#1
Onverklaarbaar? Ik denk persoonlijk dat het allemaal (makkelijk) te verklaren valt voor sommigen. De één wil zijn ziel verkopen voor het verstoppen van bepaalde confrontaties wat zich afspeelt in zijne intrinsieke labyrint, de ander maakt zich stuk doordat hij niet om kan gaan met zijn lage zelfbeeld. Ik doe het omdat ik altijd opzoek ben naar dat wat dopamine opwekt en mij het gevoel geeft dat ik "compleet" ben in mijn hoofd, ik doe het ook omdat ik aandacht wil van mensen, ik doe het om vakantie te nemen van gedachtegangen, schaamtegevoelen, angsten, zorgen.... en ik doe het ook om men aan te geven dat ik doe wat ik wil doen met mijzelf, want het is mijn lichaam en geest en we leven in een vrij land (puberaal)...Jaja, confronterend maar toch wel behoorlijk waar in mijn geval, haha :Psoldiermoney zei:Ja, ik heb een onverklaarbare interesse in drugs.