#1
tomz0r zei:Ja maar luister eens even. Iemand die een diagnose van autisme krijgt, die heeft problemen met functioneren, denk ik. Anders komt hij niet bij de psychiater terecht.
En wat voor problemen zijn dat dan nog meer, behalve dat stalen emotieloze hoofd en het niks begrijpen van de mensen om zich heen?![]()
Snap dan /of beter gezegd hoop ik dat je mij snapt als ik zeg dat ik als zelf zogenaamd asperger heb, ik alles behalve een stalen hoofd heb of geen emoties toon. Heb er eerder teveel die soms allemaal wegstromen en zo gaat het persoonlijk goed met me. Ik ben "geswitched"zei me arts nog laatst tegen me. Ze vond het bijzonder verrassend, hoewel ik altijd zo al was. Maar dat wist zowel zij als ik niet tot ik dit geworden ben *keeps his mouth shut*
. Zo'n diagnose aan de hand van deze criteria zijn veel te oppervlakkig en sommige spreken elkaar tegen.