#1
Donaldduck88 zei:Nog meer mensen met een dergelijk gevoel?
Zo goed als alle leden hier. Anders waren ze niet lid van een drugsforum...
Donaldduck88 zei:Nog meer mensen met een dergelijk gevoel?
Irezz zei:Door die ''onverklaarbare'' interesse erin heb ik een verlaagde weerstand en word'k wakker met 'n knaller van van 'n bronchitisKarma's a bitch...
jcutter zei:soldiermoney zei:Ja, ik heb een onverklaarbare interesse in drugs.
Onverklaarbaar? Ik denk persoonlijk dat het allemaal (makkelijk) te verklaren valt voor sommigen. De één wil zijn ziel verkopen voor het verstoppen van bepaalde confrontaties wat zich afspeelt in zijne intrinsieke labyrint, de ander maakt zich stuk doordat hij niet om kan gaan met zijn lage zelfbeeld. Ik doe het omdat ik altijd opzoek ben naar dat wat dopamine opwekt en mij het gevoel geeft dat ik "compleet" ben in mijn hoofd, ik doe het ook omdat ik aandacht wil van mensen, ik doe het om vakantie te nemen van gedachtegangen, schaamtegevoelen, angsten, zorgen.... en ik doe het ook om men aan te geven dat ik doe wat ik wil doen met mijzelf, want het is mijn lichaam en geest en we leven in een vrij land (puberaal)...Jaja, confronterend maar toch wel behoorlijk waar in mijn geval, haha :P
Biertje zei:wat lopen jullie te lullen over 'volgroeide breinen'. Ik ken mensen die op hun 18e al meer meegemaakt hebben, en dit ook meegenomen hebben in hun verdere leven dan sommige mensen van 50 of 60. Deze mensen zijn een stuk wijzer en slimmer, ondanks dat hun brein nog niet 'volgroeid' is.
En waarom vind je dat fijn?gamezz zei:ik heb een ongeloofelijke interrese in drugs.
vooral in psychedelica dan. hoe dat komt weet ik eigenlijk niet. Maar ik vind het in ieder geval fijn om even in een andere wereld te zijn.
dat is het net , dat weet ik niet. vind het gewoon leuk om even de wereld uit een ander perpectief te bekijkenjcutter zei:En waarom vind je dat fijn?gamezz zei:ik heb een ongeloofelijke interrese in drugs.
vooral in psychedelica dan. hoe dat komt weet ik eigenlijk niet. Maar ik vind het in ieder geval fijn om even in een andere wereld te zijn.
Xeloc zei:weyoun22 zei:Grib zei:Mijn enorme fascinatie voor drugs werd min of minder per ongeluk opgewekt op relatief late leeftijd (een jaar of 23).
Is alleen maar beter toch?
Het besturingssysteem van je brein was al geinstalleerd voordat je schadelijke software ging binnenhalen.![]()
En daarna Defragmenteer je je hersens weer met LSD?![]()
Huggybear zei:Bij mij is het altijd zo geweest dat ik interesse heb gehad in onderwerpen als "bewustzijn" en "perceptie". Ik ben gewoon sinds lange tijd gefascineerd door het feit dat bepaalde stoffen een enorm grote verandering in bewustzijn en perceptie kunnen hebben. Ik ben dan ook vooral in psychedelica/entheogenen geïnteresseerd.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."