TrippyShit zei:
Ik heb zelf een lichte vorm van pdd-nos (geen/weinig sociale problemen, meer andere dingetjes ofzo) en vooral bij pdd-nos, maar elke vorm van autisme in het algemeen wel denk ik, verschillen kenmerken zo verschrikkelijk erg van persoon tot persoon weet ik uit eigen ervaring. Ik kan me bij het stereotype autist best voorstellen dat ze veel drugs soorten afraden. Maar uiteindelijk verschilt dit gewoon, net zoals bij mensen zonder autisme, gewoon van persoon tot persoon. Dat hier veel mensen met een vorm van autisme zijn ligt denk ik ook aan het feit dat je het labeltje, met name pdd-nos, tegenwoordig ook wel redelijk snel opgeplakt krijgt. Als je uit de lijst van 12punten 1a2 punten hebt en iets van ad(hd) krijg je al snel de diagnose. Of het toeval is.. Idontknow, vind het wel een intressante vraag eigenlijk :P
Simpel: onbalans in chemische huishouding = zoektocht naar balans in chemische huishouding. Zo ontstaat dus "zelfmedicatie", en dat kan op verschillende manieren gebeuren: lelijke vrouwen verkrachten, overmatig midazolam gebruik, gokkasten verneuken, veel koolhydraten vreten, overmatig sporten, op oude vrouwen jagen, amfetamine snuiven, waardevolle bezitten van mensen afpakken, negers, joden, crhistenhonden en moslims in brand steken, orgasmes beleven onder invloed van THC,junkies en zwervers martelen, zwakke mensen kapot schieten en aids bezorgen, anabolen gebruikende vechtsporters kapot trappen, verkrachters aan stukken snijden, de koran begraven in een progressieve moslim, de kruis vastnaaien aan een oor van een christenhond, slechte mensen in brand steken, russisch roulette spelen met een revolver, lsd vreten en door een drukke stad lopen, vrouwenhandelaren vol stoppen met stenen, ofzoiets,,,