ik dacht alles erboven. maar boete is lelijk swa als die veel is dan en denk ik wel want hun syn altijd flikkers met die hoge boetes"
"tur hende kaolo karne pape ok maar ik weet genoeg enjoy de topic"