Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had samen met iemand anders een pil genomen dus was niet de enige.. diegene had wel zin om te dansen enzo, dus was heel anders gevallen.. ook hielp ze me toen ik me niet zo goed voelde.. de pillen hadden we van een goede vriend die dezelfde pillen vaak slikt dus ik weet het niet.. volgens mij was er met de pillen opzich niks mis. als het de volgende keer weer zo gaat zal het vast aan mij liggen ofzo"
"lucky strike"
"Hey, Ik heb gister voor het eerst xtc gebruikt.. heb eerst een halve genomen en na 1,5 uur nog een halve. Toen zijn we naar de stad gegaan en het gevoel was totaal niet wat ik had verwacht.. helemaal aan het begin kreeg ik echt een hele erge praatkick maar daarna voelde ik me helemaal niet opgewekt, mn ogen waren wel heel groot maar had totaaal geen zin om te dansen, het voelde alsof iedereen me aankeek en iedereen om me heen maakte me depressief.. na een tijdje had ik 1 suikerklontje genomen en kreeg ik ongeveer 5 minuutjes een beter gevoel, moest iedereen knuffelen en was even heel erg blij.. daarna was ik weer depressief en iedereen die aan het dansen was maakte me heel verdrietig, na 2 uur ofzo werd dat depressiefe gevoel wat minder en wou ik alleen maar zitten en naar mensen kijken.. en een beetje praten.. ik voelde me heel alleen, en heb de hele avond helemaal niet gedanst.. ik heb overal op internet opgezocht of andere mensen een dergelijke ervaring hebben gehad maar kan het nergens vinden. is dit normaal? heb ik iets verkeerd gedaan? ben benieuwd... oh trouwens, nu, de morning after dus, hebben de meeste mensen geen honger.. ik heb daar ook totaal geen last van.. heb net 2 broodjes gegeten. en heb nu ook niet echt een depressief gevoel ofzo .."
"ik weet dat je suikerspiegel daalt en dat dat een vervelend gevoel kan geven ofzo en er waren mensen die me dat adviseerde.. maar goed.. al met al was het niet echt een leuke ervaring en ik snap inderdaad ook gewoon echt niet hoe dat kwam.. ik schaamde me er niet voor ofzo maar tja t zal vast wel iets onbewusts zijn dat het zo had moeten lopen beetje jammer.. volgende keer beter ? :P"
"ja misschien heb ik te veel het helemaal spacen op chille muziek effect in mn hoofd en hou ik me er te veel mee bezig :P .. en volgens mij begon het pas echt goed te werken toen ik al in de stad was.. misschien is het een goed idee om minder aan de verwachtingen denken en het gewoon op me af laten komen.. kan ik daarna altijd nog de stad in als ik me chil voel ben alleen beetje 'bang' dat het de volgende keer weer hetzelfde gaat maar dat is dus wss niet zo.. achja ben nog maar een newb als het gaat om xtc"